Wowquote:Op vrijdag 1 november 2013 07:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Mmmm heerlijk al die appeltaarten!En die rozijnen-banaancake ziet er ook lekker uit.
Ik heb gisteren een Halloweenhuisje gemaakt bij een dagworkshop van de Koekenbakkers. Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik dacht het al. daar had ik vorig jaar die stapelkoekjeskerstboom van gemaakt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het is gingerbreaddeeg. Dat is inderdaad donkerder. En heel hard, zodat je dat huisje jarenlang kunt bewaren. Ook kun je het opeten hoor, maar ik houd 'm graag nog even heel. Tenzij m'n kinderen te erg zeuren(het Snoopyhuisje en het smurfenhuisje waren ook na een week opgegeten
).
En het is nog eens supergoed gelukt ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Klinkt als een perfecte lievelingstaart. Ik hou zooo van frambozen. En van meringue!
WOW!quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Mmmm heerlijk al die appeltaarten!En die rozijnen-banaancake ziet er ook lekker uit.
Ik heb gisteren een Halloweenhuisje gemaakt bij een dagworkshop van de Koekenbakkers. Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe's een gok..?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef casper019 het volgende:
maar weet iemand miss hoeveel ik voor 1 ''glas'' kokosmelk moet rekenen?
Kijk eens aan!quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:12 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik twijfel tussen 200ml 225 of 250ml
En als je nou eens op google kijkt? Daar staat het gewoon...quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:12 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik twijfel tussen 200ml 225 of 250ml
Eindelijk tijd om te beginnen en ik heb nog een vraag.. Moet er geen bakpoeder bij in?quote:
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk het niet (anders stond het wel in het receptquote:Op zondag 3 november 2013 20:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Eindelijk tijd om te beginnen en ik heb nog een vraag.. Moet er geen bakpoeder bij in?
De verhoudingen voor de koekjes zijn die voor shortbread en dat is vrij bros.quote:Op zondag 3 november 2013 20:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Oke, maar dan wordt het alsnog wel een lekker bros koekje?
Succes/veel plezier, benieuwd naar het resultaat (ook of de verhoudingen goed zijnquote:Op zondag 3 november 2013 20:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oke, ik ga es een poging wagen danDankjewel!
Perfect waren ze niet maar ze werden wel steeds 'beter'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |