quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zeg hiermee dat het dus absoluut serieus te nemen is en rijkdom er niet veel mee te maken heeft. Geestesziek is een logische benaming, voor mij is het alleen echt pure bezetenheid
Klopt, daarom is dit voor mij ook een zeer serieus en heftig onderwerp. En weet ik er ook wel het één en ander vanaf. En geloof me, dat zijn geen dingen waar je vrolijk van wordtquote:
Het enige "bewijs" wat ik er van gezien heb is minderjarige gestoorde sletjes die rituelen uitvoeren en het hoofd van een random kerel erafsnijden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, daarom is dit voor mij ook een zeer serieus en heftig onderwerp. En weet ik er ook wel het één en ander vanaf. En geloof me, dat zijn geen dingen waar je vrolijk van wordt
Ik wil hier best over uitweiden met je, maar niet hier en niet nu want ik ga eten makenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het enige "bewijs" wat ik er van gezien heb is minderjarige gestoorde sletjes die rituelen uitvoeren en het hoofd van een random kerel erafsnijden.![]()
Maar jij kent het vanuit het christelijke verhaal? Vertel me over de geitenkop, en waarom dat de belichaming van beëlzebub is.
Is goed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil hier best over uitweiden met je, maar niet hier en niet nu want ik ga eten maken
Als je serieus meer shit erover wil horen dan hoor ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dat ze me voorleest uit The Misfortunes of Virtue and Other Early Talesquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Sardu het volgende:
Zou Veer mij 's avonds voor het slapengaan ook een stukje willen voorlezen?
Staan beide nog op de lijst, helaas nog niet zien liggen bij de boekhandel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil dat ze me voorleest uit The Misfortunes of Virtue and Other Early Tales
Of uit Juliette
Wel met een pools accentje he!quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:07 schreef Salatrel het volgende:
Wat heb je vandaag voor bedorven waar geserveerd veer?
gek hequote:Op maandag 14 oktober 2013 17:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Staan beide nog op de lijst, helaas nog niet zien liggen bij de boekhandel.
kind of wantquote:
quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niets lullig bedoelt hoor, maar ik zei specifiek 'in deze verhoudingen'. Die chick is super smal/dun en dan ineens zo'n reet erop. Misschien heeft Chai wel zo'n ass, dat weet ik niet. Maar dan met bredere proporties (ook no offence)
quote:
Eh nou, doe dan toch maar want.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wise was sowieso niet bedoeld door god.
4ebequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |