Terecht ook wel hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:19 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben wel aangehouden en opgepakt ook, ik was toen 15
Dat is voornamelijk de schuld van de media dat mensen zo'n beeld hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde reden als waarom het zo graag geloofd wordt. En dezelfde reden waarom mensen hier er nogal vaak wat bij verzinnen. En dezelfde reden waarom veel mensen hier nogal selectief zijn in de berichten waarop ze reageren. En dezelfde reden waarom de berichtgeving zelf nogal selectief is.
Volgens mij is daar een woord voor.
Ja maar de ene groep heeft ook nog eens te maken met vooroordelen. Kan best zijn dat het er dan nog steeds meer zijn, maar niet dezer getallen iig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:23 schreef arjan1112 het volgende:
ik probeerde net te zeggen de sociaal economische leefomstandigheden van die 65 % zijn hetzelfde als van de 25% enz
Racisme.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde reden als waarom het zo graag geloofd wordt. En dezelfde reden waarom mensen hier er nogal vaak wat bij verzinnen. En dezelfde reden waarom veel mensen hier nogal selectief zijn in de berichten waarop ze reageren. En dezelfde reden waarom de berichtgeving zelf nogal selectief is.
Volgens mij is daar een woord voor.
Het waarom is zeker een vraag.Ben bang dat we daar geen antwoord op gaan krijgen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef Elan het volgende:
Je vraagt je toch af wat iemand zoiets doet verzinnen.
Dan ben je echt niet goed in je kop.
Als je tegenwoordig met een groep jongeren staat wordt heel gemakkelijk de hele groep aangehouden, bij mensen met een etnische achtergrond is er vaak ook nog een slecht signalement omdat Nederlanders ze vaak niet uit elkaar kunnen houden. Er zijn genoeg redenen waardoor deze jongeren vaker aangehouden worden. Overigens gaan de statistieken nog veel verder want daarin wordt je opgenomen als bijv. jouw id wordt gevraagd in verband met iets wat is gebeurd, in principe ben je dan verdachte, want ook dan ben je in contact met de politie geweest. Het komt erop neer dat die hele statistieken onbetrouwbaar zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit aangehouden, komt dat omdat ik blank ben of omdat ik me normaal gedraag denk je?
Een aanhouding is nogal iets dat wil zeggen dat er een groot vermoeden is dat je betrokken bent bij zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
Mogelijk het "vriendje" of gevallen door drank/drugs?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef yvonne het volgende:
Maar die verwondingen? Doen ze dat dan zelf ofzo?
Ik snap er geen hout van hoe dat in z'n werk gaat, het is niet de eerste keer namelijk dat zoiets verzonnen wordt.
4de post... nog niet beantwoordquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:10 schreef arjan1112 het volgende:
Ja maar waarom heeft ze het verzonnen? had ze geen schrammen en blauwe plekken?
Probeerde ze een gevecht met iemand anders te verbergen?
Als de politie het niet bekend maakt/wil maken dat weten wij het ook niet he?quote:
Een woordvoerster van de politie meldde eerder dat de vrouw bont en blauw was en dat ze last van haar heup had. Dat was gebaseerd op „informatie die het slachtoffer zelf geeft”, aldus de politie maandag.quote:
ze melden het wel wanneer een moslima met een niqaab een hoax verzint (niet zo lang geleden nog) maar wanneer een blanke nederlandse vrouw een groepsaanval verzintquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef De_Coulance het volgende:
Waar blijft de rectificatie van het extreem-rechtse weblog Geenstijl?
ja oud nieuws johquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ze melden het wel wanneer een moslima met een niqaab een hoax verzint (niet zo lang geleden nog) maar wanneer een blanke nederlandse vrouw een groepsaanval verzint
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |