Alweer even hoor inmiddelsquote:
Krijgt die ervan hequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt maar Vin zat van de week nog sedan uit te lachen omdat daar de winkels al dicht waren
hij heeft de duim er goed op zitten zegquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gestopt voor mijn lief
hij vond het niks en had het liever niet in huis
Ik zou me eerder druk maken om hart en vaat ziekten dan om kanker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
En voor mezelf natuurlijk, want kanker en zo
Ja, been there done that. Is idd geen leuke ervaring voor mijquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over kikkers gesproken... ik zat zaterdag in de bios, wilde Runners, runners gaan kijken... Kwam er een of andere vage natuurfilm (De Wildernis ofzo) op.... Was er dus serieus een big ass kikker FULL-SCREEN in beeld. Hell, je was echt dood gegaan als je daar had gezeten
[..]
Ik weet niet waar hier is
Jawel maar het ging niet over mijquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij geen tankstation in de buurt dan?
Wees blij, in Finland mocht ik niet in mijn huis roken van de woningbouw, roken duurde 3x zo lang, door het aankleden van al die lagen kleding bij -25 gradenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Het liefst zit ik natuurlijk lekker op de bank te roken maar als iemand wil dat ik buiten ga staan dan doe ik dat net zo makkelijk. Weer of geen weer!
Bij LoLa stond ik toen alleen in de sneeuw te roken. Prima. Gewoon de wensen van mensen zoveel mogelijk respecteren
die heb ik toch al want veel te dikquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken om hart en vaat ziekten dan om kanker.
Ik vond het altijd lekkerder om buiten te roken, maar zelfs dan krijg je nog vet veel gezeik van mensenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Het liefst zit ik natuurlijk lekker op de bank te roken maar als iemand wil dat ik buiten ga staan dan doe ik dat net zo makkelijk. Weer of geen weer!
Bij LoLa stond ik toen alleen in de sneeuw te roken. Prima. Gewoon de wensen van mensen zoveel mogelijk respecteren
Wie?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, er is een iemand die in mijn huis mag roken, in het open raam.
Dat vind ik wel te ver gaan hoor. Dat de woningbouw zoiets gaat bepalenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wees blij, in Finland mocht ik niet in mijn huis roken van de woningbouw, roken duurde 3x zo lang, door het aankleden van al die lagen kleding bij -25 graden
Wat is veel te dik dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die heb ik toch al want veel te dik
Zo liefquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik stond van het weekend bij de rookpaal op een perron te roken. Komt er een bejaard stel met hun kleinkind aangelopen en die gingen bitchen over het gerook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vond het altijd lekkerder om buiten te roken, maar zelfs dan krijg je nog vet veel gezeik van mensen.
Gisteren postte jij toch een of ander jurkje die jij had? Daar wil je als worstje niet in gevonden wordenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die heb ik toch al want veel te dik
Ik wil echt zo graag naar Finlandquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wees blij, in Finland mocht ik niet in mijn huis roken van de woningbouw, roken duurde 3x zo lang, door het aankleden van al die lagen kleding bij -25 graden
Ben ik ook wel een beetje hoorquote:
een slecht bmi waardoor ik op dieet ben omdat ik niet dood wil voor mijn 40ste zoals sommige familieledenquote:
Een hele goede vriendin die zonder sigaretten onaangenaam wordtquote:
Het was korte termijn huren (half jaar) en gemeubileerd, dus ik snapte het wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik wel te ver gaan hoor. Dat de woningbouw zoiets gaat bepalen
Geef aan mij!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een slecht bmi waardoor ik op dieet ben omdat ik niet dood wil voor mijn 40ste zoals sommige familieleden
wel in het groene deel, of in het rode?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een slecht bmi waardoor ik op dieet ben omdat ik niet dood wil voor mijn 40ste zoals sommige familieleden
Je wordt als roker op het station al helemaal verbannen naar het achterste gedeelte van het peron en nog staan er mensen klaar om je de les te lezenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stond van het weekend bij de rookpaal op een perron te roken. Komt er een bejaard stel met hun kleinkind aangelopen en die gingen bitchen over het gerook.
Loop dan lekker door ofzo.
en terecht, ik wil niet jouw kankerquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Je wordt als roker op het station al helemaal verbannen naar het achterste gedeelte van het peron en nog staan er mensen klaar om je de les te lezen.
nou tis nog altijd jouw huis.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik ook wel een beetje hoor![]()
Maar is toch normaal om dan buiten te gaan staan?
Laatst ook over gelezen inderdaad door beroerte van oma. Roken geeft wat dat betreft een flink verhoogde kans daarop.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |