Met jou erbij is het wel gezellig hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik laat me niet weg jagen door jullie
Ja lollig hé?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar wel alles kijken en screenshots maken.
Juist wel! Vooral als er screenshots van gemaakt worden!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zit er wel in, want echt veel kritiek kunnen jullie niet velen hé?
Jammer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is het een soort zelfkastijding dat je nog kijkt als je het allemaal zo kut vindt?quote:
Hoe kom je daar nou weer bij dat ik het programma kut vind? Het is de beste is zijn soort tot nu toequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is het een soort zelfkastijding dat je nog kijkt als je het allemaal zo kut vindt?
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heb ik jullie misdaan man!
Flikkerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, moet ze vooral doen. Ik timmer d'r er net zo hard weer uit. Ik mag dat schijtwijf niet. Hersenloze kut.
Wat er niet is dus. Dat geef je nog toe ook. Prima. Blijf dan ook lekker wegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij dat ik het programma kut vind? Het is de beste is zijn soort tot nu toemaar ja, ik zoek soms wat...
Presentator van Klokhuis. Ik ken hem verder ook niet ofzoquote:
Aha... dat kijk ik nooit, dus vandaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Presentator van Klokhuis. Ik ken hem verder ook niet ofzo![]()
Zozo, punt een ben ik jou helemaal geen verantwoording schuldig over wat ik hier wel of niet te zoeken hebquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat er niet is dus. Dat geef je nog toe ook. Prima. Blijf dan ook lekker weg.
Dat doet niemand behalve hijzelf.quote:
Gelukkig maar!quote:
Na de Televizierring vallen we weer in een zwart gat ...quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel gewoon weer in je uppie genieten volgend jaar en dan hier weer posten hoe slecht het allemaal is he!
Oh, laat je je vooral niet wegjagen hoor. Ik verwoord alleen wat meerdere mensen hier denkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |