-Do not give opinions or advice unless you are asked. zou een hoop rust geven.quote:
Sluit KLB maarquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
-Do not give opinions or advice unless you are asked. zou een hoop rust geven.![]()
-Do not tell your troubles to others unless you are sure they want to hear them. KLB kan dan wel opdoeken.![]()
-When in another's lair, show them respect or else do not go there. Lair.Ik begin af te haken.
-If a guest in your lair annoys you, treat them cruelly and without mercy.
-Do not make sexual advances unless you are given the mating signal. uhhhm.
-Do not take that which does not belong to you, unless it is a burden to the other person and they cry out to be relieved. Ja, iedereen moet gvd van mn spullen afblijven.![]()
-Acknowledge the power of magic if you have employed it successfully to obtain your desires. If you deny the power of magic after having called upon it with success, you will lose all you have obtained.![]()
-Do not complain about anything to which you need not subject yourself. Mjah.![]()
-Do not harm young children.![]()
-Do not kill non-human animals unless you are attacked or for your food.![]()
-When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him. Destroy.Maar verder wel goede regel.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
-Do not give opinions or advice unless you are asked. zou een hoop rust geven.![]()
-Do not tell your troubles to others unless you are sure they want to hear them. KLB kan dan wel opdoeken.![]()
-When in another's lair, show them respect or else do not go there. Lair.Ik begin af te haken.
-Do not take that which does not belong to you, unless it is a burden to the other person and they cry out to be relieved. Ja, iedereen moet gvd van mn spullen afblijven.![]()
-Acknowledge the power of magic if you have employed it successfully to obtain your desires. If you deny the power of magic after having called upon it with success, you will lose all you have obtained.![]()
-Do not complain about anything to which you need not subject yourself. Mjah.![]()
-When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him. Destroy.Maar verder wel goede regel.
Beter dan "keer je andere wang toe, en als iemand kleding van 2 verschillende stoffen draagt mag je hem stenigen"quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:De andere, immorelere Satanische feestdagen zijn:
- Satanische braspartij (17 januari).
- Voorbereiding op de offering (19/24 april)
- Groepsverkrachting (30 april)
- Beltane, rospartij. Eerste volle maan van de Stier (1 mei)
- Lammas/Lunassa. Satanische braspartij (3 augustus)
Oude testament erbij halenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter dan "keer je andere wang toe, en als iemand kleding van 2 verschillende stoffen draagt mag je hem stenigen"
Groepsverkrachtingen op mijn verjaardag. Heerlijk cadeauquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:04 schreef VeerEli het volgende:
Dingen roepen zonder er ook maar iets vanaf te weten
9 van de 10 mensen beleeft veel plezier aan groepsverkrachtingen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Groepsverkrachtingen op mijn verjaardag. Heerlijk cadeauBehalve wanneer ik het lijdend voorwerp ben
Geertismequote:Op maandag 14 oktober 2013 17:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dingen roepen zonder er ook maar iets vanaf te weten
Mooi hè, dat je met statistiek alles rechtgeluld krijgtquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen beleeft veel plezier aan groepsverkrachtingen.
Die mensen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
http://cultus-satanis.withme.us/t9-richtlijnen-voor-satanisten
lies, damn lies and statisticsquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi hè, dat je met statistiek alles rechtgeluld krijgt
Nee, dat is het helaas niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat hele satanisme is toch ook gewoon 1 grote grap.
Geesteszieken en mensen die veel geld en weinig te doen hebben.quote:
Hoe de fuck kom je daar nou weer bijquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geesteszieken en mensen die veel geld en weinig te doen hebben.Wie neemt die shit nog serieus?
Mensen die een verkrachtingsfeest vieren zijn niet geestesziek?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je daar nou weer bijSerieus dude, ga shit lezen en je er in verdiepen ofzo
Laat ik het zo zeggen, de vorm van satanisme die ik ken (want dat is kennelijk weer een discutabel onderwerp) gaat over mensen die bewust voor het kwaad kiezen en echt letterlijk satan aanbidden en alle bijhorende shit uitvoeren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die een verkrachtingsfeest vieren zijn niet geestesziek?
En hoeveel ken jij er? Satanisten?
Ik zei niet dat het niet bestaat, ik zei dat het niet serieus te nemen valt, en dat enkel rijke mensen met tijd te veel en geesteszieken er iets mee doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de vorm van satanisme die ik ken (want dat is kennelijk weer een discutabel onderwerp) gaat over mensen die bewust voor het kwaad kiezen en echt letterlijk satan aanbidden en alle bijhorende shit uitvoeren.
Ik ken gelukkig geen enkele satanist. Gelukkig is dát ook niet nodig om iets te leren of te weten van een bepaald onderwerp.
Ik zeg hiermee dat het dus absoluut serieus te nemen is en rijkdom er niet veel mee te maken heeft. Geestesziek is een logische benaming, voor mij is het alleen echt pure bezetenheidquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het niet bestaat, ik zei dat het niet serieus te nemen valt, en dat enkel rijke mensen met tijd te veel en geesteszieken er iets mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |