quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies. Haha als ik ooit eens uitga zie ik ze altijd, van die vriendinnengroepjes. Allemaal van die blonde, blanke meisjes die Fleur, Anne of Roos heten en allemaal een glaasje zoete witte wijn. En dan natuurlijk keihard praten en lachen.
Godverdomme, zelden zoveel waarheid op één pagina gelezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies. Alle verhalen over hun stage in het buitenland, de leuke jongens daar, hoe het dorp waar haar ouders wonen ineens zo vreemd is en vol zit met kortzichtige mensen. Met reizen kun je jezelf echt zo goed ontwikkelen.
Shanag0g 5 maanden geledenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef McNulty het volgende:
Zijn Dollo pontificaal in beeld.
/cringe
Grammarnazi's ook met jou.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:23 schreef fathank het volgende:
Kk McNulty haalt RaymondK weer uit de OP
De taliban weet wel raad met jou soort
Alsof jij de serie ooit gekeken hebt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef fathank het volgende:
Ohja je bent de naam McNulty niet waard.
Enlighten mequote:
Toen jij nog met je barbies speeldequote:Op zondag 13 oktober 2013 18:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Alsof jij de serie ooit gekeken hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:23 schreef fathank het volgende:
Kk McNulty haalt RaymondK weer uit de OP
De taliban weet wel raad met jou soort
Jij bent die junk in je UI in ieder geval wel waard.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Toen jij nog met je barbies speelde
Doe het dan zelf.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:39 schreef seto het volgende:
snap überhaupt niet wat mcnulty in deze reeks doet, hij post serieus nooit iets wat gym-gerelateerd is
ho nu ga je te verquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:36 schreef VMSDKR het volgende:
Wel eens met Henk wat betreft de OP trouwens. Zoek gewoon een lekker nummer, een mascotte en een chick en pleur ze in de OP. Waarom steeds die personal branding met nietszeggende hoerenplaatjes over een voetbalclub, frikandellen of series die niemand bekijkt.
Ouch pijnlijke fout :Squote:
knap dat je daar een zeehond opzietquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom staat er een zeehond op die envelop?
Lijkt opquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
knap dat je daar een zeehond opziet
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:36 schreef VMSDKR het volgende:
Wel eens met Henk wat betreft de OP trouwens. Zoek gewoon een lekker nummer, een mascotte en een chick en pleur ze in de OP. Waarom steeds die personal branding met nietszeggende hoerenplaatjes over een voetbalclub, frikandellen of series die niemand bekijkt.
Die 'cleans' aan het eindequote:
Gewoon baard laten staanquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:17 schreef Drinky het volgende:
Wie hier doet er dit jaar ook mee aan de testboost die movember heet? Even met een handlebar snorretje gaan liften, iedereen mirin'.
Ik zet de livestream aan en zie die mongool Jebroer. Srs Sapstengelt?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Een van de goede dingen aan zondag, Juize op SlamFM
Ik vind dat echt een debiel eerste klas. Hij verneukt elke track waar hij op komt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die ene track van hem net was best wel hard hoor, Een Mens.
Maar idd, ben verder niet zo'n fan van hem. Komt wel betere shit langs altijd.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef Klokov het volgende:
Heeft er iemand een goed recept voor krokante kip uit de oven? Het is er niet helemaal uitgekomen zoals ik het bedacht had
Ik zag laatste een foto van haar dat ze niet zo bizar opgemaakt was, en dan is ze best knap.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
WhehehJa wel eens.
Liever Nicki Minaj
[ afbeelding ]![]()
![]()
joh, die heeft een vieze zwarte snorquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
WhehehJa wel eens.
Liever Nicki Minaj
[ afbeelding ]![]()
![]()
Deze zou ik raken, de vorige in geen miljoen jaarquote:
Baard al sinds begin begin oktober mee bezig, zit net over 2 weken maar die shit groeit altijd kaolo hard bij mijquote:
Haha bij mij groeit het zo langzaam. Dit is wat ik nu heb na een maand ofzo:quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Baard al sinds begin begin oktober mee bezig, zit net over 2 weken maar die shit groeit altijd kaolo hard bij mij
In november baard weg en hopen dat ik dan al een goede fundering voor handlebar moustache heb
Werk hem dan even bijquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha bij mij groeit het zo langzaam. Dit is wat ik nu heb na een maand ofzo:
[ afbeelding ]
In het midden groeit sowieso vrijwel niks bij mij
Ja moet ik ook ff doen man, ben nog te lui geweest omdat ik de afgelopen week toch als een kluizenaar leefde. Morgen weer naar buiten dus straks ff bijwerken.quote:
En tevens jailbait want ze is 16.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:37 schreef Montelly het volgende:
Hoorde deze vanmiddag, relaxte beat zeg
ja, te ergquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En tevens jailbait want ze is 16.
Alles wat 16 is is jailbait?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En tevens jailbait want ze is 16.
Lekker tijdens het raiden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Een van de goede dingen aan zondag, Juize op SlamFM
kort, pittig, feministisch.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vond dat meisje dat 'Sweet About Me' altijd zo mooi, Gabriella Cilmi. Daar was ik helemaal verliefd op.
[ afbeelding ]
Keek ik laatst even op haar Twitter, heeft die domme doos zichzelf een nieuw kapsel aangemeten:
[ afbeelding ]
Oh god why.
Omg ja ik was altijd verliefd op haarquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vond dat meisje dat 'Sweet About Me' altijd zo mooi, Gabriella Cilmi. Daar was ik helemaal verliefd op.
[ afbeelding ]
Keek ik laatst even op haar Twitter, heeft die domme doos zichzelf een nieuw kapsel aangemeten:
[ afbeelding ]
Oh god why.
Shiiit...die is oud zegquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:48 schreef VMSDKR het volgende:
Stacie Orrico met die moedervlek op haar gezicht.![]()
![]()
![]()
Oh wacht, in die clip is ze wel nice. Maar als ik haar Google word ik niet erg vrolijk.
. Godver eeuwig zondequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh god why.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze is nu 27 ofzo. Op deze foto lijkt ze wel 40+ man.
[ afbeelding ]
Wtf is er gebeurdquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze is nu 27 ofzo. Op deze foto lijkt ze wel 40+ man.
[ afbeelding ]
maak een sneaky shot met je iphone..quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:54 schreef Dimachaerus het volgende:
wow man die bodybuildster waar ik het over had he..
ze heeft wel beest lichaam
Printscreenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
maak een sneaky shot met je iphone..
post zelf ook dan wat zeurquote:
Doe normaal.quote:
krijg dat gevoel ookquote:
ik proef een ondertoon..of is iets andersquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoezo ik zeg dat het mooie vrouwen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |