hier in de winkel liggen al veel kerstkaarten,geen hond die ze koopt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar PostNL is tegenwoordig tot alles in staat voor een paar extra euro's...Dus niks verbaasd me meer. En zelf maar volhouden niet te weten waarom er zo weinig post verzonden wordt.
Volgens mij loopt de kerstkaartenverkoop nooit echt storm hoor in oktober. Verder worden er volgens mij sowieso ieder jaar wel minder kaarten verstuurd, dus eigenlijk is het tegenwoordig ieder knj opnieuw "de rustigste knj ever"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:00 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hier in de winkel liggen al veel kerstkaarten,geen hond die ze koopt.
dit kan weleens de rustigste knj ever worden.(zeker na dat postzegelgezemel)
er is nog voor tig miljoen euro aan geldige zegels in omloop,welke over 4,5 week totaal ongeldig zijn,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij loopt de kerstkaartenverkoop nooit echt storm hoor in oktober. Verder worden er volgens mij sowieso ieder jaar wel minder kaarten verstuurd, dus eigenlijk is het tegenwoordig ieder knj opnieuw "de rustigste knj ever"
Maar sta je qua contracturen 10 uur in de min, of qua verlofbudget?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:15 schreef gridjuh het volgende:
Zo tc belde net dat mijn 3 verlofdagen niet door konden gaan omdat ik 10 uur in de min stond. Gaf mij daar de schuld van dus jammer voor mij.
Terwijl ik al 10X heb aangegeven mijn overuren niet uit te betalen
Verlofbudget....maar goed het is nu opgelost zoals ik t vroegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar sta je qua contracturen 10 uur in de min, of qua verlofbudget?
Stempassen? Is het kabinet gevallen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
De stempassen werden hier net door de concurrent bezorgd ...
In het verleden deden wij dat altijd. Dus als dat maar goed komt ...
vervroegde gemeenteraadsverkiezingen ivm gemeentelijke herindeling die op 1 januari ingaatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Stempassen? Is het kabinet gevallen?
Rabobankquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:32 schreef Parafernalia het volgende:
Klotemagazines van ABN-AMRO geloof ik
dacht toch ABN, maar maakt niet uit, 't gewicht was 3/4 van alle overige post volgens mijquote:
En plus en en teveel....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dacht toch ABN, maar maakt niet uit, 't gewicht was 3/4 van alle overige post volgens mij
Hier waren ze toch echt van de ABN......quote:
die had ik van de week ook in megaaantallen,kan zo de asemmer inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier waren ze toch echt van de ABN......
Ik weet het t niet zeker meer :/quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier waren ze toch echt van de ABN......
Het maximale gewicht was 20 kilo, kan me nog herinneren dat dat 1 van de vragen was bij zo'n computertest die iedereen moest gaan maken, maar die ze al weer hadden afgeschaft toen nog geen kwart van de medewerkers hem gemaakt had.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:58 schreef Rafierafie het volgende:
Het antwoord van de BVPP op de vraag hoeveel de tassen mogen wegen;
Er is geen norm. Maar je moet niet zoveel in één keer meenemen dat je niet meer veilig kunt fietsen.
Ik weet toch vrij zeker dat er ooit een maximaal gewicht per tas was. Of ben ik nou seniel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |