quote:
Zowiezo, er zijn zwakkere candidaten door het publiek doorgestemd, waar de jury graag vanaf zou willen, dat kon je duidelijk zien, zoals ze opstonden om te overleggen, en de gezichten die ze trokken.
quote:
Jammer van Sofie, trouwens. Zal best dat Ellen technisch beter is, alleen vind ik haar als geheel nogal kleurloos.
Kleurloos? Die hele dance for live van haar was wel zo'n grote middelvinger naar iedereen die niet op haar gestemd had...ze is veel te goed om nu al daar te staan, en dat weet ze nu geloof ik ook. Ze is waarschijnlijk de beste vrouwelijke danser in dit seizoen in mijn ogen.
Algemeen gesproken,
Redouan is ongeloofelijk. Het eerste seizoen was hij te dik, te kleurloos, hij verdiende het totaal dat hij niet door het bootcamp kwam. Deze keer was hij veel sterker, en hoorde hij ook in de liveshows, maar tussen bootcamp en lifeshow heeft hij jnog een stap gedaan fysiek. Als jij als man in staat bent om een meisje zo op je te laten springen, en je lijkt het moeiteloos op te vangen...die jongen heeft als een malle aan z'n core strength zitten werken. Chappeau met alle duimen.
Dat Sofie er uit ligt vind ik jammer omdat ze met zoveel plezier danst, en zoveel gevoel voor show heeft. Maar ondanks dat ze elke aflevering dunner en in betere vorm leek te zijn...stel je haar voor in een Isabelle choreo met dramatische lifts. Bijvoorbeeld. Dan kan haar partner dus door naar de hernia unit de volgende dag. Er is een reden waarom danseressen over het algemeen zo dun zijn, en het maakt niet uit of je het er mee eens bent, het is wel iets wat gewoon waar is. Wij gokte zelf eigenlijk dat ze voldoende stemmen zou krijgen van vrouwen die ook geen ideaal figuur hebben, en het fantastisch vinden dat zij in de show zat, dat ze nog een tijdje mee kon. Maar vrouwelijke samenhorigheid werkt kennelijk niet zo. Enorm getalenteerde danseres, maar ze zou nooit de winnaar zijn geworden.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)