ongetwijfeld, maar 50% eraf lijkt me niet erg realistisch, voor sommige wijken staat nu nog maar 25 minuten, de kans dat je zo'n wijk dan ineens in 12 minuten doet lijkt me toch niet erg groot. En dan zijn er natuurlijk nog de hele uitgestrekte wijken, waarbij je puur aan de lange afstanden al veel tijd kwijt bentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word er nu al gekeken naar volgend jaar, waar er nog minder komt op de daldagen.
dan ga je het niet meer halen. Heb wel eens gehad dat ik voor een wijkje 24 minuten voor een daldag kreeg, terwijl je op een piekdag er ruim 2 uur over doet. Het lukte net niet in die tijd, maar in wijk 2 stond de tijd ruimer, waardoor ik het wel kon compenseren, ondanks dat daar een stuk meer post voor was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:36 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Inderdaad, maar niet als er van die huidige tijden nog eens 50% afgaat, waar gridjuh het over had.
Klinkt goed! Hier hopelijk ook dan morgenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:59 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh!
Wij kregen gisteravond een mailtje van de TC dat we zaterdag een kwartier later beginnen wegens een laag postvolume!
Ik kon het toen gewoon aan de teamcoach geven en die heeft het opgestuurd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:20 schreef Styg het volgende:
Ik heb mijn VOG thuis gestuurd gekregen van de gemeente, kan in dit ook afgeven bij Postnl of moet ik het opsturen? Ik namelijk het adres niet vinden waar het heen moet (personeels zaken?
Of moet het naar HR operations Utrecht (Antnr 53025)?
Ik nu al niet, want stiekem zijn ze nog steeds zomertijden aan het hanteren hier, over diefstal gesproken. Voor de kilometers die ik tussen de adressen fiets maakt het niet (of minder) uit of ik 1 of 2 poststukken te bezorgen heb, of minder af moet stappen. Als ze er hier nog meer gaan korten ga ik zeggen: doe het maar eens voor. En dan cross ik nog over de trottoirs of mijn leven ervan af hangt, anders is het helemaal niet meer te doen. Het gekke is: op piekdagen maakt het weinig uit of ik nou twee of vier tassen heb.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:45 schreef Herfstblad het volgende:
Als ze hier 50% eraf gaan halen op daldagen, dan red ik het niet.
kunnen ze de aanstaande oostblokkers voor inzetten,een normaal denkend mens gaat er niet meer aan de gang,zonde van je dag/tijd/inspanningquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar 50% eraf lijkt me niet erg realistisch, voor sommige wijken staat nu nog maar 25 minuten, de kans dat je zo'n wijk dan ineens in 12 minuten doet lijkt me toch niet erg groot. En dan zijn er natuurlijk nog de hele uitgestrekte wijken, waarbij je puur aan de lange afstanden al veel tijd kwijt bent
Hoe het precies gaat worden geen idee....misschien is het wel iets minder dam de helft wat er af gaat....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
kunnen ze de aanstaande oostblokkers voor inzetten,een normaal denkend mens gaat er niet meer aan de gang,zonde van je dag/tijd/inspanning
zoiets hebben ze bij ons al gedaan. Op daldagen zijn er minder dan de helft van het aantal voorbereiders op piekdagen en in de uitvoering zijn veel wijken samengevoegdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Hoe het precies gaat worden geen idee....misschien is het wel iets minder dam de helft wat er af gaat....
Maar ze gaan ook lopen combineren ivm de uren
we gaan straks echt naar het systeem ,geld meebrengen om te mogen werken,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoiets hebben ze bij ons al gedaan. Op daldagen zijn er minder dan de helft van het aantal voorbereiders op piekdagen en in de uitvoering zijn veel wijken samengevoegd
heb lekker lang op twee oren gelegenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 06:20 schreef KatrienDuck het volgende:
Goedemorgen! Allemaal nog op 1 oor?
Jij hebt hele lange oren?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb lekker lang op twee oren gelegen
Yep... pisding! Had er steeds meerdere te pakken, de AH viel er tussen uit en die zooi ging vaak maar moeizaam in de busquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
die HAH was echt een zooitje vandaag. Alle C1000-blaadjes zaten er weer eens schots en scheef in. Ook voor het eerst een McDonalds-foldertje erbij, altijd vervelend die zeer dunne dingen op A4-formaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |