Ja ik dacht zelf ook dat het misschien goed is om tijdelijk wat meer afstand te nemen. Niet te negeren of zo, maar meer dingen van zijn kant te laten komen. Maar dat vind ik moeilijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:37 schreef turksekaas het volgende:
Misschien als je zelf minder moeite er in stopt, en met hem er over praat, dan gaat hij dat dat zien en wilt hij misschien wel verbeteren.. Je kan het proberen, het is jammer als je zoveel geeft om hem dat kapot moet maken omdat je zo erg stoort..
Praten is lastigquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:38 schreef aequus het volgende:
Praat er eens over met hem, dat dit je dwars zit
Als je niet probeerd weet je het nooitquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:47 schreef Novelinne het volgende:
[..]
Ja ik dacht zelf ook dat het misschien goed is om tijdelijk wat meer afstand te nemen. Niet te negeren of zo, maar meer dingen van zijn kant te laten komen. Maar dat vind ik moeilijkga t wel proberen denk ik.
[..]
Praten is lastigik zou niets liever willen maar ik weet niet zo goed hoe. Want in zijn ogen ben ik al snel aan het zeuren of hij reageert gewoon helemaal niet. Hij is geen prater.
Ik neem aan dat hij boven de 16 is en zijn vrienden ook? Alleen dit zal al een goede reden zijn je aan de kant te schuiven.quote:
Haha, ik bedoelde daar niks neerbuigends mee! Noem mijn vriendinnen ook vriendinnetjes. Zijn maten dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij boven de 16 is en zijn vrienden ook? Alleen dit zal al een goede reden zijn je aan de kant te schuiven.
Oepsquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme, dat zou ik kunnen zijn
Nouja. Ik kan nu wel gaan zeggen dat ik echt niet lastig ben, maar dat wordt toch niet geloofd vermoed ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:02 schreef yulian het volgende:
[..]
Ze zeurt teveel, heb genoeg verstand in mijn hoofd hoor opuyorum
voor als hij je 'pest' moet je gewoon aangeven dat je dat niet leuk vindtquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:16 schreef Novelinne het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde daar niks neerbuigends mee! Noem mijn vriendinnen ook vriendinnetjes. Zijn maten dan.
[..]
Oeps
[..]
Nouja. Ik kan nu wel gaan zeggen dat ik echt niet lastig ben, maar dat wordt toch niet geloofd vermoed ik. Ik snap dat er veel meisjes zijn die zeuren van 'mijn vriendje waardeert me niet', en dat dit topic er een van lijkt. Maar ik ben niet achterlijk en wat er soms tussen mij en mijn vriend gebeurd klopt soms gewoon niet, en dus vraag ik om advies hier mee om te gaan. Niet om te horen te krijgen dat ik zeur want echt.. je hebt geen idee.
Nou begin je tegen mij ook te zeuren zie je? Als het je bevalt dan zeg je het gewoon en anders zeg je het is uit daaagquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:16 schreef Novelinne het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde daar niks neerbuigends mee! Noem mijn vriendinnen ook vriendinnetjes. Zijn maten dan.
[..]
Oeps
[..]
Nouja. Ik kan nu wel gaan zeggen dat ik echt niet lastig ben, maar dat wordt toch niet geloofd vermoed ik. Ik snap dat er veel meisjes zijn die zeuren van 'mijn vriendje waardeert me niet', en dat dit topic er een van lijkt. Maar ik ben niet achterlijk en wat er soms tussen mij en mijn vriend gebeurd klopt soms gewoon niet, en dus vraag ik om advies hier mee om te gaan. Niet om te horen te krijgen dat ik zeur want echt.. je hebt geen idee.
In mij of in hem ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:20 schreef Robuustheid het volgende:
Novelinne, ik herken mij in je verhaal.
Stel jezelf de vraag. Ben je op dit moment gelukkig met hem? Trek je conclusie en handel ook daarnaar.
Goed om te weten dat je gelukkig bent. Ga eens bij jezelf of je voor je gelukgevoel afhankelijk bent van hem. Ik leid slechts uit je tekst af dat jullie vrij verschillend zijn, wat voor hem geen prioriteit heeft. Niet kies als je mij vraagt. Iedere relatie heeft aandacht nodig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:28 schreef Novelinne het volgende:
Ik ben gelukkig met hem, ja. Maar op de momenten dat hij zijn dark side laat zien breekt hij echt een beetje mijn hart. Mss ben ik te gevoelig en hij te hard.
Als je niet met hem kan praten is hij niet iemand waarmee je nog langer een relatie zou willen lijkt me?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:47 schreef Novelinne het volgende:
Praten is lastigik zou niets liever willen maar ik weet niet zo goed hoe. Want in zijn ogen ben ik al snel aan het zeuren of hij reageert gewoon helemaal niet. Hij is geen prater.
Maar hij is heus heel lief als hij niet boos is, echt waar!quote:
Je bent onzeker en hebt een kwal te pakken. Eigen keuze verder, verder kan niemand iets met je verhaal. Alleen jijzelf.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:28 schreef Novelinne het volgende:
[..]
In mij of in hem ?
Ik ben gelukkig met hem, ja. Maar op de momenten dat hij zijn dark side laat zien breekt hij echt een beetje mijn hart. Mss ben ik te gevoelig en hij te hard.
Nou ja, kort lontje, dark side, hart breken. Ze is wel heel zielig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar hij is heus heel lief als hij niet boos is, echt waar!
Zij is toch echt degene die bij hem blijft .. In hoeverre ben je zielig wanneer je zelf iets in stand houdt wat je ongelukkig maakt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:08 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou ja, kort lontje, dark side, hart breken. Ze is wel heel zielig.
Je bent dan wel een beetje zielig, vind ik. Maar ik heb ook zo'n vriendin die een vriend heeft die (overduidelijk) vreemdgaat, haar rot behandeld (schreeuwen e.d) en haar 'nu al' een paar keer heeft gestompt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Zij is toch echt degene die bij hem blijft .. In hoeverre ben je zielig wanneer je zelf iets in stand houdt wat je ongelukkig maakt?
Precies.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:18 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Je bent dan wel een beetje zielig, vind ik. Maar ik heb ook zo'n vriendin die een vriend heeft die (overduidelijk) vreemdgaat, haar rot behandeld (schreeuwen e.d) en haar 'nu al' een paar keer heeft gestompt.
Maar toch blijft ze bij hem want ja, hij vindt haar heus wel lief en alles.
Beetje hetzelfde als deze chick. Het is onzekerheid, maar ook vooral dat zo'n partner heel erg geleidelijk steeds vervelender wordt en zo'n meid het steeds goedpraat.
Zien we in deze situatie ook al: hij gedraagt zich als een kwal en zij durft niet eens aan hem te zeggen wat haar dwars zit en vraagt ons hoe zij met de situatie moet omgaan:.
Herkenbaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme, dat zou ik kunnen zijn
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Missstuiterbal het volgende:
klinkt mij in de oren als een vorm van autisme en dat is indd moeilijk om mee om te gaan.Ik zou denk ik niet bij hem blijven omdat zoveel negatieve energie kost en je meer waard ben dan te worden afgekraakt. Ook al heeft hij zn lieve momenten.Wens je veel sterkte
Nou niet om meteen met aandoeningen te strooien maar heel herken dit gedrag bij iemand in mijn omgeving met een vorm er van.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:03 schreef probeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Jup, natuurlijk meteen een aandoening. Het kan echt niet gewoon aan hem liggen ..
Maar TS zit er blijkbaar erg mee. De vraag is natuurlijk of het een handelbaar niveau isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:23 schreef Diefke het volgende:
Niemand is perfect. Mooie is als je iemand zijn of haar negatieve dingen ook kunt accepteren, of samen kunt proberen deze misschien onder hande te nemen
Mee eens. Wat ik zeg kan natuurlijk niet voor elk geval geldenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar TS zit er blijkbaar erg mee. De vraag is natuurlijk of het een handelbaar niveau is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |