Deze TS sowieso niet serieus nemenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:41 schreef JuBoy het volgende:
Ts is anaal uitgewoond door een Belg en klaargekomen.
Belg zijnquote:
Ze missen wel meer, om te beginnen met zelfrespect en goede voetballers die bij goede clubs spelenquote:
Komende 20 jaar komen ze er niet meer aan de pas, dus geniet ervan.quote:
Meestal zijn het Belgen die een complex hebben tov Nederland maar hier zien we een omgekeerd gevalquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze missen wel meer, om te beginnen met zelfrespect en goede voetballers die bij goede clubs spelen
Belgen zijn er na 20 jaar weer een keer bijquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:33 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Meestal zijn het Belgen die een complex hebben tov Nederland maar hier zien we een omgekeerd geval
Jullie nemen de Mos serieus ja?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:39 schreef zwaaien het volgende:
De Mos complimenteert België: ‘Jullie kunnen wereldkampioen worden’
Maandag, 14 oktober 2013 om 15:09
Aad de Mos werkte bij drie verschillende clubs in België en zal altijd een speciale band met het land houden. De Vlaamse pers zoekt de momenteel werkloze trainer regelmatig op wanneer er analyses gemaakt moeten worden en De Mos is ook nog van tijd tot tijd te zien op de Belgische televisie. Hij zegt er zeker van te zijn dat het nationale elftal het komende jaar mooie dingen zal laten zien.
België plaatste zich vrijdag definitief voor het WK 2014, nadat Romelu Lukaku tweemaal scoorde tegen Kroatië. De Mos is supporter van het nationale team en voorziet een positieve periode. “Als je mij vraagt of België wereldkampioen kan worden, dan zeg ik ja. En dat zou ik in 1986 en 2002 niet gezegd hebben”, voegt de Nederlandse coach eraan toe in Het Nieuwsblad.
“Hoewel wij Nederlanders ook ambitie mogen hebben, met kleppers als Arjen Robben en Robin van Persie, zien wij jullie wel als een bedreiging”, geeft De Mos aan. “Het is nu nog wat afwachten of België een toernooiploeg heeft. Dat weet ik niet, dat weet Marc Wilmots niet, dat weet niemand. Een voorbeeld: hoe sterk ben je als op het strafschoppen aankomt?”
[ afbeelding ]
We hebben wel Nederland en Kroatië verslagen, beide top 10 landen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:49 schreef CescoTomati het volgende:
bij de eerste tegenstander uit de top 10 van de wereldranglijst liggen ze er uit. Buiten Courtois en Kompany allemaal erg overschatte spelers.
Dat denk ik niet, we zitten in pot 1 bij de loting dus ontlopen we al de sterke landen tijdens de groepsfasequote:Op maandag 14 oktober 2013 17:58 schreef Twiitch het volgende:
Belgisch elftal is na de groepsfase alweer in België, true story.
Nederland komt bij jullie in de poule en stuurt jullie naar huis met een 4-0 pandoering.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:58 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, we zitten in pot 1 bij de loting dus ontlopen we al de sterke landen tijdens de groepsfase
Beetje vroeg voor 1 aprilquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nederland komt bij jullie in de poule en stuurt jullie naar huis met een 4-0 pandoering.
Ik schat Italië, Colombia, Uruguay, Rusland, Frankrijk, Nederland en Portugal toch nog wel iets hoger in dan België.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:57 schreef zwaaien het volgende:
[..]
We hebben wel Nederland en Kroatië verslagen, beide top 10 landen.
Niet dat ik zeg dat we de volgende keer tegen deze 2 weer zouden winnen, maar van dergelijke landen hoeven we geen schrik te hebben.
Brazilië, Spanje, Duitsland en misschien Argentinië zijn een klasse sterker, daar ben ik met akkoord
Echt niet, België kan gerust tussen dit rijtjequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:01 schreef CescoTomati het volgende:
[..]
Ik schat Italië, Colombia, Uruguay, Rusland, Frankrijk, Nederland en Portugal toch nog wel iets hoger in dan België.
Nee, Rusland niet. Voor de rest akkoord.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:01 schreef CescoTomati het volgende:
[..]
Ik schat Italië, Colombia, Uruguay, Rusland, Frankrijk, Nederland en Portugal toch nog wel iets hoger in dan België.
wellicht van het niveau Rusland, Uruguay, Portugal en Colombia maar een land die veelal bankzitters in de basis heeft staan hoort in mijn ogen nog niet in de wereldtop thuis.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Echt niet, België kan gerust tussen dit rijtje
België is ook geen wereldtop, gewoon subtopquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:04 schreef CescoTomati het volgende:
[..]
wellicht van het niveau Rusland, Uruguay, Portugal en Colombia maar een land die veelal bankzitters in de basis heeft staan hoort in mijn ogen nog niet in de wereldtop thuis.
Rusland, Frankrijk en Uruguay zijn niet sterker dan België. Verder akkoord.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:01 schreef CescoTomati het volgende:
[..]
portugal? 3-1 tegen israel. Dan nog eerder Italiëquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:06 schreef Groby het volgende:
[..]
Rusland, Frankrijk en Uruguay zijn niet sterker dan België. Verder akkoord.
De echte kanshebbers zijn gewoon Brazilië, Duitsland, Argentinië en Spanje. De outsiders zijn Nederland, België, Colombia, en Portugal.
Italië ben ik vergeten. Excuses.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:11 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
portugal? 3-1 tegen israel. Dan nog eerder Italië
Klopt redelijk, wel van Europa, ze zijn er eens in de 20 jaar bij, net als landen zoals Oostenrijk, Ierland, Polen of Sloveniequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:06 schreef zwaaien het volgende:
[..]
België is ook geen wereldtop, gewoon subtop
Uruguayquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:04 schreef CescoTomati het volgende:
[..]
wellicht van het niveau Rusland, Uruguay, Portugal en Colombia maar een land die veelal bankzitters in de basis heeft staan hoort in mijn ogen nog niet in de wereldtop thuis.
Wel Copa America gewonnen in 2011 en 4e op het wk in 2010 en bovendien spelen de spelers wel en ze hebben 2 geweldige spitsen in de spits staanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:51 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Uruguay
Die kneuzen staan vijfde en dan doet Brazilië niet eens mee.
Zoek een goede psychiater aub.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt redelijk, wel van Europa, ze zijn er eens in de 20 jaar bij, net als landen zoals Oostenrijk, Ierland, Polen of Slovenie
Geniet ervan, het is na 3 wedstrijden weer voorbij en dan moet je weer 20 jaar wachten
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:41 schreef JuBoy het volgende:
Ts is anaal uitgewoond door een Belg en klaargekomen.
ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:52 schreef W.Heisenberg het volgende:
Eerst vond ik het wel leuk voor ze, maar die Belgen beginnen echt te denken dat ze topfavoriet voor het WK zijn
Veel talent, maar 0 ervaring. Van der Vaart heeft al meer EK/WK ervaring in z'n grote teen dan de hele selectie van België bij elkaar. Zij hebben nog geen Robben's en Van Persies.
Terechte klacht dus.
Courtois, Kompany en Hazard moeten niet veel onderdoen voor dat trio (zeker eerste 2 vind ik ook bij de beste van Europa horen, Hazard nog niet maar misschien in de toekomst)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:00 schreef Groby het volgende:
[..]
dit
Enige echt goede en het verschil makende spelers zijn Kompany en Courtois.
En Hazard is het grote mannetje daar maar het is ook maar een talentje.
En Chadlileuke speler voor de Eredivisie, maar echt typisch zo'n naar-Fulham-en-dan-naar-Rusland-en-niemand-hoort-meer-iets-van-mij speler.
Nee nee doe mij dan maar een team met Robben, Van Persie en Sneijder, 3 van de besten in Europa.
Juist. Over een jaar of 2 a 4 kan het best wat worden, met 1 of 2 grote toernooien ervaring.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:00 schreef Groby het volgende:
[..]
dit
Enige echt goede en het verschil makende spelers zijn Kompany en Courtois.
En Hazard is het grote mannetje daar maar het is ook maar een talentje.
En Chadlileuke speler voor de Eredivisie, maar echt typisch zo'n naar-Fulham-en-dan-naar-Rusland-en-niemand-hoort-meer-iets-van-mij speler.
Nee nee doe mij dan maar een team met Robben, Van Persie en Sneijder, 3 van de besten in Europa.
Ik weet dat je verstandelijke vermogens tekort komen, maar wat klopt er niet?quote:
Voorlopig maar 3 landen met meer WK finales dan Nederlandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Piye het volgende:
Ach laat de Belgen ook een keer iets te veel zelfvertrouwen hebben. Hebben de Nederlanders ook al jaren.
Jep en 8 met meer titels.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voorlopig maar 3 landen met meer WK finales dan Nederland
En Belgie zit daar niet bijquote:
Oke en nu?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En Belgie zit daar niet bij
Belgie hoort gewoon thuis in het rijtje Slovenie, Finland, Scotland, Ierland, Oostenrijk, diegene die er een keer in 20 jaar bij zijn
niks, geniet ervan na 3 wedstrijden is het weer voorbij voor de komende 20 jaarquote:
Dan heb jij je er dus langer mee bezig gehouden, dan dat hun wk-avontuur duurt. Je kan je afvragen of jij daar nou zo blij mee zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
niks, geniet ervan na 3 wedstrijden is het weer voorbij voor de komende 20 jaar
Wat vind je hiervan, TS?quote:Wenger tipt België voor EK 2016
Arsène Wenger heeft op de website van Arsenal zijn favorieten voor het WK in Brazilië benoemd. Voor België komt dit WK nog te vroeg volgens Wenger, maar voor het EK 2016 denkt hij dat België zeker een van de kanshebbers is.
'Ik denk dat ze nog een Wereldbekerervaring nodig hebben om echt op het topniveau te raken. Maar ze hebben alle kwaliteiten om het uiteindelijk echt waar te maken', aldus de manager van Arsenal..
'Ze zullen tijd nodig hebben, maar misschien dat ze tot het EK 2016 in Frankrijk een van de grootste kanshebbers zijn', zegt hij. 'Als je naar de kwaliteiten en namen van het team kijken, is dat echt wonderbaarlijk', schuwt hij de lof voor de Belgen niet.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20131011_055
Al deze mensen kennen er niets van hé TSquote:Duitse bondscoach Löw: "België geheime WK-favoriet"
Na onder meer Frankrijk, Engeland en Nederland surfen nu ook de Duitse media op de toenemende hype rond de Rode Duivels. Onder de titel 'Kampfschwein Wilmots und die saugeilen Belgier' (waarbij 'saugeil' vrij vertaald iets als 'schitterend, formidabel, buitengewoon' betekent) schetst Bild een erg positief beeld van de Belgen. Ook bondscoach Joachim Löw is vol lof. "Ik zie de Belgen zelfs als een geheime WK-favoriet."
Over het talent en het meeslepende voetbal van de Rode Duivels zijn ook onze oosterburen unaniem lovend. Bild.de stelt zich daarbij ook de vraag hoe gevaarlijk de Belgen kunnen zijn in Brazilië. Bijvoorbeeld voor de Mannschaft, steevast WK-favoriet en dat zal ook bij deze editie niet anders zijn. Voor bondscoach Joachim Löw is het duidelijk: "Voor mij zijn de Belgen een geheime favoriet voor het WK."
Schalke
Als vader van het succes zien de Duitsers een oude bekende: Marc Wilmots stal de harten van de Schalke-fans en bezorgde de Königsblauen in 1997 de Uefa Cup na de onvergetelijke finale tegen het grote Inter waarin Wilmots een hoofdrol opeiste. Het leverde onze bondscoach de eeuwige bijnaam 'Kampfschwein' op. In 2003 was Wilmots zelfs enkele maanden trainer van Schalke, het begin van zijn trainerscarrière die pas in 2012 in een indrukwekkende stroomversnelling kwam toen hij bij de Rode Duivels de sportieve leiding overnam van Marc Wilmots.
Jeugdwerking
Bild ziet een belangrijk aandeel voor de Belgische jeugdwerking. Vooral de Académie Robert Louis-Dreyfus van Standard (met de geroemde driehoek op het middenveld Witsel-Defour-Fellaini) speelde volgens de Duitsers een cruciale rol. Daarnaast komen sleutelspelers als Kompany en Lukaku uit de opleiding van Anderlecht.
354,7 miljoen
Ook qua martkwaarde legt Bild de Rode Duivels in de weegschaal. Met 354,7 miljoen euro geschatte totaalwaarde komt België nog niet echt in de buurt van de Mannschaft (468,5 miljoen), maar laat ons land wel duidelijk het Portugal van Cristiano Ronaldo (318 miljoen) en ook Nederland (205,7 miljoen) achter zich.
Roger Van Gool
Tot slot laat Bild ook enkele Belgische Bundesliga-coryfeeën aan het woord. Roger Van Gool, nu 63 en in een vorig leven de eerste miljoenentransfer in de Bundesliga. Van Gool ging in 1976 voor 1 mijoen Duitse mark van Club Brugge naar FC Keulen en scoorde in 96 matchen 28 goals. Hij ziet in het Belgische succes vooral de hand van Marc Wilmots. "De goede resultaten zijn de grote verdienste van Wilmots. Dankzij hem hebben we leren vechten."
Pfaff: halve finale op WK
Het slotwoord is uiteraard voor de levende Bayern-legende Jean-Marie Pfaff: "We hebben een uitstekend elftal. Ik verwacht dat de Rode Duivels op het WK in de halve finale zullen geraken." Waarna Bild er fijntjes aan toevoegt: "Als Duitsland hen niet eerder heeft uitgeschakeld."
http://www.hln.be/hln/nl/(...)me-WK-favoriet.dhtml
Die jeugdopleiding in Belgie is idd gewoon nog steeds kut. Net als die stadions en trainingsfaciliteitenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
lijkt me dat de Belgen ook wel zo aardig mogen zijn om Nederland te bedanken dat ze hun spelers willen opleiden, want anders leek het helemaal nergens op
Bakkali moet gewoon voor Nederland kiezen, kan hij 3 a 4 wk's meemaken in plaats van 1
AA Gentquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Die jeugdopleiding in Belgie is idd gewoon nog steeds kut. Net als die stadions en trainingsfaciliteiten
Anderlecht en Standard horen bij de beste 5 jeugdacademies van de beneluxquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Die jeugdopleiding in Belgie is idd gewoon nog steeds kut. Net als die stadions en trainingsfaciliteiten
Fellainni was geblesseerd dwaas,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Courtouis - Atletico - 90
Vertonghen - Spurs - 90
Lombaerts - Zenit - 45
Van Buyten - Bayern - 0
Alderweireld - Atletico - 0
Defour - Porto - 0
Witsel - Zenit - 90
Hazard - Chelsea - 74
Felliani - MU - 0
De Bruyne - Chelsea - 0
Lukaku - Everton - 82
Nou nou wat is het allemaal indrukwekkend
Laatste week bijna allemaal op de tribune
Eens met klacht. Ben getrouwd met een Belgische, en krijg het elke keer ingewreven dat België topfavoriet is en met twee vingers in de neus het WK gaat winnen. Man, ze zijn nog arroganter dan Fransen! Ze hebben een goed team, maar idd geen ervaring en ze zijn nog lang niet op elkaar ingespeeld. In de achtste finale gaan ze naar huisquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:52 schreef W.Heisenberg het volgende:
Eerst vond ik het wel leuk voor ze, maar die Belgen beginnen echt te denken dat ze topfavoriet voor het WK zijn ofzo
Kom eerst maar eens een eerste ronde door. Veel talent, maar 0 ervaring. Van der Vaart heeft al meer EK/WK ervaring in z'n grote teen dan de hele selectie van België bij elkaar. Zij hebben nog geen Robben's en Van Persies.
Terechte klacht dus.
Die is nog wel mooi, maar voor de rest is geen enkel stadion daar door de keuring heen gekomen als geschikt EK/WK-stadion. Dat is wel ernstig.quote:
Das apart dan. Ik lees en hoor overal dat de jeugdspelers daar tactisch gezien echt niets leren. Kracht en fitheid wel, maar pas in (bijvoorbeeld) Nederland leren ze tactisch denken en spelen. Maar wellicht valt dat dus mee?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:46 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Anderlecht en Standard horen bij de beste 5 jeugdacademies van de benelux
Anderlecht opende onlangs een gloednieuw complex in Neerpede: http://www.sporza.be/cm/s(...)Pro_League/1.1134498
Ron Jans was onder de indruk van de academie in Luik: http://www.voetbalkrant.c(...)nog-nooit-meegemaakt
was zo, maar is al een tijd veranderd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:09 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Das apart dan. Ik lees en hoor overal dat de jeugdspelers daar tactisch gezien echt niets leren. Kracht en fitheid wel, maar pas in (bijvoorbeeld) Nederland leren ze tactisch denken en spelen. Maar wellicht valt dat dus mee?
En?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Fellainni was geblesseerd dwaas,
Als belgie het zonder de Nederlanders hadden moeten doen waren ze 4e in de groep geworden, hun normale niveauquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:09 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Das apart dan. Ik lees en hoor overal dat de jeugdspelers daar tactisch gezien echt niets leren. Kracht en fitheid wel, maar pas in (bijvoorbeeld) Nederland leren ze tactisch denken en spelen. Maar wellicht valt dat dus mee?
Courtois, Mignolet, Kompany, Lombaerts, Defour, Witsel, Fellaini, De Bruyne, Lukaku, Benteke?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als belgie het zonder de Nederlanders hadden moeten doen waren ze 4e in de groep geworden, hun normale niveau
Zoals ik al zei, 4e met die selectie, beetje het normale niveauquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Courtois, Mignolet, Kompany, Lombaerts, Defour, Witsel, Fellaini, De Bruyne, Lukaku, Benteke?
Als ze in Nederland niet waren doorgebroken, hadden ze dat in België wel gedaan
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, 4e met die selectie, beetje het normale niveau
Huntelaar ging ook naar agovv.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mertens en chadli gingen naar AGOVV, dembele naar WIllem II![]()
Nu zijn Belgen per definitie niet al te snugger, maar dit slaat alles
Maar nu spelen ze wel bij Napels en Totenhamquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mertens en chadli gingen naar AGOVV, dembele naar WIllem II![]()
Nu zijn Belgen per definitie niet al te snugger, maar dit slaat alles
Als je geblesseerd bent kan je niet spelen hequote:
Afghanistanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:58 schreef Daarnaast het volgende:
Wat en jaloezie zeg.
Feit is feit, Belgie doet het heel goed, en zeker beter dan Nederland op dit moment. In plaats dat we Belgie toejuichen gaan we zitten klagen.
Nederland heeft een grote dip gehad na de wk 2010. Over een jaartje zijn we er weer bovenop en horen we bij de topfavorieten zoals Duitsland, Belgie, Afghanistan, Braazil, Spanje.
Belgie komt niet eens in de buurt van Nederland, laat ze eerst maar eens 11 spelers kunnen opstellen die spelen bij goede clubs en een paar spelers hebben die op het hoogste niveau een wedstrijd beslissenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:58 schreef Daarnaast het volgende:
Wat en jaloezie zeg.
Feit is feit, Belgie doet het heel goed, en zeker beter dan Nederland op dit moment. In plaats dat we Belgie toejuichen gaan we zitten klagen.
Nederland heeft een grote dip gehad na de wk 2010. Over een jaartje zijn we er weer bovenop en horen we bij de topfavorieten zoals Duitsland, Belgie, Afghanistan, Braazil, Spanje.
Nederland heeft ook niet 11 spelers die bij goede clubs spelen. Sterker nog, belgie heeft waarschijnlijk wel meer spelers die bij een top ploeg spelen. Noem eens 11 Nederlandse spelers die bij een top ploeg spelen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Belgie komt niet eens in de buurt van Nederland, laat ze eerst maar eens 11 spelers kunnen opstellen die spelen bij goede clubs en een paar spelers hebben die op het hoogste niveau een wedstrijd beslissen
Doe niet zo sarcastisch, je weet heus wel wat ik bedoel -_-quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Afghanistanwat een bazenploeg
Allemaal spelers uit de BPL
Jullie hebben Robben en Van Persie als wereldtoppers, wij hebben Courtois en Kompanyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Belgie komt niet eens in de buurt van Nederland, laat ze eerst maar eens 11 spelers kunnen opstellen die spelen bij goede clubs en een paar spelers hebben die op het hoogste niveau een wedstrijd beslissen
Jij bent dan ook Belg, dus qua voetbal sws niet serieus te nemenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Jullie hebben Robben en Van Persie als wereldtoppers, wij hebben Courtois en Kompany
ik vind België momenteel (minstens) de evenknie van Nederland
Ga niet de discussie aan met DiegoAmandoMaradona, hij is een woordenshuffelaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Jullie hebben Robben en Van Persie als wereldtoppers, wij hebben Courtois en Kompany
ik vind België momenteel (minstens) de evenknie van Nederland
Daarom zijn ze dus zo goed. Ze hebben het recept van Frankrijk ontdekt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:35 schreef zwaaien het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit ziet, denk je dat België een of ander tropisch land is.
Jullie hebben het afgelopen EK wel fantastisch gedaan met al jullie CL en WK ervaring en topspelers. Dan is dit België met al zijn bankzitters bij derderangsploegjes toch wel beter te noemen hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent dan ook Belg, dus qua voetbal sws niet serieus te nemen
Hoe vaak heeft een speler van deze generatie al in een halve finale voor de CL gespeeld of WK of EK?
Ik zeg niet dat we kampioen worden he, maar we zijn echt geen niveau's lager als Oranje hoor, voor zover ik weet lijken onze ploegen bijna even sterk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef Welvaert het volgende:
gast ga aub een grote mond hebben ná dit WK, jullie hebben internationaal nog geen flikker bewezen in de historie van voetbal
jullie zijn wel degelijk niveau's lager aangezien jullie totaal geen ervaring hebben op eindronde's. Pas na dit WK is een krachtmeting een beetje redelijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:31 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we kampioen worden he, maar we zijn echt geen niveau's lager als Oranje hoor, voor zover ik weet lijken onze ploegen bijna even sterk.
Over vier jaar de kabel dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom zijn ze dus zo goed. Ze hebben het recept van Frankrijk ontdekt.
Wel 1x de EK finale gehaald.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef Welvaert het volgende:
gast ga aub een grote mond hebben ná dit WK, jullie hebben internationaal nog geen flikker bewezen in de historie van voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |