SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
ok.quote:
wat is daar nou weer miss meequote:
Ik zou zeggen Eriksen op Cam,quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat is een grotere vooruitgang voor mijn BPL team? Baines/Clichy ipv Gibbs of Oscar/Eriksen ipv DeBruyne?
groetjes,
Jaap.
Baines en Eriksenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat is een grotere vooruitgang voor mijn BPL team? Baines/Clichy ipv Gibbs of Oscar/Eriksen ipv DeBruyne?
groetjes,
Jaap.
Dat die Belgen even een beetje lol hebben bij een training.quote:
Wat heb je er voor gevangen?quote:
Ik verkoop ze voor 15eu per 100k. Is heel weinig maar op MP zag ik ze voor nog lager.quote:
Ach kan je best tevreden mee zijn toch. Heb je zoveel gehandeld of een goed pack gehad?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 15eu per 100k. Is heel weinig maar op MP zag ik ze voor nog lager.
glitchchineesquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach kan je best tevreden mee zijn toch. Heb je zoveel gehandeld of een goed pack gehad?
Smleno'en.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach kan je best tevreden mee zijn toch. Heb je zoveel gehandeld of een goed pack gehad?
Waarom nemen ze Liga BBVA niet meteen overquote:
Er blijft maar weinig over van Sport1 op deze manierquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanaf 2015
http://www.deondernemer.n(...)aapt-Bundesliga.html
Nicequote:
Ik heb dat vak nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice
Woensdag ook tentamen? Die shit is easy man
dat is wel lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
Ik heb nu dus maar 3 colleges iedere week tot eind novemberIk moet echt een part time baan gaan zoeken
Ja, tijd overbruggen minderquote:
Constant lijkt me wel goed hoor. Hij is één van de weinige LB´s in het spel met meer dan 80 pace en 75+ in passing/dribbling/defending en van die LB's is hij ook nog de grootste en (veruit) de sterkste.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Roypsv het volgende:
wat een kutzooi waarom is er geen beter LB in de serie a als Constant
Ik 2 keer 2 uur maarquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
Ik heb nu dus maar 3 colleges iedere week tot eind novemberIk moet echt een part time baan gaan zoeken
Begin vast met adoptieverslag danquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
Naja het is super simpelquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb dat vak niet
Heb pas in de winter al mijn tentamens
Of ja december + januari.
Dat kapselquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Tof gedaan. Stiekem ook wel een catchy nr
Vrije trap stats halen de boel wat omlaag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom heeft Lewandowski zo'n lage shootingstat? Reus heeft een veel hogere, maar Lewan was vorig jaar toch een eindbaas in de spits?
Echt ongelofelijk soms.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Op die site posten echt de grootste debielen.
Dat ja..scheelt veel bij hem. Al vallen zijn stats wel wat tegen als je hem naast Reus legt...IRL is Lewa veel beter qua finishing en shot power.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vrije trap stats halen de boel wat omlaag.
en volgend jaar naar arsenal hequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ja..scheelt veel bij hem. Al vallen zijn stats wel wat tegen als je hem naast Reus legt...IRL is Lewa veel beter qua finishing en shot power.
[ afbeelding ]
misschien 1 van de 5 ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
Bij wiskunde heb ik een open vraag goed gegokt door naar de volgende vraag te kijken. Ik snapte er geen flikker van maar mijn antwoord is wel goed. Heb alleen helemaal geen uitleg. Krijg je dan nog iets van punten![]()
?
quote:
Allebei ja. Geruchtenmolen draait weer op volle toeren.quote:
Die stats zijn echt absurd van Lewa als je bedenkt hoe teringgoed hij is in het echt. Die finishing redt Reus echt niet IRL en als hij dat wel zou doen zou Lewa echt veel en veel hoger moeten hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ja..scheelt veel bij hem. Al vallen zijn stats wel wat tegen als je hem naast Reus legt...IRL is Lewa veel beter qua finishing en shot power.
[ afbeelding ]
Mweh dat is jammer. Nu ik de antwoorden bekijk was het fucking simpel. Het vervolg snapte ik ook niet echt maar het antwoord is daar wederom goed. Alleen weer bijna niets opgeschrevenquote:
Zeker weer een 10 jijquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mweh dat is jammer. Nu ik de antwoorden bekijk was het fucking simpel. Het vervolg snapte ik ook niet echt maar het antwoord is daar wederom goed. Alleen weer bijna niets opgeschreven
Niet mee eens, Reus is gewoon een veel completere voetballer, zeker op technisch vlak. Koppen en het specifieke "finishen" van Lewandowski is beter, maar technische aspecten als schottechniek, volleys, dribbelen en passing is Reus zeker superieur aan Lewandowski. Ik heb het gevoel dat die hele hype rondom Lewandowski enkel gebasseerd is op die wedstrijden tegen Real.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee had 2 meerkeuze al fout en dus geen uitleg.quote:
Het gaat alleen over zijn shooting stats hè...Geen discussie wie beter is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef Principia het volgende:
[..]
Niet mee eens, Reus is gewoon een veel completere voetballer, zeker op technisch vlak. Koppen en het specifieke "finishen" van Lewandowski is beter, maar technische aspecten als schottechniek, volleys, dribbelen en passing is Reus zeker superieur aan Lewandowski. Ik heb het gevoel dat die hele hype rondom Lewandowski enkel gebasseerd is op die wedstrijden tegen Real.
Eerlijk zeggen hoeveel wedstrijden jij vorig seizoen van BVB hebt gezien aub.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef Principia het volgende:
[..]
Niet mee eens, Reus is gewoon een veel completere voetballer, zeker op technisch vlak. Koppen en het specifieke "finishen" van Lewandowski is beter, maar technische aspecten als schottechniek, volleys, dribbelen en passing is Reus zeker superieur aan Lewandowski. Ik heb het gevoel dat die hele hype rondom Lewandowski enkel gebasseerd is op die wedstrijden tegen Real.
Jij vond Hazard ook slechtquote:
Als ze zich zelfs voor zo'n prijs niet willen gedragen, dan moeten ze wel heel veel ontwikkelingsgeld in hun zak stekenquote:
Wie is wel goed?quote:
moet er ook maar net mee om kunnen gaan natuurlijkquote:
Die kan er niets van manquote:
Wat strength erbij is wel fijn dit jaar ja, maar als je zo wendbaar bent als Hazard kan je meestal wel uit de duels blijven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet er ook maar net mee om kunnen gaan natuurlijkvind zelf hazard ook een beetje aan de slappe kant.
maar nu heb ik een heel team vol slappe pingelaartjes dus we gaan het meemaken
Eens..daar kon ik echt niets mee, maar ja...smaken verschillen dus en dat is maar goed ook. Veel mensen zweren bij Willian, maar die vond ik ook maar matig.quote:
Ongeveer 15 wedstrijden in de Bundesliga (omdat ik de wedstrijd vaak mis, ivm het tijdstip op zatermiddag), het jaar daarvoor echter bijna alles. Lewandowski is een goede spits, maar zeker geen messias zoals velen beweren, ik zeg overigens niet dat jullie dat vinden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen hoeveel wedstrijden jij vorig seizoen van BVB hebt gezien aub.
Oke, maar wat is dan je punt? Lewandowski scoort hoger met koppen en afwerken. Zegt ook genoeg dat Kiessling vorig seizoen er 26 (?) inschoot bij Bayer Leverkusen en Lewandowski rond de 20 met Reus, Götze, Gündogan, Piszczek enz. in je rug.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat alleen over zijn shooting stats hè...Geen discussie wie beter is.
Reus is uiteraard een veel completere voetballer.
Die vind ik zo absurd duur voor zijn stats dat ik daarom maar voor een variant met Koke heb gekozenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens..daar kon ik echt niets mee, maar ja...smaken verschillen dus en dat is maar goed ook. Veel mensen zweren bij Willian, maar die vond ik ook maar matig.
Je valt een beetje half in de discussie heb ik het idee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:24 schreef Principia het volgende:
[..]
Ongeveer 15 wedstrijden in de Bundesliga (omdat ik de wedstrijd vaak mis, ivm het tijdstip op zatermiddag), het jaar daarvoor echter bijna alles. Lewandowski is een goede spits, maar zeker geen messias zoals velen beweren, ik zeg overigens niet dat jullie dat vinden.
[..]
Oke, maar wat is dan je punt? Lewandowski scoort hoger met Zegt ook genoeg dat Kiessling vorig seizoen er 26 (?) inschoot bij Bayer Leverkusen en Lewandowski rond de 20 met Reus, Götze, Gündogan, Piszczek enz. in je rug.
Oke, dat klopt. Ik kijk een beetje schuin oog mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je valt een beetje half in de discussie heb ik het idee.
Hoogstaande vroeg waarom de shooting stat van Lewa zo laag was (tov Reus). Dat was te verklaren met zijn lage FK stat, maar wel met de kanttekening dat een paar van zijn stats onder shooting wel wat laag waren ingeschat als je het vergelijk met Reus, omdat zijn pure finishing en shot power beter zijn. Dat Reus op heel veel andere punten (veel) beter is dat is helemaal geen discussiepunt verder
Hoop het:quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Zouden de player fitnesskaarten ooit wat waard worden trouwens?
Mja, ik ben wat minder enthousiast over Lewa dan Hoogstaande is, maar het punt is dus meer dat het nu wat krom isquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:29 schreef Principia het volgende:
[..]
Oke, dat klopt. Ik kijk een beetje schuin oog mee.
"Die stats zijn echt absurd van Lewa als je bedenkt hoe teringgoed hij is in het echt. Die finishing redt Reus echt niet IRL en als hij dat wel zou doen zou Lewa echt veel en veel hoger moeten hebben."
Hier reageerde eigenlijk een beetje op, in combinatie met jouw eerdere post.
Nee, ik wacht nog tot het moment dat ze snel voor 200 verkopen (bronze fitnesses)quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Zouden de player fitnesskaarten ooit wat waard worden trouwens?
quote:
quote:Nou aangezien ik ING heb en er graag vanavond nog mee aan de slag wil zie ik dit niet als een optie. Zou er een mogelijkheid zijn om een bevestiging van de betaling te sturen waarna u de speler al overneemt, ben eventueel bereid hier wel iets extra's voor te betalen.
mvg,
Jarno
quote:Nee zoals ik al zei stuur ik de coins pas op wanneer ik het geld zelf op mijn rekening zie staan. Ik weet niet of je serieus bent of probeert te scammen maar ik denk dat niemand op marktplaats zo naïef is om de coins eerst te sturen voordat hij echt zeker weet dat het geld binnen is.
Mocht je wel serieus zijn en de coins willen. Een dagje wachten kan toch geen kwaad
Met vriendelijke groet,
rijsttt
Nee, daarom baal ik daar ook van. Ik wilde dan nog wel eens op een woensdagavond even paar 100 fitnesskaarten op pikken en dan 100k winst maken ofzo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op mijn andere account ook nog een hoop team fitness..schiet nog niet echt op. Zo'n consumable pile zonder limiet helpt ook niet met dat soort dingen.
Hij mag het geld wel naar mij sturen, stuur ik het naar jou. Wedden dat ie ineens een andere bank heeftquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef wonton het volgende:
Hij vroeg me eergisteren ook al dit. Ik heb m duidelijk antwoord gegeven en mailt hij me weer.
[..]
[..]
Heb jij echt ING?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij mag het geld wel naar mij sturen, stuur ik het naar jou. Wedden dat ie ineens een andere bank heeft
Waar haal je het geduld vandaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef wonton het volgende:
Hij vroeg me eergisteren ook al dit. Ik heb m duidelijk antwoord gegeven en mailt hij me weer.
[..]
[..]
zo zitten er nog heel veel mensen met dit soort getallen op hun accountquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op mijn andere account ook nog een hoop team fitness..schiet nog niet echt op. Zo'n consumable pile zonder limiet helpt ook niet met dat soort dingen.
Dit weekend was het al zover. Maar daar heb je nu niks aan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog tot het moment dat ze snel voor 200 verkopen (bronze fitnesses)
Dat was op de PS3 maar op de Xbox volgens mij niet.. de silver fitnesses gingen wel redelijk snel weg maar silver packs openen heeft nu ook niet veel zin.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit weekend was het al zover. Maar daar heb je nu niks aan.
Heb het gezegd. Nu krijg ik het gevoel dat hij niet meer gaat reagerenquote:
Geen enkel pack openen heeft op dit moment veel zin. Daarom verbaas ik me toch over de alsmaar dalende prijzen. Want blijkbaar openen superveel mensen packs nu. Terwijl dit geen zin heeft.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was op de PS3 maar op de Xbox volgens mij niet.. de silver fitnesses gingen wel redelijk snel weg maar silver packs openen heeft nu ook niet veel zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |