bij mij is het ook zo hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rare mensen ga je mee om dan![]()
Juist alleen maar goed dat je dat probeert.
Dit idd.. maar ook gewoon mensen die je willen eikelen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij mij is het ook zo hoor
mensen willen aardig doen maar slaan de plank vaak gewoon compleet mis
"Jammer dat je die lelijke rokerstanden niet weg krijgt door te stoppen."quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee imo absoluut niet, mensen gaan naar doen als je bent gestopt met roken.
Dat doe ik altijd met vegetariërs die zijn gestopt met vleeseten omdat ze het zielig vindenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Dit idd.. maar ook gewoon mensen die je willen eikelen.
Ooohh dit sigaretje is zoo lekkerrrrrr wil je ook een sigaretjeee??? Ohneeee je bent gestopt![]()
![]()
!!
Dat zijn gewoon klootzakken waar je niet bevriend mee wilt zijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Ooohh dit sigaretje is zoo lekkerrrrrr wil je ook een sigaretjeee??? Ohneeee je bent gestopt![]()
![]()
!!
Ah, van die mensen die willen dat je weer gaat roken omdat ze anders alleen buiten moeten staanquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
!!
quote:
Ik kende een vrouw die zelf net gestopt was en tegen anderen die rookten zei: weet jij wel hoe slecht roken is?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
!!
en toen begon jij: weet jij wel hoe slecht roken is?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kende een vrouw die zelf net gestopt was en tegen anderen die rookten zei: weet jij wel hoe slecht roken is?![]()
Moest ik wel om lachen.![]()
Overigens was ze kort daarna weer begonnen.
Ik vind dat so hypocriet altijdquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kende een vrouw die zelf net gestopt was en tegen anderen die rookten zei: weet jij wel hoe slecht roken is?![]()
Dat soort mensen iddquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, van die mensen die willen dat je weer gaat roken omdat ze anders alleen buiten moeten staan
Zeg dat dan meteen
Dat was gewoon voor de grap, als je daar niet tegen kan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat so hypocriet altijdHeb jaren moeilijk veel gerookt, sinds ik ben gestopt heb ik er nog nooit wat van gezegd. Lekker laten roken, als iemand wil stoppen dan zou ik dat wel altijd steunen natuurlijk.
Ja ik ken ze.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat soort mensen idd... Ik ben trouwens de beroerdste niet om er gezellig bij te gaan staan
.
Ik heb van hem een krat HJ gehad voor mijn verjaardag. Hij heeft wel elk flesje voorzien van een nieuw etiket. Alle 24 een ander etiket.quote:
ik ga nog steeds graag bij rokers staanquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat soort mensen idd... Ik ben trouwens de beroerdste niet om er gezellig bij te gaan staan
.
Haha, hoe geniaalquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb van hem een krat HJ gehad voor mijn verjaardag. Hij heeft wel elk flesje voorzien van een nieuw etiket. Alle 24 een ander etiket.
Dit is er 1 van:
[ afbeelding ]
Paar maanden geleden stond ik buiten een restaurant ver weg van de beachaving te roken, loopt er een kut met een enorme boog om me heen overdreven te hoestenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tankstation?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zin in snoepjes, niks in huis en supermarkt dicht
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb van hem een krat HJ gehad voor mijn verjaardag. Hij heeft wel elk flesje voorzien van een nieuw etiket. Alle 24 een ander etiket.
Dit is er 1 van:
[ afbeelding ]
Heel soms vind ik het wel eens lekker ruikenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat so hypocriet altijdHeb jaren moeilijk veel gerookt, sinds ik ben gestopt heb ik er nog nooit wat van gezegd. Lekker laten roken, als iemand wil stoppen dan zou ik dat wel altijd steunen natuurlijk.
Haha, dat etiket had hij op Heineken moeten plakken (inclusief het HJ-etiket).quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is er 1 van:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |