Tsja ik wil het gewoon echt niet per telefoon zeggen dus zo gezien is 10 november gewoon de eerste mogelijkheidquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty wat knap dat je het zo goed verborgen kunt houden voor je ouders. Lijkt me heel moeilijk. Mijn vader en zusje wisten het op de dag van de positieve test en schoonvader en zwager gelijk na de eerste echo met 6w3d. Ik kon echt mijn mond niet houden. En man ook niet trouwens.
Vandaag had ik weer een mooie dag met weinig harde buiken. En gewoon echt weer alleen toen ik aan het strijken was. Zou mijn lichaam strijken dan zien als ontspanning? Mijn hersens zien strijken voornamelijk als noodzakelijk kwaad.
Thanks!quote:Op maandag 14 oktober 2013 06:09 schreef Sethiwe het volgende:
GotC gefeliciteerd en heel veel succes vandaag!!
<3quote:Op maandag 14 oktober 2013 06:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Yur zei net al: Dit is hoe dan ook de meest bijzondere verjaardag die je ooit gaat hebben.
Gefeliciteerd en succes vandaag!quote:Op maandag 14 oktober 2013 06:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Yur zei net al: Dit is hoe dan ook de meest bijzondere verjaardag die je ooit gaat hebben.
Wat lief!! Heeel veel succes vandaag! Zet 'm op! Eindelijk kennis maken met je zoonquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:11 schreef GotC het volgende:
Dank, dank!![]()
Lig inmiddels al aan de ctg en 1 vd zusters had slingers opgehangen in m'n kamer
Ahh wat leuk!quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:11 schreef GotC het volgende:
Dank, dank!![]()
Lig inmiddels al aan de ctg en 1 vd zusters had slingers opgehangen in m'n kamer
Wat lief!quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:11 schreef GotC het volgende:
Dank, dank!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |