Oh, moet ze vooral doen. Ik timmer d'r er net zo hard weer uit. Ik mag dat schijtwijf niet. Hersenloze kut.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een PM binnen dat je niet zo moet hitsen!!11
Wij denken het, jij zegt hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, moet ze vooral doen. Ik timmer d'r er net zo hard weer uit. Ik mag dat schijtwijf niet. Hersenloze kut.
quote:Straks bij De Coen & Sander Show nog meer Molnieuws! Luister vanaf 16 uur naar 3FM..
Of de laatste dame?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:28 schreef Pino112 het volgende:
Veel 3FM, derde keer al.
Zal dan Maurice/Freek zijn denk ik.
Meer info van de Coen en Sander-facebookpaginaquote:
quote:Vanmiddag onthult Art Rooijakkers twee nieuwe kandidaten van Wie is de Mol seizoen 14 EN het land waar het is opgenomen!
Maurice en Freek worden onthuld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Meer info van de Coen en Sander-facebookpagina
[..]
Het gaat om de Televizierring!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Héhé Daphne mag ook meedoen..nog 3 te gaan, kolere het lijkt wel of er over de prijs onderhandeld moet worden wie "in" is en wie "out" zo zinloos er is nix spannends aan dat rekken van de bekendmakingen tenzij het over poen gaat en sponsorbemoeienis natuurlijk..
Het gaat om publiciteit rond de Televezierring Sherlock.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Héhé Daphne mag ook meedoen..nog 3 te gaan, kolere het lijkt wel of er over de prijs onderhandeld moet worden wie "in" is en wie "out" zo zinloos er is nix spannends aan dat rekken van de bekendmakingen tenzij het over poen gaat en sponsorbemoeienis natuurlijk..
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Alsof de jury zit te wachten met beslissen tot alle deelnemers bekend zijn, dat geloof je zelf toch ook niet he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat om publiciteit rond de Televezierring Sherlock.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alsof de jury zit te wachten met beslissen tot alle deelnemers bekend zijn, dat geloof je zelf toch ook niet he?
Welke jury?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alsof de jury zit te wachten met beslissen tot alle deelnemers bekend zijn, dat geloof je zelf toch ook niet he?
mensen mogen stemmen hoor..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel gewoon weer in je uppie genieten volgend jaar en dan hier weer posten hoe slecht het allemaal is he!quote:
Dat zit er wel in, want echt veel kritiek kunnen jullie niet velen hé?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel gewoon weer in je uppie genieten volgend jaar en dan hier weer posten hoe slecht het allemaal is he!
Ik laat me niet weg jagen door julliequote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, ben godzijdank niet de enige die dat ziet
Maar wel alles kijken en screenshots maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zit er wel in, want echt veel kritiek kunnen jullie niet velen hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |