Ik ben bang voor toekomstige verjaardagen!!quote:
bel de candymanquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zin in snoepjes, niks in huis en supermarkt dicht
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Paar maanden geleden stond ik buiten een restaurant ver weg van de beachaving te roken, loopt er een kut met een enorme boog om me heen overdreven te hoesten.
IK HOEF JOUW KANKER NIET!
Ik heb gelachen.
Zitten dichtquote:
Maar ik drink geen heinekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, dat etiket had hij op Heineken moeten plakken (inclusief het HJ-etiket).
Ik vind het niet vervelend nee, al heb ik het liever niet in mijn huisquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel soms vind ik het wel eens lekker ruiken![]()
en toen rende je naar haar toe en drukte je de sigaret op haar wang uit?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Paar maanden geleden stond ik buiten een restaurant ver weg van de beachaving te roken, loopt er een kut met een enorme boog om me heen overdreven te hoesten.
IK HOEF JOUW KANKER NIET!
Ik heb gelachen.
Als ik jou was zou ik me maar goed voorbereiden jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang voor toekomstige verjaardagen!!
Dat kind gaat de mijlpalen 40 en 50 tot een ware hel maken, ik weet het zeker
Candyman?quote:
En maar roepen dat mensen in een dorp moeten gaan wonen waar de winkels tot laat open zijn!!quote:
snoep = candy in het Engelsquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me maar goed voorbereiden ja
[..]
Candyman?
Daar ben jij baas over tochquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het niet vervelend nee, al heb ik het liever niet in mijn huis
Mijn vriendin ex liet ik ook altijd buiten roken. Stinkbende.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het niet vervelend nee, al heb ik het liever niet in mijn huis
Ja ik zei niet dat de winkels hier lang open warenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En maar roepen dat mensen in een dorp moeten gaan wonen waar de winkels tot laat open zijn!!
OMG, meen je dit serieus?quote:
Echt he!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me maar goed voorbereiden ja
[..]
Candyman?
Ik vind wiet altijd zo lekker ruikenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel soms vind ik het wel eens lekker ruiken![]()
Apeldoorn is ook een dorpquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En maar roepen dat mensen in een dorp moeten gaan wonen waar de winkels tot laat open zijn!!
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik zei niet dat de winkels hier lang open waren
[..]
OMG, meen je dit serieus?
Klopt, er is een iemand die in mijn huis mag roken, in het open raam.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ben jij baas over toch
Hier word ook niet meer gerookt
Klopt maar Vin zat van de week nog sedan uit te lachen omdat daar de winkels al dicht warenquote:
Nu officieel ex?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mijn vriendin ex liet ik ook altijd buiten roken. Stinkbende.
In mijn gedachten zag ik dat wel gebeuren jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toen rende je naar haar toe en drukte je de sigaret op haar wang uit?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!!
Het kan alleen maar erger worden! Gelukkig lust ik geen wijn want ik heb al wijn ontdekt met gewoon standaard een kikker op het etiket!
Ik weet niet waar hier isquote:
Heb jij geen tankstation in de buurt dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt maar Vin zat van de week nog sedan uit te lachen omdat daar de winkels al dicht waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |