Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef GotC het volgende:
Lieve dames en heren,
Meet Bob T.hiasVanmorgen om 4:20 dmv een keizersnede ter wereld gekomen. We zijn supertrots
Oh enne..hij weegt 3900 gram!
[ afbeelding ]
Jaaa, jouw Bob is er! Van harte jullie! Mooi mannetje! Is het een ks geworden omdat het niet goed vorderde? Succes met je herstel!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef GotC het volgende:
Lieve dames en heren,
Meet Bob T.hiasVanmorgen om 4:20 dmv een keizersnede ter wereld gekomen. We zijn supertrots
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef GotC het volgende:
Lieve dames en heren,
[ afbeelding ]
Hij is er!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef GotC het volgende:
Lieve dames en heren,
Hoi Bob, wat ben je mooiquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef GotC het volgende:
Lieve dames en heren,
[ afbeelding ]
Je bent echtwel zwangerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:05 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd GotC en YurWat een schatje
![]()
en nu moet ik grienen
Dat is een flinke jongen, en wat een bijzondere mooie naam!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef GotC het volgende:
Lieve dames en heren,
[ afbeelding ]
Oooooooooooooooh wat fijn!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef GotC het volgende:
Lieve dames en heren,
[ afbeelding ]
Whaaa wat lekker! Geniet ervan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef DJMomo het volgende:
ikmijn werkgever. staan ze gewoon Ben & Jerry's uit te delen.
![]()
Wat heerlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik kom even officieel afscheid nemen.
Vandaag is mijn uitgerekende datum.
[ link | afbeelding ]
Sac is "al" 3wk oud en inmiddels 3!!! ja echt waar 3kilo zwaar.
Voor de nub moet je bij KD zijn. Toch KD?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:49 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd GotC!!
Aaahw ferrari,wat een pupke
İk had vanmorgen de combinatietest en de uitslag was zeer gunstig. Fijn!
Zit hier een NUB expert? geen idee of de echofoto die ik heb zich ervoor leent
hoor. Maar als iemand goed is in NUB bepalen zal ik even uploaden
Wat fijn van de goede uitslagquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:49 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd GotC!!
Aaahw ferrari,wat een pupke
İk had vanmorgen de combinatietest en de uitslag was zeer gunstig. Fijn!
Zit hier een NUB expert? geen idee of de echofoto die ik heb zich ervoor leent
hoor. Maar als iemand goed is in NUB bepalen zal ik even uploaden
OMGquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:17 schreef angelatje het volgende:
Fr wat een moppie. Onvoorstelbaar dat ze al 3 weken oud is.
tot in het babytopic.
Van harte met geboorte van jullie zoontje!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef GotC het volgende:
Lieve dames en heren,
[ afbeelding ]
grote zus helpt goed mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wat heerlijk![]()
Hoe vindt grote zus het eigenlijk?
Wel rustig aan doen hoor dames boven mij, ik wil nog niet de top 5 in!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:19 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
OMGWe horen gewoon bijna in het babytopic
jammer genoeg niet. Mijn lichaam schijnt het niet helemaal te snappen dat voeding wel belangrijk is. Binnenkort weer naar de mdl-arts en ik wil het goed laten uitzoeken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef Sethiwe het volgende:
GotC en Yur van harte gefeliciteerd net jullie zoon. Hopelijk heb je een voorspoedig herstel. Geniet van jullie mooie kleine man.
Purple geniet van je verlof.
Fr wat een prachtig meisje. Hoe gaat het met jou nu dan, is de misselijkheid helemaal verdwenen nu 3 weken na de bevalling?
Poppejans fijn dat de uitslag van combitest goed is, toch weer een hele geruststelling.
Chanty goed om te lezen dat bloed weg is gebleven. Ik blijf duimen voor je dat het goed blijft gaan.
Rijstebuiltje sterkte met je banden en de heftige dromen.
Ik heb een baan waarbij ik zitten en lopen veel afwissel!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:50 schreef Purple010 het volgende:
Rijst, bandenpijn zorg goed voor jezelf.
Hoe is het met jou dan Kursor?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:03 schreef Kursor het volgende:
Van harte met T.hias GotC en YUR! bijkomen, elkaar leren kennen en (hopelijk) genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |