Ligt eraan hoelang ze in de zon lagen hahahahahahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Italiaanse bollen zijn toch ook wit? En nee ik eet at the moment alleen gewoon volkorenbrood.
Sector. En Smoke.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef Dven het volgende:
Jax was ook wel een baas trouwens. Net als Kitana
Scorpionquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang ze in de zon lagen hahahahahaha
[..]
Sector. En Smoke.
Die hoef je niet te noemen, dat is mandatory.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang ze in de zon lagen hahahahahaha
Die lust ik wel hahahahahahaha.quote:
Zouquote:
Je kan uit beleefdheid wel lachen toch? minste wat je kon doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:11 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Die lust ik wel hahahahahahaha.
Kan ik wel, doe ik niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan uit beleefdheid wel lachen toch? minste wat je kon doen.
Well fuck you thenquote:
Jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EchtVind je dat nog mooi in deze verhoudingen?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EchtVind je dat nog mooi in deze verhoudingen?
Je mag die verhoudingen dan misschien wel hebben maar die rotkop blijft hequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets genuanceerder mag wel hoor, ben nog ongesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je mag die verhoudingen dan misschien wel hebben maar die rotkop blijft heStoppen nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#geefjegrenzenaan
Hahahaquote:
Alsof jouw lichaam zo isquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets genuanceerder mag wel hoor, ben nog ongesteld.
hehheehehehehe.quote:
Iets vadsigere buik idd, wrijf het er maar inquote:
Veer vind dat lelijk dus dan is het toch juist een compliment?quote:
Niets lullig bedoelt hoor, maar ik zei specifiek 'in deze verhoudingen'. Die chick is super smal/dun en dan ineens zo'n reet erop. Misschien heeft Chai wel zo'n ass, dat weet ik niet. Maar dan met bredere proporties (ook no offence)quote:
JEEEZUS ZO HATELIJK WOW, ONTOEPASSELIJK DIT.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niets lullig bedoelt hoor, maar ik zei specifiek 'in deze verhoudingen'. Die chick is super smal/dun en dan ineens zo'n reet erop. Misschien heeft Chai wel zo'n ass, dat weet ik niet. Maar dan met bredere proporties (ook no offence)
Pics?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets vadsigere buik idd, wrijf het er maar in
Doe normaal, ik bedoel het echt totaal niet lullig of als beledigingquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
JEEEZUS ZO HATELIJK WOW, ONTOEPASSELIJK DIT.
Zie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niets lullig bedoelt hoor, maar ik zei specifiek 'in deze verhoudingen'. Die chick is super smal/dun en dan ineens zo'n reet erop. Misschien heeft Chai wel zo'n ass, dat weet ik niet. Maar dan met bredere proporties (ook no offence)
Haha je denkt dat je een hall pass hebt als je zegt " No offence "?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe normaal, ik bedoel het echt totaal niet lullig of als belediging
Oh fuck off jijquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha je denkt dat je een hall pass hebt als je zegt " No offence "?
Je maakt mij in elk geval heel nieuwsgierig, Chaiquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie.
En had ik wel, was veel afgevallen door medicijnen toen.
Sommige mensen hebben een zeer verstoord zelfbeeld. (Kan twee kanten opgaan)quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:34 schreef Chai het volgende:
Waarom zo serieus eigenlijk, alsof ik zelf blind ben.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:34 schreef Chai het volgende:
Waarom zo serieus eigenlijk, alsof ik zelf blind ben.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je maakt mij in elk geval heel nieuwsgierig, Chai
Nou hartstikke bedankt hoor. Is ook heel erg effectief via internet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een zeer verstoord zelfbeeld. (Kan twee kanten opgaan)
Verbaasd me nietsquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef VeerEli het volgende:
Wow, gewoon een soort blauwe plek op m'n voorhoofd omdat ik gister fokking hard m'n mobiel op m'n kop liet vallen
En net m'n beker melk omgegooid over m'n dekbed heen
Ik wil het er niet over hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een zeer verstoord zelfbeeld. (Kan twee kanten opgaan)
Motorisch incapabel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef VeerEli het volgende:
Wow, gewoon een soort blauwe plek op m'n voorhoofd omdat ik gister fokking hard m'n mobiel op m'n kop liet vallen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef VeerEli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |