Vonkenboer heeft privileges kennelijk.quote:Op zondag 29 december 2013 13:58 schreef Gieliovd het volgende:
Thanks, er volgen zo nog echte Vonkenboer foto's, ben er best trots op
quote:Op zondag 29 december 2013 14:03 schreef Gieliovd het volgende:
Ja, ja, jij komt later aan de beurt als de stuukmaardoor geweest is. Dan komen er leidingen, verdelers, radiatoren verticaal en horizontaal, kranen alles in beeld.
CV pørno
En wat voor merk heeft u gekocht?quote:Op maandag 30 december 2013 22:53 schreef Gieliovd het volgende:
Haha, dank je. Badkamer apart, ja dat is er zo bij ingeslopen. Achteraf beetje onzin met die lage vermogens... maar ach joh, klikkertje extra
Stort - inderdaad... maar ik wil het die splinternieuwe auto van me niet aandoen al dat stof. Dus ff karretje regelen...
Pauze! Ik zit er hard over na te denken, als het goed weer is, om naar Noord Frankrijk te rijden donderdag, nachtje daar, en weer een stukje rijden de volgende dag... ff de deur uit. De nieuwe auto ff uitlaten.
Nee, geen peugeot.quote:Op maandag 30 december 2013 23:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik denk een Peugeot !![]()
Aangezien hij naar Frankrijk wil !
Strakke bak.quote:Op maandag 30 december 2013 23:19 schreef Gieliovd het volgende:
Thanks Vonk dat betekent van de enige echte Vonkenboer natuurlijk veel!
@ auto: geen Peugeot voor mij! Ooit eens een proefritje gedaan waarbij er zoveel ruimte op de aandrijflijn zat dat ik dat dat er te kleine steekassen in zaten. Dus geen Peugeot. Ik ga voor degelijkheid en zakelijke chique ruimte. Skoda Octavia Combi
DSG 7 is de beste keuze ooit geweest (in een volkwagen golf 6) Al wel een keer vervangen maar geen spijt!quote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef Gieliovd het volgende:
Thanks, elke dag veel plezier van![]()
Passat is en blijft een hele sjieke bak, zeker bepaalde modelgangen zoals deze ja.
Maar dat is een andere lease categorie
Ik verdien dan wel heel geld, maar ik krijg niet zo veel
@R2R: top keuze!! Hoop voor je dat je de DSG-7 bak hebt![]()
De vloer is waarschijnlijk behandeld met boenwas, nieuw laagje en dan ziet 'ie er weer mooi uit!quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:58 schreef Gieliovd het volgende:
Het is door en door donker hardhout. Ga ik het schuren en lakken? Bleken? White wash? Of toch een andere vloer?
Zou ik doen, past natuurlijk wel bij zo'n oud huis.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:58 schreef Gieliovd het volgende:
Ik weet nog niet of ik neuten en architraven ga maken.
@ vloer: staat in de lak op het moment. Maar ik wil de vloer eigenlijk lichter hebben. Het is écht donker. Ik wil geen white effect hebben maar gewoon iets lichter donker hout. Ik ga er allemaal blank teak meubelen op zetten dus het mag best wat donkerder blijven, maar toch.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:42 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
De vloer is waarschijnlijk behandeld met boenwas, nieuw laagje en dan ziet 'ie er weer mooi uit!
[..]
Zou ik doen, past natuurlijk wel bij zo'n oud huis.
Ben stiekum ook wel benieuwd hoe het eruit gaat zien als de boel gestuct is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |