Vandaag is (je) B-dayquote:Op maandag 14 oktober 2013 06:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Yur zei net al: Dit is hoe dan ook de meest bijzondere verjaardag die je ooit gaat hebben.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:11 schreef GotC het volgende:
Dank, dank!![]()
Lig inmiddels al aan de ctg en 1 vd zusters had slingers opgehangen in m'n kamer
dat wilde ik ook al zeggen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
GotC, wat een speciale dag vandaag. Van harte met jouw verjaardag en misschien ook wel die van Bob
Als taart dan graag beschuit met muisjes vandaag, Bob!quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:11 schreef GotC het volgende:
Dank, dank!![]()
Lig inmiddels al aan de ctg en 1 vd zusters had slingers opgehangen in m'n kamer
Jaaaa!quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:26 schreef Jipster het volgende:
Het begin van je meest bijzondere levensjaar: eerste kindje en mama zijn <3
Mo succes met werken vandaag en jeeeej voor je 24 weken!quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:39 schreef DJMomo het volgende:
Beroerd geslapen. Iets beter wakker. Wel naar kantoor, weet niet voor hoelang. Voorlopig ben ik er nog niet
Maar wel 24w!
Denk dat die vandaag nog niet verjaardquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
GotC, wat een speciale dag vandaag. Van harte met jouw verjaardag en misschien ook wel die van Bob
quote:Op maandag 14 oktober 2013 06:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Yur zei net al: Dit is hoe dan ook de meest bijzondere verjaardag die je ooit gaat hebben.
Nou, zijn eerste levensjaar gaat hopelijk beginnen vandaagquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
Denk dat die vandaag nog niet verjaard
GotC, gefeliciteerd met je verjaardag! En ik duim ook mee voor een heel bijzonder cadeautje vandaag
Lief, zeker fijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:24 schreef Mabawa. het volgende:
Klaproos fijn dat alles goed was trouwens. Toch een schrik zo van de trap donderen!
Helemaal waar, dat is ook de reden dat ik het niet bij gelezen hou!quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:31 schreef Burdie het volgende:
Kwestie van prioriteiten, mijnheer BoNo!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |