SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
ok.quote:
wat is daar nou weer miss meequote:
Ik zou zeggen Eriksen op Cam,quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat is een grotere vooruitgang voor mijn BPL team? Baines/Clichy ipv Gibbs of Oscar/Eriksen ipv DeBruyne?
groetjes,
Jaap.
Baines en Eriksenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat is een grotere vooruitgang voor mijn BPL team? Baines/Clichy ipv Gibbs of Oscar/Eriksen ipv DeBruyne?
groetjes,
Jaap.
Dat die Belgen even een beetje lol hebben bij een training.quote:
Wat heb je er voor gevangen?quote:
Ik verkoop ze voor 15eu per 100k. Is heel weinig maar op MP zag ik ze voor nog lager.quote:
Ach kan je best tevreden mee zijn toch. Heb je zoveel gehandeld of een goed pack gehad?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 15eu per 100k. Is heel weinig maar op MP zag ik ze voor nog lager.
glitchchineesquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach kan je best tevreden mee zijn toch. Heb je zoveel gehandeld of een goed pack gehad?
Smleno'en.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach kan je best tevreden mee zijn toch. Heb je zoveel gehandeld of een goed pack gehad?
Waarom nemen ze Liga BBVA niet meteen overquote:
Er blijft maar weinig over van Sport1 op deze manierquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanaf 2015
http://www.deondernemer.n(...)aapt-Bundesliga.html
Nicequote:
Ik heb dat vak nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice
Woensdag ook tentamen? Die shit is easy man
dat is wel lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
Ik heb nu dus maar 3 colleges iedere week tot eind novemberIk moet echt een part time baan gaan zoeken
Ja, tijd overbruggen minderquote:
Constant lijkt me wel goed hoor. Hij is één van de weinige LB´s in het spel met meer dan 80 pace en 75+ in passing/dribbling/defending en van die LB's is hij ook nog de grootste en (veruit) de sterkste.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Roypsv het volgende:
wat een kutzooi waarom is er geen beter LB in de serie a als Constant
Ik 2 keer 2 uur maarquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
Ik heb nu dus maar 3 colleges iedere week tot eind novemberIk moet echt een part time baan gaan zoeken
Begin vast met adoptieverslag danquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
Naja het is super simpelquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb dat vak niet
Heb pas in de winter al mijn tentamens
Of ja december + januari.
Dat kapselquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Tof gedaan. Stiekem ook wel een catchy nr
Vrije trap stats halen de boel wat omlaag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom heeft Lewandowski zo'n lage shootingstat? Reus heeft een veel hogere, maar Lewan was vorig jaar toch een eindbaas in de spits?
Echt ongelofelijk soms.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Op die site posten echt de grootste debielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |