Ja, lekker boeien joh, divaquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker zo'n zweetpak aan waar al honderden mensen je voor zijn geweest.
Hij ziet er niet lelijk uit, maar toch heeft hij iets waarvan ik denk, als die in een donker steegje een peuter tegenkomt, dan vinden we alleen 2 doorboorde voetjes terug.quote:William James Sidis
William James Sidis comes closest to achieving the highest IQ ever recorded, even though technically his IQ was undeterminable. Born in New York City in 1898, he was a child prodigy. He could read a newspaper at 18 months, and apparently knew eight languages by the age of eight, and invented his own language to top it off. He was a well-known war draft protestor during WWI, and nearly went to prison for it. Instead, he ended up spending a year in a sanatorium, as arranged by his parents.
Hahahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij ziet er niet lelijk uit, maar toch heeft hij iets waarvan ik denk, als die in een donker steegje een peuter tegenkomt, dan vinden we alleen 2 doorboorde voetjes terug.
Divaquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, lekker boeien joh, diva
Daarna gingen we karten en lasergamen en voetballen aan kabels
Speelstad Oranje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Diva.
Doet me denken aan dat indoor pretpark van schoolreisjes vroeger, hoe heette dat ook alweer.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die magische blik vol verbijstering en wonder.
Idd ;D kon het niet beter verwoorden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die magische blik vol verbijstering en wonder.
Oranjestadquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Diva.
Doet me denken aan dat indoor pretpark van schoolreisjes vroeger, hoe heette dat ook alweer.
Dat was echt episch he, vroeger. Stond zelfs een mini achtbaan in.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja! Wou al posten van dat het iets was met oranje idd
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk, je kan er bier opzettenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EchtVind je dat nog mooi in deze verhoudingen?
Die draakquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat was echt episch he, vroeger. Stond zelfs een mini achtbaan in.
Spuit 11x op jouw hoofdquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]Oeff wat een engerd.... Vind deze ook goed creepy trouwens. De oprichtter van The Church of Satan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja gek, dat vond ik samen met Drievliet echt de beste bestemming voor een schoolreisjequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat was echt episch he, vroeger. Stond zelfs een mini achtbaan in.
LaVeyan ofzo toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oeff wat een engerd.... Vind deze ook goed creepy trouwens. De oprichtter van The Church of Satan:
[ afbeelding ]
Oh Mur shut the fuck up.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja, het was LaVeyan Satanism.
Wel een goede levenswijze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |