carthage is ook gewoon nog een kleine stad als je begint. Is niet echt lastig dus neequote:
F12 op steam.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:34 schreef DjUntzUntz het volgende:
hoe maak je een foto in Rome 2? heb al control + print screen geprobeerd maar werkt niet? Wil graag mijn verovering tot dusver delen met jullie!
Ik heb Germanen in Africa, dus daar kijk ik niet zo van opquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wtf doen die spanjolen in Sparta.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:01 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb nu de STIM mod geinstalleerd.
De AI recruteert nu ook zwaardere troepen, plus is veel agressiever velen malen beter dan de radious mod.
http://www.twcenter.net/f(...)mpatible-With-Patch5!
Zeker een aanrader. Ik zou wel gelijk de 2.1 beta installeren, anders heb je units van mannen met meer dan 120 man erin.
Met mijn huidige campange is rome stuk sterker geworden en stuurt ineens zware legionaries en verlies nu mijn veldslagen tegen hem..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zich leuke mod, maar dan moet ik mijn campaign opnieuw beginnen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu ga ik Frankrijk italie en libie overnemen en daarna tegelijkertijd samen met egypte de seleucids aanvechten..
Loopt vast als ik mijn campaign wil voortzetten met deze mod. Ook wel begrijpelijk, gezien de aanpassingen...non est vivere sed valere vita est ..
Oh, bij mij blijft hij gewoon doorgaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Op zich leuke mod, maar dan moet ik mijn campaign opnieuw beginnen..
Loopt vast als ik mijn campaign wil voortzetten met deze mod. Ook wel begrijpelijk, gezien de aanpassingen.
Dat is meestal wel het probleem ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hm, dat is wel apart dan.
Misschien omdat ik met Rome speel, en de mod er voor zorgt dat bepaalde units pas later beschikbaar worden..
Ik heb die Spanjaarden maar in leven gehouden omdat ik anders met iedereen en alles ruzie heb. Heb ze geholpen sparta in te nemen en de beurt erna verbraken ze de defensive alliancequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wtf doen die spanjolen in Sparta.
Overnieuw met campaign begonnen, de tering nu zijn ze wel sterk allemaal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hm, dat is wel apart dan.
Misschien omdat ik met Rome speel, en de mod er voor zorgt dat bepaalde units pas later beschikbaar worden..
ik had eerder gehoopt op patch 6 ofzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:00 schreef over_hedge het volgende:
Er komt een mini dlc die bloed etc toevoegen
Bij mij hadden ze vaak wel redelijk volle legers maar dan vooral skirmishers, waardoor mijn legioenen te voet helemaal kapot werden gegooid voor ik ook maar 1 melêe-gevecht kon aangaan. (En de missile units rennen natuurlijk voor je weg)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:14 schreef cherrycoke het volgende:
godverdOMME! ik ben klaar met deze bugged game de ai is achterlijker dan een slak. je steamrolled alles kapot, waarom maakt de AI geen grote legers? overal zie ik ze ALLEEN GODVERQA|#EWSTF rond steden staan een beetje niks doen, warlordje hier, spy daar. en meer gebeurd er niet. ik zie ook constant boten vanaf egypte naar spanje gaan en dan gaan ze weer terug. de ai @WQEZS|XFGTEA ik ben er voorlopig klaar mee ik wacht wel op patch 10.
dit
slaat
helemaal
nergens
op
!!
!
gebruik elephants elephants rampagen ALLESquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:31 schreef Romanus het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze vaak wel redelijk volle legers maar dan vooral skirmishers, waardoor mijn legioenen te voet helemaal kapot werden gegooid voor ik ook maar 1 melêe-gevecht kon aangaan. (En de missile units rennen natuurlijk voor je weg)
Voor skirmishers moet je paardjes hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:31 schreef Romanus het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze vaak wel redelijk volle legers maar dan vooral skirmishers, waardoor mijn legioenen te voet helemaal kapot werden gegooid voor ik ook maar 1 melêe-gevecht kon aangaan. (En de missile units rennen natuurlijk voor je weg)
Ik hoop serieus dat niemand hier die koopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:00 schreef over_hedge het volgende:
Er komt een mini dlc die bloed etc toevoegen
ik vast wel ooit in een dronken buiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat niemand hier die koopt.
Pirateer het man. Zoiets hoort gratis te zijn, steun het en het zal me niets verbazen dat we over een paar jaar 'verbeterde AI DLC' zullen tegenkomen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vast wel ooit in een dronken bui
och voorlopig koop ik het sowieso niet. DInsdag de nieuwe cod. maand later de ps4. Dus zal rome toch een stuk minder spelenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Pirateer het man. Zoiets hoort gratis te zijn, steun het en het zal me niets verbazen dat we over een paar jaar 'verbeterde AI DLC' zullen tegenkomen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze die DLC niet eens fatsoenlijk maken
Ik heb eerlijk gezegd geen bug meer kunnen ontdekken sinds de laatste patch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:14 schreef cherrycoke het volgende:
godverdOMME! ik ben klaar met deze bugged game de ai is achterlijker dan een slak. je steamrolled alles kapot, waarom maakt de AI geen grote legers? overal zie ik ze ALLEEN GODVERQA|#EWSTF rond steden staan een beetje niks doen, warlordje hier, spy daar. en meer gebeurd er niet. ik zie ook constant boten vanaf egypte naar spanje gaan en dan gaan ze weer terug. de ai @WQEZS|XFGTEA ik ben er voorlopig klaar mee ik wacht wel op patch 10.
dit
slaat
helemaal
nergens
op
!!
!
Skirmishers slopen met slingers. Ze hebben matige armor meestal. En als je units met veel armor hebt, kan je die de klappen op laten vangen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:31 schreef Romanus het volgende:
[..]
Wat een strategie. Deze man.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Skirmishers slopen met slingers. Ze hebben matige armor meestal. En als je units met veel armor hebt, kan je die de klappen op laten vangen.
Wat is hier mis mee? Dit werkt bij mij als een trein. Ze doen nauwelijks schade bij praetorians, en dan sloop ik er een paar met Balearic slingers, waarna hun moraal kut wordt. Daarna de reguliere units slopen (die krijgen al snel een slechte morale, want een belangrijk deel van het leger is reeds gesloopt) en als ze dan op de vlucht slaan met wat lichte cavelerie en je generaal zo veel mogelijk slachten.quote:
Hannibal, Caesar, Napoleon, Rommel, Zjoekov, Alexander, Djengis Khan en Salah Addin zouden zich omdraaien in hun graf. Je elite eenheden als kanonvoer gebruiken. Dat is letterlijk het omgekeerde van wat je zou moeten doen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee? Dit werkt bij mij als een trein. Ze doen nauwelijks schade bij praetorians, en dan sloop ik er een paar met Balearic slingers, waarna hun moraal kut wordt. Daarna de reguliere units slopen (die krijgen al snel een slechte morale, want een belangrijk deel van het leger is reeds gesloopt) en als ze dan op de vlucht slaan met wat lichte cavelerie en je generaal zo veel mogelijk slachten.
Dit werkt uiteraard ook als je sterke hoplites oid hebt.
Ik snap je bezwaren, maar er gaat nauwelijks iemand dood vanwege de hoge armor. Dus dan win ik met minimale verliezen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hannibal, Caesar, Napoleon, Rommel, Zjoekov, Alexander, Djengis Khan en Salah Addin zouden zich omdraaien in hun graf. Je elite eenheden als kanonvoer gebruiken. Dat is letterlijk het omgekeerde van wat je zou moeten doen.
Ik gebruik ze ook eigenlijk niet als voer, maar als bliksemafleider, zodat er bijna geen units dood gaan, terwijl mijn slingers die low-armor units van hun intussen afslachten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zware units als cannon fodder gebruiken is inderdaad niet zo heel handig. Aan de andere kant heb je met die huge inkomsten in dit spel toch in no time een leger met alleen maar zware infanterie
Valt mee. Al verdedigd de ai ze niet echt goed. Maar online vind ik ze nie t OPquote:Op donderdag 14 november 2013 19:02 schreef cherrycoke het volgende:
zijn war elephants nog steeds achterlijk overpowered?
Welke mods zijn dat? Ik heb al een aantal weken niet meer gespeeld. Ik voldoe echt compleet aan de middelste twee plaatjes.quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:26 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een spel is dit aan het worden jongens. Met de juiste mods is de AI me voor de eerste keer in 2 maanden in de pan aan het hakken. Het is fantastisch.Ze hebben net in 1 turn mijn alles bij elkaar 25000 man tellend leger gehalveerd.
4 volledige stacks gone.
[ afbeelding ]
Nog even en de 2 linkse plaatjes zijn werkelijkheid.
True, maar je kan zijn mod in delen downloaden. Het is opgesplitst in AI mod, economy mod, battle mod en campaign mod. Ik gebruik de campaign, battle en ai mod.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:37 schreef VulpX het volgende:
Radious ben ik een beetje huiverig voor. Die verneukt toch je complete economie?
Wat is er mis met de economy mod dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
True, maar je kan zijn mod in delen downloaden. Het is opgesplitst in AI mod, economy mod, battle mod en campaign mod. Ik gebruik de campaign, battle en ai mod.
Het enige wat ik jammer vind is dat de tech tree bij hem in de economy mod zit, want hij verkort de langste techs een klein beetje, wat ik persoonlijk wel chill vond.
Dat is dus juist het probleem, je krijgt veel te gemakkelijk veel te veel geld, je zult nooit voedselschaarste hebben en happiness is veel te hoog. Tenminste, dat was bij de mod van 2 maanden geleden zo.quote:Op zondag 17 november 2013 22:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat is er mis met de economy mod dan?
Ik heb gewoon de complete mod draaien, heb niet echt geldproblemen ofzo.
Nouja, happiness problemen heb ik anders bijzonder vaak.. Zo ongeveer iedere ingenomen stad die niet bij mijn volk hoort geeft wel trouble.quote:Op zondag 17 november 2013 22:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is dus juist het probleem, je krijgt veel te gemakkelijk veel te veel geld, je zult nooit voedselschaarste hebben en happiness is veel te hoog. Tenminste, dat was bij de mod van 2 maanden geleden zo.
Is wel logisch als het een mod is die niet in het engels is gemaakt. Het zijn er niet veel, maar ze bestaan.quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef AthCom het volgende:
Ik kan Rome 2 sinds gisteren niet meer opstarten, maar als ik de mods ontvink in de mod manager start het spel wel op. Alleen jammer dat het spel dan veel minder leuk is.
Overigens wist ik niet van de opgesplitste Radious-mods. Ik geloof dat ik alleen de economy-mod heb geïnstalleerd. Ik wil best zoeken naar de andere mods, maar als ik Rome 2 toch niet kan spelen heeft dat weinig zin.
Edit: Duitse taal downloaden voor het spel en het startte in ieder geval op; ik heb mijn campagne niet getest. Daarna weer Engels gedownload en ik kom weer niet in het spel. Beide pogingen met actieve mods.
Logica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |