DUH.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja en dan? naaien met een of ander wijf van tinder?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Waarvoor sta je er dan op? Om recepten uit te wisselen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Gatverdamme, moet er niet aan denken!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Waar is die app anders voor bedoeld?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Haha! Vrouwen zijn in het echt ook heel erg eng natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sommige mensen moet je zowat op een wijf vastbinden om ze aan het neuken te krijgen geloof ik.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sommige mensen moet je zowat op een wijf vastbinden om ze aan het neuken te krijgen geloof ik.
Die heb ik ook al eens een gehad. Al vond ik haar niet zo knapquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef mstx het volgende:
Net een suggestie gekregen met FOK! als shared interesse
Ik met hot or not al enkele dagen niet. Ik heb dan wel weer een zodanig ego dat ik weet dat het niet aan mij ligt. Kan trouwens sowieso niet, want een maatje had op mijn telefoon een ranzig dik wijf zitten liken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:29 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb mij al een paar uur geleden aangemeld en nog steeds geen match. Dit is niet goed voor mijn ego.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:26 schreef AldoTheApache het volgende:
dit geloof je nooit
zo'n chick vraagt of ze langs mag komen om mij beter te leren kennen
na 10 minuten gesprek op tinderwtf
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik terug moet sturen![]()
Volgens mij zegt 't niks. Maar ik snap niet hoe je weinig likes kunt hebben, ik had binnen anderhalf uur Tinderen sowieso een stuk of 30 echt knappe exemplaren als match en heel wat afgewezen. Maar misschien is iedereen in mijn omgeving aan de Tinder en bij jullie niet? Of er is een fout bij sommige users..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik met hot or not al enkele dagen niet. Ik heb dan wel weer een zodanig ego dat ik weet dat het niet aan mij ligt. Kan trouwens sowieso niet, want een maatje had op mijn telefoon een ranzig dik wijf zitten liken.
Tinder doet het hier niet of nauwelijks, slechts 50 meiden in evenveel keren proberen gekregen in totaal, dus doe Hot or Not nu als vervanger. Want tja, moet wel bij de tijd blijven he.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Volgens mij zegt 't niks. Maar ik snap niet hoe je weinig likes kunt hebben, ik had binnen anderhalf uur Tinderen sowieso een stuk of 30 echt knappe exemplaren als match en heel wat afgewezen. Maar misschien is iedereen in mijn omgeving aan de Tinder en bij jullie niet? Of er is een fout bij sommige users..
+1 voor de solidariteitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Volgens mij zegt 't niks. Maar ik snap niet hoe je weinig likes kunt hebben, ik had binnen anderhalf uur Tinderen sowieso een stuk of 30 echt knappe exemplaren als match en heel wat afgewezen. Maar misschien is iedereen in mijn omgeving aan de Tinder en bij jullie niet? Of er is een fout bij sommige users..
Niet te vergelijken, jij bent een meisje..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maarja wat maakt een foto de juiste foto? Ik heb er nu 2 totaal verschillende geprobeerd maar nog steeds nauwelijks matches...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:57 schreef AntiCasanova het volgende:
Vanavond ineens wel alleen maar mensen binnen 100km. En gelukkig ook wel een paar matches! Je moet gewoon de juiste foto kiezen
Aandachtshoer. Next inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben ik super leuk aan het praten met een grietje en willen we afspreken zegt ze nee ik heb een vriend.![]()
Opkankeren van tinder dan
Badkamer foto's zijn baasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maarja wat maakt een foto de juiste foto? Ik heb er nu 2 totaal verschillende geprobeerd maar nog steeds nauwelijks matches...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tja, geen idee of het 'het beste' is, maar persoonlijk heb ik een foto waar mijn gezicht duidelijk, redelijk close up, opstaat als 1e foto, verder nog 1 foto waar ik gewoon (gekleed) op 't stand loop (maar waar dus wel mijn houding te zien is), en verder 2 foto's waar ik "hobby's" uitoefen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maarja wat maakt een foto de juiste foto? Ik heb er nu 2 totaal verschillende geprobeerd maar nog steeds nauwelijks matches...
Godverdommequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jij bent gewoon fucking dik en liked alle lelijke mokkels die je tegenkomt om te pronken met je matches op FOK!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:20 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat je er iig geen 5 foto's op moet zetten, dan vinden vrouwen echt wel iets wat ze kut vinden en dus op het kruisje klikken. Gewoon twee leuke gezichtsfoto's, en that's it. (Dat heb ik tenminste en ik krijg 5-10 matchen per dag erbij dus je zou moeten zeggen dat die tactiek werkt)
Ik zit inmiddels in een tinder-eigenaardigheden whatsapp-groepje met wat vrouwen, nou...dan weet je ook vooral hoe het niet moet hoor.Je lacht je echt kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |