SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
ok.quote:
wat is daar nou weer miss meequote:
Ik zou zeggen Eriksen op Cam,quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat is een grotere vooruitgang voor mijn BPL team? Baines/Clichy ipv Gibbs of Oscar/Eriksen ipv DeBruyne?
groetjes,
Jaap.
Baines en Eriksenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat is een grotere vooruitgang voor mijn BPL team? Baines/Clichy ipv Gibbs of Oscar/Eriksen ipv DeBruyne?
groetjes,
Jaap.
Dat die Belgen even een beetje lol hebben bij een training.quote:
Wat heb je er voor gevangen?quote:
Ik verkoop ze voor 15eu per 100k. Is heel weinig maar op MP zag ik ze voor nog lager.quote:
Ach kan je best tevreden mee zijn toch. Heb je zoveel gehandeld of een goed pack gehad?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 15eu per 100k. Is heel weinig maar op MP zag ik ze voor nog lager.
glitchchineesquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach kan je best tevreden mee zijn toch. Heb je zoveel gehandeld of een goed pack gehad?
Smleno'en.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach kan je best tevreden mee zijn toch. Heb je zoveel gehandeld of een goed pack gehad?
Waarom nemen ze Liga BBVA niet meteen overquote:
Er blijft maar weinig over van Sport1 op deze manierquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanaf 2015
http://www.deondernemer.n(...)aapt-Bundesliga.html
Nicequote:
Ik heb dat vak nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice
Woensdag ook tentamen? Die shit is easy man
dat is wel lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
Ik heb nu dus maar 3 colleges iedere week tot eind novemberIk moet echt een part time baan gaan zoeken
Ja, tijd overbruggen minderquote:
Constant lijkt me wel goed hoor. Hij is één van de weinige LB´s in het spel met meer dan 80 pace en 75+ in passing/dribbling/defending en van die LB's is hij ook nog de grootste en (veruit) de sterkste.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Roypsv het volgende:
wat een kutzooi waarom is er geen beter LB in de serie a als Constant
Ik 2 keer 2 uur maarquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
Ik heb nu dus maar 3 colleges iedere week tot eind novemberIk moet echt een part time baan gaan zoeken
Begin vast met adoptieverslag danquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
Naja het is super simpelquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb dat vak niet
Heb pas in de winter al mijn tentamens
Of ja december + januari.
Dat kapselquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Tof gedaan. Stiekem ook wel een catchy nr
Vrije trap stats halen de boel wat omlaag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom heeft Lewandowski zo'n lage shootingstat? Reus heeft een veel hogere, maar Lewan was vorig jaar toch een eindbaas in de spits?
Echt ongelofelijk soms.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Op die site posten echt de grootste debielen.
Dat ja..scheelt veel bij hem. Al vallen zijn stats wel wat tegen als je hem naast Reus legt...IRL is Lewa veel beter qua finishing en shot power.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vrije trap stats halen de boel wat omlaag.
en volgend jaar naar arsenal hequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ja..scheelt veel bij hem. Al vallen zijn stats wel wat tegen als je hem naast Reus legt...IRL is Lewa veel beter qua finishing en shot power.
[ afbeelding ]
misschien 1 van de 5 ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
Bij wiskunde heb ik een open vraag goed gegokt door naar de volgende vraag te kijken. Ik snapte er geen flikker van maar mijn antwoord is wel goed. Heb alleen helemaal geen uitleg. Krijg je dan nog iets van punten![]()
?
quote:
Allebei ja. Geruchtenmolen draait weer op volle toeren.quote:
Die stats zijn echt absurd van Lewa als je bedenkt hoe teringgoed hij is in het echt. Die finishing redt Reus echt niet IRL en als hij dat wel zou doen zou Lewa echt veel en veel hoger moeten hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ja..scheelt veel bij hem. Al vallen zijn stats wel wat tegen als je hem naast Reus legt...IRL is Lewa veel beter qua finishing en shot power.
[ afbeelding ]
Mweh dat is jammer. Nu ik de antwoorden bekijk was het fucking simpel. Het vervolg snapte ik ook niet echt maar het antwoord is daar wederom goed. Alleen weer bijna niets opgeschrevenquote:
Zeker weer een 10 jijquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mweh dat is jammer. Nu ik de antwoorden bekijk was het fucking simpel. Het vervolg snapte ik ook niet echt maar het antwoord is daar wederom goed. Alleen weer bijna niets opgeschreven
Niet mee eens, Reus is gewoon een veel completere voetballer, zeker op technisch vlak. Koppen en het specifieke "finishen" van Lewandowski is beter, maar technische aspecten als schottechniek, volleys, dribbelen en passing is Reus zeker superieur aan Lewandowski. Ik heb het gevoel dat die hele hype rondom Lewandowski enkel gebasseerd is op die wedstrijden tegen Real.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee had 2 meerkeuze al fout en dus geen uitleg.quote:
Het gaat alleen over zijn shooting stats hè...Geen discussie wie beter is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef Principia het volgende:
[..]
Niet mee eens, Reus is gewoon een veel completere voetballer, zeker op technisch vlak. Koppen en het specifieke "finishen" van Lewandowski is beter, maar technische aspecten als schottechniek, volleys, dribbelen en passing is Reus zeker superieur aan Lewandowski. Ik heb het gevoel dat die hele hype rondom Lewandowski enkel gebasseerd is op die wedstrijden tegen Real.
Eerlijk zeggen hoeveel wedstrijden jij vorig seizoen van BVB hebt gezien aub.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef Principia het volgende:
[..]
Niet mee eens, Reus is gewoon een veel completere voetballer, zeker op technisch vlak. Koppen en het specifieke "finishen" van Lewandowski is beter, maar technische aspecten als schottechniek, volleys, dribbelen en passing is Reus zeker superieur aan Lewandowski. Ik heb het gevoel dat die hele hype rondom Lewandowski enkel gebasseerd is op die wedstrijden tegen Real.
Jij vond Hazard ook slechtquote:
Als ze zich zelfs voor zo'n prijs niet willen gedragen, dan moeten ze wel heel veel ontwikkelingsgeld in hun zak stekenquote:
Wie is wel goed?quote:
moet er ook maar net mee om kunnen gaan natuurlijkquote:
Die kan er niets van manquote:
Wat strength erbij is wel fijn dit jaar ja, maar als je zo wendbaar bent als Hazard kan je meestal wel uit de duels blijven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet er ook maar net mee om kunnen gaan natuurlijkvind zelf hazard ook een beetje aan de slappe kant.
maar nu heb ik een heel team vol slappe pingelaartjes dus we gaan het meemaken
Eens..daar kon ik echt niets mee, maar ja...smaken verschillen dus en dat is maar goed ook. Veel mensen zweren bij Willian, maar die vond ik ook maar matig.quote:
Ongeveer 15 wedstrijden in de Bundesliga (omdat ik de wedstrijd vaak mis, ivm het tijdstip op zatermiddag), het jaar daarvoor echter bijna alles. Lewandowski is een goede spits, maar zeker geen messias zoals velen beweren, ik zeg overigens niet dat jullie dat vinden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen hoeveel wedstrijden jij vorig seizoen van BVB hebt gezien aub.
Oke, maar wat is dan je punt? Lewandowski scoort hoger met koppen en afwerken. Zegt ook genoeg dat Kiessling vorig seizoen er 26 (?) inschoot bij Bayer Leverkusen en Lewandowski rond de 20 met Reus, Götze, Gündogan, Piszczek enz. in je rug.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat alleen over zijn shooting stats hè...Geen discussie wie beter is.
Reus is uiteraard een veel completere voetballer.
Die vind ik zo absurd duur voor zijn stats dat ik daarom maar voor een variant met Koke heb gekozenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens..daar kon ik echt niets mee, maar ja...smaken verschillen dus en dat is maar goed ook. Veel mensen zweren bij Willian, maar die vond ik ook maar matig.
Je valt een beetje half in de discussie heb ik het idee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:24 schreef Principia het volgende:
[..]
Ongeveer 15 wedstrijden in de Bundesliga (omdat ik de wedstrijd vaak mis, ivm het tijdstip op zatermiddag), het jaar daarvoor echter bijna alles. Lewandowski is een goede spits, maar zeker geen messias zoals velen beweren, ik zeg overigens niet dat jullie dat vinden.
[..]
Oke, maar wat is dan je punt? Lewandowski scoort hoger met Zegt ook genoeg dat Kiessling vorig seizoen er 26 (?) inschoot bij Bayer Leverkusen en Lewandowski rond de 20 met Reus, Götze, Gündogan, Piszczek enz. in je rug.
Oke, dat klopt. Ik kijk een beetje schuin oog mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je valt een beetje half in de discussie heb ik het idee.
Hoogstaande vroeg waarom de shooting stat van Lewa zo laag was (tov Reus). Dat was te verklaren met zijn lage FK stat, maar wel met de kanttekening dat een paar van zijn stats onder shooting wel wat laag waren ingeschat als je het vergelijk met Reus, omdat zijn pure finishing en shot power beter zijn. Dat Reus op heel veel andere punten (veel) beter is dat is helemaal geen discussiepunt verder
Hoop het:quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Zouden de player fitnesskaarten ooit wat waard worden trouwens?
Mja, ik ben wat minder enthousiast over Lewa dan Hoogstaande is, maar het punt is dus meer dat het nu wat krom isquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:29 schreef Principia het volgende:
[..]
Oke, dat klopt. Ik kijk een beetje schuin oog mee.
"Die stats zijn echt absurd van Lewa als je bedenkt hoe teringgoed hij is in het echt. Die finishing redt Reus echt niet IRL en als hij dat wel zou doen zou Lewa echt veel en veel hoger moeten hebben."
Hier reageerde eigenlijk een beetje op, in combinatie met jouw eerdere post.
Nee, ik wacht nog tot het moment dat ze snel voor 200 verkopen (bronze fitnesses)quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Zouden de player fitnesskaarten ooit wat waard worden trouwens?
quote:
quote:Nou aangezien ik ING heb en er graag vanavond nog mee aan de slag wil zie ik dit niet als een optie. Zou er een mogelijkheid zijn om een bevestiging van de betaling te sturen waarna u de speler al overneemt, ben eventueel bereid hier wel iets extra's voor te betalen.
mvg,
Jarno
quote:Nee zoals ik al zei stuur ik de coins pas op wanneer ik het geld zelf op mijn rekening zie staan. Ik weet niet of je serieus bent of probeert te scammen maar ik denk dat niemand op marktplaats zo naïef is om de coins eerst te sturen voordat hij echt zeker weet dat het geld binnen is.
Mocht je wel serieus zijn en de coins willen. Een dagje wachten kan toch geen kwaad
Met vriendelijke groet,
rijsttt
Nee, daarom baal ik daar ook van. Ik wilde dan nog wel eens op een woensdagavond even paar 100 fitnesskaarten op pikken en dan 100k winst maken ofzo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op mijn andere account ook nog een hoop team fitness..schiet nog niet echt op. Zo'n consumable pile zonder limiet helpt ook niet met dat soort dingen.
Hij mag het geld wel naar mij sturen, stuur ik het naar jou. Wedden dat ie ineens een andere bank heeftquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef wonton het volgende:
Hij vroeg me eergisteren ook al dit. Ik heb m duidelijk antwoord gegeven en mailt hij me weer.
[..]
[..]
Heb jij echt ING?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij mag het geld wel naar mij sturen, stuur ik het naar jou. Wedden dat ie ineens een andere bank heeft
Waar haal je het geduld vandaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef wonton het volgende:
Hij vroeg me eergisteren ook al dit. Ik heb m duidelijk antwoord gegeven en mailt hij me weer.
[..]
[..]
zo zitten er nog heel veel mensen met dit soort getallen op hun accountquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op mijn andere account ook nog een hoop team fitness..schiet nog niet echt op. Zo'n consumable pile zonder limiet helpt ook niet met dat soort dingen.
Dit weekend was het al zover. Maar daar heb je nu niks aan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog tot het moment dat ze snel voor 200 verkopen (bronze fitnesses)
Dat was op de PS3 maar op de Xbox volgens mij niet.. de silver fitnesses gingen wel redelijk snel weg maar silver packs openen heeft nu ook niet veel zin.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit weekend was het al zover. Maar daar heb je nu niks aan.
Heb het gezegd. Nu krijg ik het gevoel dat hij niet meer gaat reagerenquote:
Geen enkel pack openen heeft op dit moment veel zin. Daarom verbaas ik me toch over de alsmaar dalende prijzen. Want blijkbaar openen superveel mensen packs nu. Terwijl dit geen zin heeft.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was op de PS3 maar op de Xbox volgens mij niet.. de silver fitnesses gingen wel redelijk snel weg maar silver packs openen heeft nu ook niet veel zin.
Ik kan een USB met de postduif meesturenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:41 schreef Fuszy het volgende:
Het downloaden gaat hier zo traag als poep. Is al een paar dagen zo. Dan kan ik TWD nog niet vanavond zien als het zo doorgaat.
Denk dat het door de glitch komt..quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen enkel pack openen heeft op dit moment veel zin. Daarom verbaas ik me toch over de alsmaar dalende prijzen. Want blijkbaar openen superveel mensen packs nu. Terwijl dit geen zin heeft.
wie danquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:41 schreef BDIL het volgende:
Raar dat dit jaar geen een bronze NIF meer dan 10k waard is...
?quote:
Is goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan een USB met de postduif meesturen
de glitch is over, mensen moeten hier veel geld aan over gehouden hebben. die moeten dat toch uitgeven aan IF's en dure spelers, dus die gaan dan stijgen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk dat het door de glitch komt..
Januzaj ook niet meer? En Opara..quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:41 schreef BDIL het volgende:
Oparaquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:41 schreef BDIL het volgende:
maar ik heb mijn opara dit jaar wel voor 10K verkochtquote:
anders kk je even op met je kutspoilers nerdjequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:45 schreef Maoist het volgende:
D'Angelo van The Wire zit gewoon in TWD
Bij udb was geen 1 speler meer dan 10k waard. Januzaj is na deze week ook minder dan 10k waard.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Januzaj ook niet meer? En Opara..
Spollers dikzakquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:45 schreef Maoist het volgende:
Gebeurd toch niks in the talking deadquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef wonton het volgende:
[..]
anders kk je even op met je kutspoilers nerdje
hoe is dat een spoiler gele kk simpsonquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef wonton het volgende:
[..]
anders kk je even op met je kutspoilers nerdje
haha misschien maar jij hebt over alles wel wat te klagenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gebeurd toch niks in the talking dead
Het is gewoon een kutserie dat nog een kut budget had ook. Jullie chinezen zien dit soort dingen niet inquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef wonton het volgende:
[..]
haha misschien maar jij hebt over alles wel wat te klagen
Opara is nu wel meer dan 10k waard. Wiseman niet meer maar ik had hem toen ik hem in een pack had wel voor bijna 11k verkochtquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij udb was geen 1 speler meer dan 10k waard. Januzaj is na deze week ook minder dan 10k waard.
Heb wel al iets van 1400 spelers nu, de investering verdien je ooit dubbel en dwars terug. Hoop op vele mooie toernooien. Zou nu al goed uitkomen, om de economie van FUT een prikkel te gevenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar ik heb mijn opara dit jaar wel voor 10K verkocht
wat ik vervolgens weer uitgegeven heb aan waardeloze kut bronze packs met domme ieren en klote mls players![]()
Er is echt nog helemaal geen spoiler geweest hoor. Alleen een post over de casting die al overal op internet staat en een post over D'Angelo nu die letterlijk meteen in de eerste scène ofzo al zit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef Fuszy het volgende:
Oh ja. Dit topic moet je vaak ook niet lezen als je nog een aflevering van een serie moet kijken. Net als GoT, TWD en Suits topics (zal vast alle series wel betreffen)
Dat was net op tijdquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Broek af, tetten bloot. Hollandse hoeren.
daar zit een virus bijquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Broek af, tetten bloot. Hollandse hoeren.
Bakt er bij mij in coop helemaal niks vanquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Morata is zwaar kut en toch doet ie het goed bij mij
zit al op 40 bronze ieren en 40 bronze mls playersquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb wel al iets van 1400 spelers nu, de investering verdien je ooit dubbel en dwars terug. Hoop op vele mooie toernooien. Zou nu al goed uitkomen, om de economie van FUT een prikkel te geven
hij is ook gewoon slecht maar hij kopt alles erin en hij is sterkquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bakt er bij mij in coop helemaal niks van
Moet nog even groepsopdracht voorbereiden voor morgen. Wiskunde laat ik maar zittenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat mij betreft nu maar half elf kan ook
al die aziatenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:54 schreef wonton het volgende:
huuuu msn doet het nog op mn mac. En er zitten nog mensen op
[ afbeelding ]
verstandig, coopen is veel leukerquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet nog even groepsopdracht voorbereiden voor morgen. Wiskunde laat ik maar zitten
Die hebben gewoon hun Skype eraan gekoppeld lijkt mequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:54 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Die namen van de bovenste 2 bij de Offline lijstquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:54 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
haahhahahahahahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die namen van de bovenste 2 bij de Offline lijst
Niet zo verassend dat je daar van wint. 3 verdedigende spelersquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:59 schreef DeWesp het volgende:
Ok. Dit kan toch gewoon niet? Ik speel net in divisie 6 tegen een team met: Messi, Neymar, Willian, Fabregas, David Silva, Robben, Jordi Alba, Sergio Ramos, Thiago Silva, Dani Alves en Casillas.
Ik won met mijn budget team met 5-2 en ik ben echt niet goed. Zoveel coins kun je toch gewoon na 2,5 nog niet hebben. Die heeft veel kaarten geduped en die banhammer was één groot verzinsel..
Of hij heeft veel geld aan coins besteed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:59 schreef DeWesp het volgende:
Ok. Dit kan toch gewoon niet? Ik speel net in divisie 6 tegen een team met: Messi, Neymar, Willian, Fabregas, David Silva, Robben, Jordi Alba, Sergio Ramos, Thiago Silva, Dani Alves en Casillas.
Ik won met mijn budget team met 5-2 en ik ben echt niet goed. Zoveel coins kun je toch gewoon na 2,5 nog niet hebben. Die heeft veel kaarten geduped en die banhammer was één groot verzinsel..
Hij is een cuntquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef DuTank het volgende:
Ik begin Nepenthez echt steeds minder te waarderen
Of hij heeft gewoon als hij slim was net als de meeste geinvesteerd in consumables en deze weer verkocht. Waarom er altijd vooruit gaan dat mensen veel geld besteden als ze een goed team hebben?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Of hij heeft veel geld aan coins besteed.
wat ga je coins verkopen aan yakuza ah sukkel. Hij is mijn klant.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon als hij slim was net als de meeste geinvesteerd in consumables en deze weer verkocht. Waarom er altijd vooruit gaan dat mensen veel geld besteden als ze een goed team hebben?
Al die youtubers zijn zo enorm slecht met Fifa dat het bijna pijnlijk is om naar te kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef DuTank het volgende:
Ik begin Nepenthez echt steeds minder te waarderen
Hij heeft contact genomen met mij, ik niet met hem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef wonton het volgende:
[..]
wat ga je coins verkopen aan yakuza ah sukkel. Hij is mijn klant.
Dat team kost ongeveer 3,5 miljoen. Zo hard zijn die chem styles niet gestegen hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon als hij slim was net als de meeste geinvesteerd in consumables en deze weer verkocht. Waarom er altijd vooruit gaan dat mensen veel geld besteden als ze een goed team hebben?
En dan nog voor goedkoop ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij heeft contact genomen met mij, ik niet met hem.
Dat ligt eraan wat je gekocht hebt he. Sommige zijn met 3/4k alweer gestegen (cm-cdm, catalyst) om wat voorbeelden te noemen. Daarbij weet je niet wat hij in pakjes heeft gekregen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:06 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Dat team kost ongeveer 3,5 miljoen. Zo hard zijn die chem styles niet gestegen hoor.
Same here. Hij voelt heel smooth aan /maverquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Morata is zwaar kut en toch doet ie het goed bij mij
Zeg maar dat hij niet tegen zichzelf moet praten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:10 schreef DeWesp het volgende:
Hahaha, had ik nog even zijn bericht gemist van na de wedstrijd. U R Shit.
Bunk van the Wire is pas een baws.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:45 schreef Maoist het volgende:
Ja, jij zegt dat iedereen tegen zichzelf moet gaan praten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was niet mijn bedoeling om iedereen op te laten houden met posten.
Ik zei dat degene die dat bericht stuurde niet tegen zichzelf moet praten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, jij zegt dat iedereen tegen zichzelf moet gaan praten.
ander team dan maarquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:21 schreef Djeetje het volgende:
Ik begrijp er echt niks meer van sinds 5 dagen heb ik maar 3x gewonnen en alles mislukt.
Geen een speler kan geen goeie bal meer geven
Is de patch er niet ook precies 5 dagen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:21 schreef Djeetje het volgende:
Ik begrijp er echt niks meer van sinds 5 dagen heb ik maar 3x gewonnen en alles mislukt.
Hugo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:22 schreef Thorb het volgende:
Dudeweiser, Kamikazie, Thorb wie is nummer #4?
Tedje?
Ik lulde maar watquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei dat degene die dat bericht stuurde niet tegen zichzelf moet praten.
Ik vind het best knap. 3x winnen, maar wel enorm veel haatberichten krijgenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:21 schreef Djeetje het volgende:
Depay er naast neem ik aanquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:23 schreef DuTank het volgende:
Locadia
[ afbeelding ]
En ik ben best slecht in FIFA(14). Ik snap niet dat hij zo goedkoop is.
wie volunteert?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:22 schreef Thorb het volgende:
Dudeweiser, Kamikazie, Thorb wie is nummer #4?
Tedje?
Zijn stats zijn niet zo goed, daarom is hij goedkoop.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:23 schreef DuTank het volgende:
Locadia
[ afbeelding ]
En ik ben best slecht in FIFA(14). Ik snap niet dat hij zo goedkoop is.
Zal best kunnen sinds die patch verlies ik echt alles.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is de patch er niet ook precies 5 dagen?
Heb me teams al vaak veranderdquote:
Kom coopquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal best kunnen sinds die patch verlies ik echt alles.
Zelfs als ik met 3-0 voor sta verlies ik nog met 4-7
[..]
Heb me teams al vaak veranderd
Jep. Die heeft 8 goals. Maar ik kan niet zien hoeveel assist, maar dat zijn er wel een paar.quote:
Het gaat er toch om hoe hij ingame is? Als een bekende YouTuber hem ontdekt, dan zal de rest van de wereld daar ook achter komen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zijn stats zijn niet zo goed, daarom is hij goedkoop.
dit speelt best soepel moet ik zeggenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
weet niet hoelang ik die accenten volhoudquote:
Als ik daar de coins voor had..quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit speelt best soepel moet ik zeggen![]()
[ afbeelding ]
chemstyles de deur uitquote:
maak open dan kkbalquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef Roypsv het volgende:
http://www.twitch.tv/lablancheroy
ff wat paketten openen:P
Doe danquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef Roypsv het volgende:
Hhhuuuuuu?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef Thorb het volgende:
co-op tegen vrienden eruit slopen
ea
FIFA
Hij lijkt mij ook wel goed, maar zijn stats zijn niet geweldig. Daarom is hij niet zo duur.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jep. Die heeft 8 goals. Maar ik kan niet zien hoeveel assist, maar dat zijn er wel een paar.
[..]
Het gaat er toch om hoe hij ingame is? Als een bekende YouTuber hem ontdekt, dan zal de rest van de wereld daar ook achter komen.
Ik heb 'm in een 433 systeem trouwens, daar komt ie denk ik ook wel beter tot zijn recht.
Welke divisie zit je nu?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
Hij is ook goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook wel goed, maar zijn stats zijn niet geweldig. Daarom is hij niet zo duur.
Ja ik werd er van af gegooid en heb een losequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat gebeurde er Dré? De hele wedstrijd bijna geen kansen gecreert en dan scoren in de 88e minuut
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik werd er van af gegooid en heb een lose
jij ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef Maoist het volgende:
Die blonde sma in TWD is trouwens echt lelijk in het echt
En jou vader is Zanger Rinus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:52 schreef Maoist het volgende:
[..]
Dat komt omdat je moeder op mijn hoofd heeft gezeten
Zat niet veel inquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef Roypsv het volgende:
Een hybrid zonder chem is geen hybridquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Chemistry boeit me geen fuck, liever leuke hybrids dan iedereen op 10 chem.
Zet dan Paulo Machado er nog in.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Chemistry boeit me geen fuck, liever leuke hybrids dan iedereen op 10 chem.
Nee, want ik wil dat Owusu wel 10 chem heeft.quote:
Voor Diamé(?) dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, want ik wil dat Owusu wel 10 chem heeft.
Ik vond 'm niet zo.. Had toen Luiz Gustavo naast Schweinsteiger gezet en dat was echt smullen.quote:
DS2 is nu trots op jequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Goede pull. Maar liefst 1600 coins als goedkoopste bin
Ik ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
DS2 is nu trots op jeGezien die stats had ik hem nog wel duurder verwacht
De bronze markt is nog nooit zo dood geweest als nuquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
DS2 is nu trots op jeGezien die stats had ik hem nog wel duurder verwacht
helemaal niet man alleen maar goede reddingenquote:
Niet te geloven ja. Waarom open je uberhaupt bronze packs?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De bronze markt is nog nooit zo dood geweest als nu
Iemand nog op- of aanmerkingen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:28 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedacht. Jammer van Alaba en Pacecheck. Die voorkomen een beetje dat dit een lekker goedkoop team is.
Nja pakte wel veel maar bij dat lobje en die rebound niet echtquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
helemaal niet man alleen maar goede reddingen
die kut mic van me is ook kapot ofzo, kon jullie helemaal niet/heel zacht horen
tsja een bundesliga team, wat moet je ervan zeggen?quote:
ja ik heb er maar uitgeflikkerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja pakte wel veel maar bij dat lobje en die rebound niet echt
Je mic is inderdaad kapot, wij horen je helemaal niet. En je hebt ook geen mic tekentje.
Misschien een meer voetballende CDM in plaats van Bender. Een type Gundogan/Dembéle.quote:
Mijn Bundesliga team van vorig jaar was echt fantastisch en sweaty. Ik mis Esswein nu al.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja een bundesliga team, wat moet je ervan zeggen?
[..]
ja ik heb er maar uitgeflikkerd
Omdat een voorraadje bronzen spelers altijd van pas komt bij een thema toernooi. Haal je er echt wel weer uitquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Niet te geloven ja. Waarom open je uberhaupt bronze packs?
Aubameyang op CDM misschien?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Misschien een meer voetballende CDM in plaats van Bender. Een type Gundogan/Dembéle.
Nu heb je twee dezelfde types staan.
Op CAM lijkt Draxler me geweldig.
quote:
Thad vindt hem echt kut.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand al met Podolski gespeeld deze editie?
Tsja blijft meer een spits dan LW. Heeft geen goede weakfoot, heeft weinig skills, pace is ook niet bijzonder.... alleen schietenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand al met Podolski gespeeld deze editie?
ga naar bed je moet 615 opquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja blijft meer een spits dan LW. Heeft geen goede weakfoot, heeft weinig skills, pace is ook niet bijzonder.... alleen schieten
Dat is volgens mij alleen als je op vorige klikt. Als je gewoon weer database aanklikt staat het er wel nog steeds.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:41 schreef DuTank het volgende:
Misschien een ideetje voor WeFut: bij de player database worden je instellingen niet onthouden. Dus als ik dan een bepaald type speler zoek, check zijn stats en als ik dan terug ga, ben ik die zoek-instellingen weer kwijt
Mja, ik zie nu ook pas dat hij helemaal niet zo heel wendbaar is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja blijft meer een spits dan LW. Heeft geen goede weakfoot, heeft weinig skills, pace is ook niet bijzonder.... alleen schieten
OKE VDMquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef Maoist het volgende:
Maak gewoon een Muriel,Ibarbo,Armeros team en je wint zo divisie 1 met LB+Y zo'n team kan door niks gestopt worden en je kan altijd vanaf kickoff scoren
net ook weer 3 verkocht voor 2kquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hier. team fitness. Verkoopt makkelijk voor 2K
nee hoor...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen als je op vorige klikt. Als je gewoon weer database aanklikt staat het er wel nog steeds.
[..]
Mja, ik zie nu ook pas dat hij helemaal niet zo heel wendbaar is.
O nee je hebt gelijk, my badquote:
Zodra ik divisie 1 win dan kap ik er mee want dan heb ik FUT uitgespeeld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
OKE VDM
Jij wint zo divisie 1 dus...
Mooi, ben je al klaar met divisie 1 dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef Maoist het volgende:
[..]
Zodra ik divisie 1 win dan kap ik er mee want dan heb ik FUT uitgespeeld.
Elk jaar is er weer een of andere spits die in het echt nooit scoort en gewoon slecht is, de beste speler in FUT. Vorig jaar Wellinton en Muriel en nu weer Muriel alleen nu met Ibarbo
Ja hij is echt goed dit jaar. Je verdedigers zijn zo snelquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
GG Rijst. Die Wook is wel een beest van een spits zeg
maar mijn spitsen ook gelukkig
Nee ben nu halverwege divisie 2. Bij de tijd dat ik divisie 1 win heb ik waarschijnlijk net zoveel emoties over als een autist na al die herhalingen en celebrationsquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi, ben je al klaar met divisie 1 dan?
Muriel,Welliton en Ibarbo zijn in het echt ook goed dus wat lul je.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef Maoist het volgende:
[..]
Zodra ik divisie 1 win dan kap ik er mee want dan heb ik FUT uitgespeeld.
Elk jaar is er weer een of andere spits die in het echt nooit scoort en gewoon slecht is, de beste speler in FUT. Vorig jaar Wellinton en Muriel en nu weer Muriel alleen nu met Ibarbo.
Ondertussen zijn spelers van wereldklasse zoals Totti waardeloos omdat ze geen pace hebben![]()
Ach, kun je weer door naar VBL. Hoop dat je snel klaar bent met FUT. Succes in elk gevalquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:46 schreef Maoist het volgende:
[..]
Nee ben nu halverwege divisie 2. Bij de tijd dat ik divisie 1 win heb ik waarschijnlijk net zoveel emoties over als een autist na al die herhalingen en celebrations
Welliton was goed bij Spartak (hij scoorde ook nog tegen Ajax en in FUT11 had hij een TOTS) en daarna is hij alleen maar achteruit gegaan volgens mij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Muriel,Welliton en Ibarbo zijn in het echt ook goed dus wat lul je.
Roy Beerens scoort ook wel eens tegen Ajax.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welliton was goed bij Spartak (hij scoorde ook nog tegen Ajax en in FUT11 had hij een TOTS) en daarna is hij alleen maar achteruit gegaan volgens mij.
ik kan die skillgames niet eens spelenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Die gouden skillgame waarbij je passes over de grond moet geven is veel te moeilijk.
Muriel stond ook in de belangstelling van veel grote clubs deze zomerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welliton was goed bij Spartak (hij scoorde ook nog tegen Ajax en in FUT11 had hij een TOTS) en daarna is hij alleen maar achteruit gegaan volgens mij.
Half uur oefenen, dan lukt hetquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Die gouden skillgame waarbij je passes over de grond moet geven is veel te moeilijk.
Je moet gewoon met pace abusers kunnen omgaan. Pass abusers zijn pas ergquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Muriel stond ook in de belangstelling van veel grote clubs deze zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:56 schreef DuTank het volgende:
Welke chemstyle moet ik in godsnaam op Balotelli zetten? Die man is al baas genoeg
Ik dacht zelf aan Finisher.Gewoon geen chemstyle ik merk amper verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5450 punten is mijn record en nu stop ik ermee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Half uur oefenen, dan lukt het![]()
Maar niet tot wereldklasse. 4000 ofzo kwam ik.
Ik heb op Giovinco een gedaan dat zijn defending omhoog gaat in een keer voelt hij veel sterker aanquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon geen chemstyle ik merk amper verschil
Nicequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
5450 punten is mijn record en nu stop ik ermee.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb op Giovinco een gedaan dat zijn defending omhoog gaat in een keer voelt hij veel sterker aan
Als jij daar gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb op Giovinco een gedaan dat zijn defending omhoog gaat in een keer voelt hij veel sterker aan
Kon dat maar op Ds2quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Balotelli is toch al kk sterkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
GG weer, nu had ik wel wat meer controle. Best lekkere goals gemaakt in deze 2 potjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:46 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja hij is echt goed dit jaar. Je verdedigers zijn zo snel
Bij lobje in de eerste wedstrijd kon je er weinig aan doen..die kwam gewoon zo uit bij mij. In die andere zag ik het net op tijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef wonton het volgende:
godver bijna dezelfde goals. Lobje en een zieke finesse.
Durf mn keeper niet meer van zijn lijn te halen.
Stiekem pompt hij elke dag in de fitness. Met 1 arm opdrukken en de andere hand dealtjes binnen hengelen, je weet toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |