Had je niet toevallig mods geinstalleerd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:02 schreef 2Happy4U het volgende:
erg leuk maar hij crashed nog steeds bij mij
wat is dat gat in de middellandse zee?quote:Op maandag 21 oktober 2013 05:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Europa. Als je te vroeg het oosten ingaat, wordt je echt kapotgemaakt.![]()
Anyway, net mijn 1e campaign uitgespeeld.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had niet zo'n zin meer dus heb ik met mijn 60k inkomen per turn de spanjaarden, engelsen en die oranje bonjo's in het oosten omgekocht om mijn allies te worden, toen had ik ineens + 25 regions.
Deep sea, zonder harbour settlements eraan vast, er is daar niks nuttigs. Je ziet een zeeregio pas als je een van de harbour settlements eraan vast inneemt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat is dat gat in de middellandse zee?
Is het voor deze week gratis of kan je het deze week gratis krijgen en blijf je het dan houden?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:06 schreef Salamando het volgende:
Gratis DLC deze week jongens, downloaden dus! Nomadic Tribes DLC.
Yep, dat was het probleem, had er 1 over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had je niet toevallig mods geinstalleerd?
Je kan hem deze week gratis downloaden voor zover ik het begrijp.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is het voor deze week gratis of kan je het deze week gratis krijgen en blijf je het dan houden?
Star wars.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:08 schreef over_hedge het volgende:
Ik hoop dat er ooit een goede star wars mod uit komt voor rome 2Zou vet zijn.
Want? leent zich er perfect voor. net zo als lord of the rings. Maar daar zijn ze al mee bezig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Star wars.Ben je helemaal gek geworden.
LOTR ben ik absoluut bij, met Nazgul zo net zo absurd groot als Berserkers, maar dat is nog altijd een ander verhaal dan star wars. Ik vind het niet echt passen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Want? leent zich er perfect voor. net zo als lord of the rings. Maar daar zijn ze al mee bezig.
hoezo niet? Het star wars universum is zo groot. Veel groter dan in de films. Kan je heel veel verschillende facties uithalen. Lijkt mij wel vet om jedi s te zien vechten tegen stormtroopers etc te vechten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
LOTR ben ik absoluut bij, met Nazgul zo net zo absurd groot als Berserkers, maar dat is nog altijd een ander verhaal dan star wars. Ik vind het niet echt passen.
Wel realistisch, die attrition heb je nu nog steeds als je rond Malta/Lampedusa vaartquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:07 schreef VulpX het volgende:
Een stukje zee waar je niet kunt varen. Of het kan wel, maar je troepen lijden dan aan zware attrition.
Bij malte zoeken vroegen ook regelmatig boten in de buurt (tegen woordig ook met al die illigalen maar dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel realistisch, die attrition heb je nu nog steeds als je rond Malta/Lampedusa vaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu ga ik Frankrijk italie en libie overnemen en daarna tegelijkertijd samen met egypte de seleucids aanvechten..
Ja pergamon is groot geworden samen met seleucids.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:02 schreef Kutmanager het volgende:
Pergamon bij jou. Dafack.
Mooi om te zien dat de Arverni bij jou voor de verandering niet binnen 10 turns verslagen zijn zoals bij al mijn campaigns.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |