Als je niks zinnigs te zeggen hebt en wel overtuigend wil zijn, schreeuw jequote:
Hij heeft z'n bril niet op zelfs!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:33 schreef _NZT_ het volgende:
Ik zei net dat Ronald door een Ajax bril kijkt. Dat wil ik graag terugnemen.
Hij kijkt er door 4
volkstaal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Kan allebei https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/chagrijnig-sacherijnig
Dat lag meer aan Twente dan Ajax..quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ronald heeft gewoon gelijk. Twente was door een paar counters gevaarlijker, niet beter.
quote:
Ik zie ook weinig spelers als Messi rondlopen in de Eredivisie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Een bal als dat van Ozil in de Eredivisie?Mulder ...
Stuk of 3 en daar houd het wel bij op jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie ook weinig spelers als Messi rondlopen in de Eredivisie.
Co Adriaanse mag zijn verhaal niet eens vertellen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:37 schreef satecl het volgende:
De enige die ik daar serieus neem is Co Adriaanse.. De rest zijn van die mannetjes die allemaal voorkeuren hebben.... Dat heeft weinig zin.
Demougequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We hadden eerst nog Marcelo, maar zelfs hij speelt niet meer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voorkeuren i.c.m. weinig inhoudquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:37 schreef satecl het volgende:
De enige die ik daar serieus neem is Co Adriaanse.. De rest zijn van die mannetjes die allemaal voorkeuren hebben.... Dat heeft weinig zin.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
Ronald de Boer durft zeer kritisch te zijn.
maar hij speelde niet goed.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
Fischer liep Rosales ook een stuk of 51782461 keer voorbij.
Alsof jouw kapsel veel beter is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef alors het volgende:
Ik moest gewoon hardop lachen om het kapsel van Waterreus.
Daarbij moet hij ook nog de idiote uitspraken van z'n broer nuancerenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
Ronald de Boer durft zeer kritisch te zijn.
en als hij dan wat zegt moet ik heel hard huilen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef alors het volgende:
Ik moest gewoon hardop lachen om het kapsel van Waterreus.
Kort, rood en pittigquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alsof jouw kapsel veel beter is.
Je hoorde het toch? Lahm speelt op cdm, Blind ook. Geweldige backs die nu opeens op cdm spelenquote:
Blind zakt in als de backs opstomen. Eerder 3-4-3 dan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die liep de heletijd terug, zodat ajax met 5 verdedigers speelde.
Twente hing ook alleen maar terugquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:40 schreef TwenteFC het volgende:
Dit ja speelde echt niet bijzonder.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:40 schreef TwenteFC het volgende:
Uh, oke.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je hoorde het toch? Lahm speelt op cdm, Blind ook. Geweldige backs die nu opeens op cdm spelen
Dat was misschien het plan, maar die backs bleven vaak ook gewoon staan. 5-4-1 dus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Blind zakt in als de backs opstomen. Eerder 3-4-3 dan.
In volksbuurten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij was Ronald vroeger een populaire naam.
Wat ben je sacherijnig.quote:
Hij werkt nu voor bitterballen.quote:
Sjek heeft sms'je gehad van Arno de witte Chinees om co te prikkelen. Als co weg gaat kan Arno weer vaker aan tafel zittenquote:
Ik vind Co de enige goede gast daar.quote:
Arno moeten ze in een gracht pleurenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sjek heeft sms'je gehad van Arno de witte Chinees om co te prikkelen. Als co weg gaat kan Arno weer vaker aan tafel zitten
Ik ook, ik vind het wel een leuk mannetje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb stiekem wel sympathie voor Dick.
Toch genoeg Chinezenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arno moeten ze in een gracht pleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |