Mwoa.. kan me nog niet echt boeien dit jaar,,quote:
Dat heb ik ook wel. Er zitten niet echt uitschieters tussen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa.. kan me nog niet echt boeien dit jaar,,
Rowan eruitquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:03 schreef maxmit het volgende:
Ina eruit!
Ohnee zo ver zijn we nog niet :-p
Choreo's van Vincent zijn meestal wel hoogstandjes. Maar deze is wel minder.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:07 schreef Lyssa het volgende:
Deze choreografie vind ik niet zo sterk. Het is erg "all over the place". Mogelijk versterkt doordat ze niet altijd synchroon dansen.
Idem hier.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:13 schreef maxmit het volgende:
Vervelend dat het geluid en beeld niet gelijk is, althans hier niet.
Hier ook niet gelijk inderdaad..quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:13 schreef maxmit het volgende:
Vervelend dat het geluid en beeld niet gelijk is, althans hier niet.
Is zo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:16 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ina had er echt vorige week uit gemoeten. Stomme fanbase.
Hoe is ze dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef maxmit het volgende:
[..]
Is zo.
Ze was nu wel goed trouwens, maar ik vind haar als persoon vervelend.
Hoe ze doet vind ik gewoon niet leuk. Komt deels natuurlijk door de onzekerheid en zo.quote:
Okquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:30 schreef maxmit het volgende:
[..]
Hoe ze doet vind ik gewoon niet leuk. Komt deels natuurlijk door de onzekerheid en zo.
Ik vind haar in ieder geval niet zo leuk.
En nijgt ook naar arrogantiequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:38 schreef HalloLobbes het volgende:
Oh jongens, Johan is echt zo'n prototype van een koele Scandinaviër. Zelfs een kusje kan er niet van af. Ijskonijn.
Eensch.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
Van mij mag die Johan wel opbokken. Voor de liveshows was het 1 van mijn favorieten maar nu hij zich als zo'n hork ontpopt hoeft het van mij niet meer. Van de meisjes Kris.
Groepschoreo's vind ik altijd verschrikkelijk...quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een verschrikkelijke groepschoreo
Dit trouwensquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
Van mij mag die Johan wel opbokken. Voor de liveshows was het 1 van mijn favorieten maar nu hij zich als zo'n hork ontpopt hoeft het van mij niet meer. Van de meisjes Kris.
eensquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
ze was wel beter dan chrisquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:52 schreef Lyssa het volgende:
Die van Rowan is niet heel erg indrukwekkend..
Hij dacht: brrrrr, ik moet een meisje kussen. En nu is Kris nog weg ook. Horrible!quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:15 schreef HalloLobbes het volgende:
Heuh, wat kreugen weuj neuj. Geud die Deen neuj weg? Was misschien neut zo'n Eiskonijn als ik heud gedeucht.
Ik denk dat hij misschien met een andere partner verder was gekomen. En dat hij voor t blok gezet werd met die kus zal ook meespelen. En Kris natuurlijk. Ik hoop dat dat dan stand houdt, anders is het zonde dat hij heeft opgegeven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:16 schreef livelink het volgende:
He was unhappy. Dan lijkt het me de enige juiste beslissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |