Beterschap!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef superkimmi het volgende:
zoo ff flinke buikgriep gekrgen vannacht. Wel 8x overgegeven denk ik, ook toen er niks meer zat. Net diarree remmende middelen en braak remmende middelen gehaald.. ff mn openingen afsluiten.
werken wordt m niet, maar ha 'geluk' dat de meest vriendelijke tc beschikbaar was, die begreep t helemaal
Altijd wel grappig hoe die hoeveelheden kunnen verschillen per plaats, hier was het echt superdruk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:22 schreef KatrienDuck het volgende:
Superkimmi, jij ook beterschap!
Hoeveelheid post viel erg mee voor een donderdag!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef superkimmi het volgende:
zoo ff flinke buikgriep gekrgen vannacht. Wel 8x overgegeven denk ik, ook toen er niks meer zat. Net diarree remmende middelen en braak remmende middelen gehaald.. ff mn openingen afsluiten.
werken wordt m niet, maar ha 'geluk' dat de meest vriendelijke tc beschikbaar was, die begreep t helemaal
Jaren terug ook eens gehad dat ik een slepende darminfectie had. In eerste instantie gewoon naar het werk gegaan (heb wel vaker dat diarree na één keertje goed leeg lopen over is) maar ik zat daar met koorts en binnen anderhalf uur drie kwartier op de plee gezeten en was zo slap als een vaatdoek. Ging 'm dus niet worden en dat was ook voor iedereen duidelijk, behalve blijkbaar voor mijn TC. Toen ik zei dat ik me ziek meldde ging hij vervelend doen en insinueren dat ik wel de dag van tevoren teveel gedronken zou hebben en dat ik maar moest blijvenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:10 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Beterschap!
En fijn dat je een tc had die je begreep :-)
( een van mij dacht dat ik met een buikgriep wel kon sorteren)
Hm, ik vind het meestal best relaxed/ontspannen hoor. De dagen met meer dan 2 soorten huis aan huis iets minder, maar zo,n daldag of een donderdag, dat is altijd wel prima te doen, evenals dinsdagen/zaterdagen met niet al te veel folders.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:33 schreef lololo het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ervaar op een paar zeldzame dagen per jaar als het heel rustig is, het weer mooi is (droog, niet te warm of te koud) en er geen zeurende klanten/collega's/leidinggevenden zijn het bezorgen van post absoluut niet als ontspanning.
quote:Bezorger Sandd dumpt post in Merkelbeek
Een postbezorger van een distributeur die werkt voor Sandd is ontslagen, omdat hij meerdere malen post voor adressen in Merkelbeek in de natuur had gedumpt.
Merkelbeek
door Nick Bruls
Zeker drie keer in de afgelopen drie weken is post voor Merkelbeek gedumpt aangetroffen. woensdag vonden medewerkers van wegenbouwbedrijf De Haan in de Merkelbeekse Geerstraat twee plastic zakken met onder meer brieven van de Belastingdienst.
„Eerder vonden we al post voor Merkelbeek in de Haagstraat en in de Schinveldse bossen”, vertelt Herman de Haan, de eigenaar van het wegenbouwbedrijf. „We hebben na de vondst meteen PostNL gebeld, maar het bleek om post van het concurrerende postbezorgingsbedrijf Sandd te gaan.”
„Het gaat hier om een bezorger die voor een distributeur van ons werkt, maar we zijn wel verantwoordelijk voor de kwaliteit”, zegt een woordvoerster van Sandd, het Apeldoornse bedrijf dat sinds 1999 zakelijke post bezorgt in heel Nederland.
„De persoon in kwestie is inmiddels ontslagen. Op 11 oktober is een nieuwe bezorger begonnen in het gebied. De ontslagen medewerker dumpt echter nog steeds oude post. Dat is uitermate vervelend. We besteden veel aandacht aan de sollicitatieprocedure, maar blijkbaar kunnen we dit soort incidenten niet uitsluiten. Als iemand post vindt en dat meldt bij Sandd, halen we de stukken op en bezorgen we ze alsnog.”
Het gaat goed bij de concurrentquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En het is weer bingo!
[..]
Het wordt ook steeds gekker!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:24 schreef gridjuh het volgende:
http://m.omroepbrabant.nl(...)mgeving+Vlijmen.aspx
Precies! Ik negeer die dikke gewoon voortaan!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet aan storen en je eigen gang gaan. Dat is het allerbeste.
Jaja, dat laatste heb ik ook eens jaren terug meegemaakt!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Vandaag een belangrijk poststuk "van bewindvoerder aan saniet" door een brievenbus gedouwd. Hond des huizes kwam brullend aangestoven en scheurde het papierwerk in een mum van tijd aan stukken.
Verder nog een Oost-Europese vrouw die met deur open en in een weinig verhullende nachtjurk aan het stofzuigen was. Toen ze me zag aanlopen zei ze 'sorry'. Maar mevrouw, excuses zijn écht niet nodig hoor. Integendeel ... !
Dat is echt belachelijk!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Weleens een pakketbezorger gehad die mij niet snel genoeg vond. Ik was toen ziek en deed niet snel genoeg de deur open....was een reserve insulinepomp....kost volgens mij 2500 euro ofzo....had hij voor de deur weggezetin de flat
En vorige week eentje die t ppakket bij buren had bezorgd, maar geen briefje in de bus....Postnl klantenservice weet dan ook niets te vertellen, voorheen kon je zien waar hij afgeleverd was
Inderdaad, hetzelfde!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 06:19 schreef KatrienDuck het volgende:
Goedemorgen!
Gridjuh en dud0r, van harte beterschap!
Ook beterschap gewenst! Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef superkimmi het volgende:
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het gaat goed bij de concurrent![]()
Ik ga afsluiten. Mag ook wel vanaf 06.00 toch?
En dan ga ik weekend houden tot maandag over een week
Hadden ze die bij jullie nog niet aangepast dan? Want de tijden zijn hier op daldagen al ongeveer de helft/40% van wat er op een piekdag voor staat, dus als er dan nog eens de helft af zou moeten gaat dat natuurlijk nooit lukken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:38 schreef gridjuh het volgende:
Ja hier willen ze op woe en vrijdag de tijden halveren
Ja dat ws al maar nu willen ze er nog wat tijd afhalenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hadden ze die bij jullie nog niet aangepast dan? Want de tijden zijn hier op daldagen al ongeveer de helft/40% van wat er op een piekdag voor staat, dus als er dan nog eens de helft af zou moeten gaat dat natuurlijk nooit lukken.
die tijden zijn op daldagen vaak wel te halen, tenzij er een mailing doorheen gedrukt wordt, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hadden ze die bij jullie nog niet aangepast dan? Want de tijden zijn hier op daldagen al ongeveer de helft/40% van wat er op een piekdag voor staat, dus als er dan nog eens de helft af zou moeten gaat dat natuurlijk nooit lukken.
Inderdaad, maar niet als er van die huidige tijden nog eens 50% afgaat, waar gridjuh het over had.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die tijden zijn op daldagen vaak wel te halen, tenzij er een mailing doorheen gedrukt wordt, dan wordt het een ander verhaal.
Waarschijnlijk word er nu al gekeken naar volgend jaar, waar er nog minder komt op de daldagen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:36 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Inderdaad, maar niet als er van die huidige tijden nog eens 50% afgaat, waar gridjuh het over had.
ongetwijfeld, maar 50% eraf lijkt me niet erg realistisch, voor sommige wijken staat nu nog maar 25 minuten, de kans dat je zo'n wijk dan ineens in 12 minuten doet lijkt me toch niet erg groot. En dan zijn er natuurlijk nog de hele uitgestrekte wijken, waarbij je puur aan de lange afstanden al veel tijd kwijt bentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word er nu al gekeken naar volgend jaar, waar er nog minder komt op de daldagen.
dan ga je het niet meer halen. Heb wel eens gehad dat ik voor een wijkje 24 minuten voor een daldag kreeg, terwijl je op een piekdag er ruim 2 uur over doet. Het lukte net niet in die tijd, maar in wijk 2 stond de tijd ruimer, waardoor ik het wel kon compenseren, ondanks dat daar een stuk meer post voor was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:36 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Inderdaad, maar niet als er van die huidige tijden nog eens 50% afgaat, waar gridjuh het over had.
Klinkt goed! Hier hopelijk ook dan morgenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:59 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh!
Wij kregen gisteravond een mailtje van de TC dat we zaterdag een kwartier later beginnen wegens een laag postvolume!
Ik kon het toen gewoon aan de teamcoach geven en die heeft het opgestuurd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:20 schreef Styg het volgende:
Ik heb mijn VOG thuis gestuurd gekregen van de gemeente, kan in dit ook afgeven bij Postnl of moet ik het opsturen? Ik namelijk het adres niet vinden waar het heen moet (personeels zaken?
Of moet het naar HR operations Utrecht (Antnr 53025)?
Ik nu al niet, want stiekem zijn ze nog steeds zomertijden aan het hanteren hier, over diefstal gesproken. Voor de kilometers die ik tussen de adressen fiets maakt het niet (of minder) uit of ik 1 of 2 poststukken te bezorgen heb, of minder af moet stappen. Als ze er hier nog meer gaan korten ga ik zeggen: doe het maar eens voor. En dan cross ik nog over de trottoirs of mijn leven ervan af hangt, anders is het helemaal niet meer te doen. Het gekke is: op piekdagen maakt het weinig uit of ik nou twee of vier tassen heb.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:45 schreef Herfstblad het volgende:
Als ze hier 50% eraf gaan halen op daldagen, dan red ik het niet.
kunnen ze de aanstaande oostblokkers voor inzetten,een normaal denkend mens gaat er niet meer aan de gang,zonde van je dag/tijd/inspanningquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar 50% eraf lijkt me niet erg realistisch, voor sommige wijken staat nu nog maar 25 minuten, de kans dat je zo'n wijk dan ineens in 12 minuten doet lijkt me toch niet erg groot. En dan zijn er natuurlijk nog de hele uitgestrekte wijken, waarbij je puur aan de lange afstanden al veel tijd kwijt bent
Hoe het precies gaat worden geen idee....misschien is het wel iets minder dam de helft wat er af gaat....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
kunnen ze de aanstaande oostblokkers voor inzetten,een normaal denkend mens gaat er niet meer aan de gang,zonde van je dag/tijd/inspanning
zoiets hebben ze bij ons al gedaan. Op daldagen zijn er minder dan de helft van het aantal voorbereiders op piekdagen en in de uitvoering zijn veel wijken samengevoegdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Hoe het precies gaat worden geen idee....misschien is het wel iets minder dam de helft wat er af gaat....
Maar ze gaan ook lopen combineren ivm de uren
we gaan straks echt naar het systeem ,geld meebrengen om te mogen werken,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoiets hebben ze bij ons al gedaan. Op daldagen zijn er minder dan de helft van het aantal voorbereiders op piekdagen en in de uitvoering zijn veel wijken samengevoegd
heb lekker lang op twee oren gelegenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 06:20 schreef KatrienDuck het volgende:
Goedemorgen! Allemaal nog op 1 oor?
Jij hebt hele lange oren?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb lekker lang op twee oren gelegen
Yep... pisding! Had er steeds meerdere te pakken, de AH viel er tussen uit en die zooi ging vaak maar moeizaam in de busquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
die HAH was echt een zooitje vandaag. Alle C1000-blaadjes zaten er weer eens schots en scheef in. Ook voor het eerst een McDonalds-foldertje erbij, altijd vervelend die zeer dunne dingen op A4-formaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |