Kun je aandachtig muziek luisteren onder je werk? Dat lukt me nooit, daarom speel ik meestal radio onder werktijdquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:46 schreef Norrage het volgende:
Ik heb muziek op tijdens mijn werk
Dus dat is 40 uur muziek per week.En dat is de muziek die ik niet mijn vrije tijd luister
Snap ik, want er luisteren meer mensen mee. Jonathan Wilson pluggen moet net kunnen toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:48 schreef Norrage het volgende:
Ik ben promovendus. Dus achter de computer beetje zitten prutsen kan prima met muziek. Maar ik kan op mijn werk maar bepaalde muziek luisteren hoor, dat dan weer wel
Nee, ik heb mijn koptelefoon op...Bij mijn afstuderen kon dat wel, gewoon mijn muziek opzetten en dat vond iedereen primaquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Snap ik, want er luisteren meer mensen mee. Jonathan Wilson pluggen moet net kunnen toch?
Ken niet veel, maar Xavier Rudd uit Australie is wel tof:quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:51 schreef Kerftminister het volgende:
Iemand trouwens nog suggesties voor moderne muziek met traditionele instrumenten uit weet ik veel welk land, maar iig dingen die je niet zo vaak hoort?
Ben zelf erg fan van de koto en probeer veel muziek te vinden met dat erin:
[ afbeelding ]
Prachtig ding.
Didgeridoo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Ken niet veel, maar Xavier Rudd uit Australie is wel tof:
Food In The Belly is zijn hoogtepuntquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Didgeridoo.
Sowieso Australische muziek met aboriginal invloeden lijkt me enorm vet, heb 5 seconden geluisterd maar hoorde al dat het leuk was. Heb je een albumnaam voor me?
Ga ik direct binnenhalen, ben zo'n fan van instrumentjes he. Daarom vind ik van die Afrikaanse albums ook zo vet vaak.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Food In The Belly is zijn hoogtepunt
Food In The Belly is erg sterk. Als je die niets vindt, moet je 'm snel vergetenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga ik direct binnenhalen, ben zo'n fan van instrumentjes he. Daarom vind ik van die Afrikaanse albums ook zo vet vaak.
Ik begin met een trouwens, als het bevalt doe ik die van vorig jaar erbij.
Je maakt me erg benieuwd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Food In The Belly is erg sterk. Als je die niets vindt, moet je 'm snel vergeten
Van dat album. Live in de Melkwegquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je maakt me erg benieuwd.Ik laat je wel weten wat ik ervan vind mocht ik eraan toekomen, denk deze week wel.
Ik neem die tips ook ff mee. Ben ook wel gecharmeerd van exotische instrumentenquote:Dit is trouwens het King Charles nummer met die steelpannen.
Zit een kleine solo ervan in, prachtig ding. Heb nog weinig succes gehad om iets te vinden met dit erin. Heb het leren kennen door Super Mario Sunshine.
Nu trouwens voor het eerst aan Superfly, dat begint ook al lekker met die bongo's/conga's hoe die dingen ook heten, vind ik ook geweldig. Daarom is Caravanserai ook zo goed van Santana.
Godverdomme, ik zette dat King Charles op, wat is dat verschrikkelijk zegquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je maakt me erg benieuwd.Ik laat je wel weten wat ik ervan vind mocht ik eraan toekomen, denk deze week wel.
Dit is trouwens het King Charles nummer met die steelpannen.
Zit een kleine solo ervan in, prachtig ding. Heb nog weinig succes gehad om iets te vinden met dit erin. Heb het leren kennen door Super Mario Sunshine.
Nu trouwens voor het eerst aan Superfly, dat begint ook al lekker met die bongo's/conga's hoe die dingen ook heten, vind ik ook geweldig. Daarom is Caravanserai ook zo goed van Santana.
Dat King Charles album was redelijk populair toch vorig jaar hier? Heb het iig door hier leren kennen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Van dat album. Live in de Melkweg
[..]
Ik neem die tips ook ff mee. Ben ook wel gecharmeerd van exotische instrumenten
Ik vind dat echt een leuk album overigens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zette dat King Charles op, wat is dat verschrikkelijk zeg
hoezo ken je het van Mario?
Ook Japanse muziek, vandaar dat je het leuk vindtquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een leuk album overigens.
En in Mario zit dit lied waar die steelpannen inzitten:
Deze is ook zo vet, geniale soundtrack:
Ik vind lang niet alle Japanse muziek leuk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook Japanse muziek, vandaar dat je het leuk vindt
Die van Zelda zijn ook geniaal.
Er komt een allemachtige hoeveelheid meuk weer bij kerftminister vandaan vandaagquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef DO2 het volgende:
Allemachtig... Ik trek die shit echt niet.
Tijd om dit te compenseren dan:quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er komt een allemachtige hoeveelheid meuk weer bij kerftminister vandaan vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |