XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA V Online Screenshots:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste auto's om te verkopen:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:
Nee mat is voor Marokkanen,quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef Furdinand het volgende:
Glimmende shit is voor wijven. Mat is voor echte mannen.
Lester bellenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:33 schreef j95 het volgende:
Dit slaat ook nergens op. Ik moet vluchten voor de politie dus kan ik niet mee doen.. omdat andere lopen te kutten.
Dit ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys, niet om het één of ander, maar ik zou het wel waarderen dat de lijst aangehouden wordt; de mensen die op de lijst staan worden geinvite en de mensen die niet op de lijst staan worden gekicked. Simple it is.Andersom hetzelfde, right.
Ik zou maar oppassen voor de sticky bombs.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Gristus. Zit nu met yusuf amir in een lobby volgens mij.
Hmm, dat is ook vreemd aangezien de cap. 16 is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dit ja.stonden hooguit iets van 20 namen op die lijst..
De aanmeldlijst bedoel ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook vreemd aangezien de cap. 16 is.
heuj, jij daar met je groene autoquote:
heb heul geen groene auto.. shelbyblauwe mustang.quote:
datt zeg ik groenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
heb heul geen groene auto.. shelbyblauwe mustang.
Terechtquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
PANINI HOMO
Mij de crew uit laten zetten. hufter
Hangt af van het aantal opgave's.. Nu waren er iets van 20 opgaves, dat valt nog wel mee. (Ik had jou trouwens niet in het lijstje gezien...)quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef Seconde het volgende:
Ze kenne volgende keer beter twee sessies maken
Flikker op man, ik zit nooit te ouwehoeren.quote:
Jij blaast altijd iedereen opquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Flikker op man, ik zit nooit te ouwehoeren.
Jij knalde mij net weer wederom van die berg af.
Ja, dan blaas ik je op
"manage the anger.."quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Flikker op man, ik zit nooit te ouwehoeren.
Jij knalde mij net weer wederom van die berg af.
Ja, dan blaas ik je op
Ik sta er wel degelijk tussenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hangt af van het aantal opgave's.. Nu waren er iets van 20 opgaves, dat valt nog wel mee. (Ik had jou trouwens niet in het lijstje gezien...)
Klopt, genoeg users die niet actief zijn en misschien wel niet van FOK! afkomen, die maken maar plaats voor users van FOK! die hier wel actief zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Mr_Brownz het volgende:
Wat, de crew heeft wel 13 plekken.
Er worden mensen gekicked zie ik ?![]()
jupquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Mr_Brownz het volgende:
Wat, de crew heeft wel 13 plekken.
Er worden mensen gekicked zie ik ?![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt, genoeg users die niet actief zijn en misschien wel niet van FOK! afkomen, die maken maar plaats voor users van FOK! die hier wel actief zijn.
Doe mij ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga opnieuw mensen inviten nu.
-------------quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die mij even snel de lijst hier kan geven?
Invite mij ook dan, omdat ik.quote:
who?quote:
We zitten in racequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb een nieuwe sessie gestart idd.
Maar weinig mensen accepteren de invite.
dafuq is jullie probleem opeens allemaal
Iedereen haat jou.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb een nieuwe sessie gestart idd.
Maar weinig mensen accepteren de invite.
dafuq is jullie probleem opeens allemaal
9e.. maar wat een kutauto is de Comet.. gleed alle kanten opquote:
In de race welquote:
iddquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
9e.. maar wat een kutauto is de Comet.. gleed alle kanten op
stuur iedereen nu een nieuwe invite van de crew. Seat_-ibizaquote:
Kan moeilijk xbox en psn in dezelfde serverquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:05 schreef DaMook het volgende:
Waarom eigenlijk psn only ? Is dat wegens het praten onderling of wat ?
Ik dacht dat dat gewoon kon, verkeerd begrepen dusquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan moeilijk xbox en psn in dezelfde serverAls je xbox wilt moet je zelf een game aanmaken.
ikquote:
PS3 staat amper aan en ik krijg al berichtjes van jequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb nieuwe invites gestuurd!!! Kijk in je inbox!
Hey,quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb nieuwe invites gestuurd!!! Kijk in je inbox!
Als je wat hoger bent heb je veel betere missies. En ik garandeer je dat je die niet in je eentje kan halen (vaak zelfs niet met zijn vieren)quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:10 schreef Ruif het volgende:
Ik speel op de PS3 met HairyCallahan. Ben er zo ook even. Meteen een vraag over GTA Online. Ik ben nu in Level 14 nadat mijn eerste character is ontvoerd door Rockstar en ondanks onderhandelingen een eenzame dood is gestorven. Nu begin ik mijzelf wat te vervelen. Ik heb daarom even vraag;
Wat raden jullie me aan te spelen? Ik heb ondertussen al 30 auto's opgehaald en zeker zoveel pakjes drugs. Evolueren die missies nog wat, want ik vind het saai worden en vraag me af waarom ik überhaupt anderen zou uitnodigen? Ik haal die missies alleen ook wel. Bovendien zit je dan niet in de auto bij iemand die vlak voor het einde het zijraampje kapot slaat en met zijn pistool op de politie gaat schieten. Dingen als armworstelen, tennis en darts vind ik niet leuk. Ik hou vooral van missies, maar die zijn dus enorm repeterend tot nu toe..
Dankzij een stuurfoutje van mij..quote:
Kloptquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dankzij een stuurfoutje van mij..
Aha:D. Vanaf welke rank worden de missies meer de moeite waard en hoe kan ik het makkelijkst hoger komen in rank? Gewoon steeds auto's ophalen, of zijn er andere/leukere manieren? Verder vraag over de Crew Rank. Hoe wordt deze beïnvloed? Zag dat we op 14 stonden en net weer op 13? Wat levert een hogere Crew Rank ons op?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je wat hoger bent heb je veel betere missies. En ik garandeer je dat je die niet in je eentje kan halen (vaak zelfs niet met zijn vieren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop