Ligt eraan hoelang ze in de zon lagen hahahahahahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Italiaanse bollen zijn toch ook wit? En nee ik eet at the moment alleen gewoon volkorenbrood.
Sector. En Smoke.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef Dven het volgende:
Jax was ook wel een baas trouwens. Net als Kitana
Scorpionquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang ze in de zon lagen hahahahahaha
[..]
Sector. En Smoke.
Die hoef je niet te noemen, dat is mandatory.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang ze in de zon lagen hahahahahaha
Die lust ik wel hahahahahahaha.quote:
Zouquote:
Je kan uit beleefdheid wel lachen toch? minste wat je kon doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:11 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Die lust ik wel hahahahahahaha.
Kan ik wel, doe ik niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan uit beleefdheid wel lachen toch? minste wat je kon doen.
Well fuck you thenquote:
Jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EchtVind je dat nog mooi in deze verhoudingen?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EchtVind je dat nog mooi in deze verhoudingen?
Je mag die verhoudingen dan misschien wel hebben maar die rotkop blijft hequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets genuanceerder mag wel hoor, ben nog ongesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je mag die verhoudingen dan misschien wel hebben maar die rotkop blijft heStoppen nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#geefjegrenzenaan
Hahahaquote:
Alsof jouw lichaam zo isquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets genuanceerder mag wel hoor, ben nog ongesteld.
hehheehehehehe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |