abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:57:44 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132129685
Zwangerschap & geboorte

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje...
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower
11 april: Aisly
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

13 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
15 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
23 mei: Thistleweed

***Juni: Chanty & DirtyHarry***
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:58:12 #2
52229 Chanty
pi_132129699
Ok ik hoop dat ik dit goed heb gedaan :D

Voor wijzigingen in de OP graag even quoten :)
pi_132129859
Momo :*

Kun je wel snel langskomen Chanty? Ik heb ook een keer met een strak gezicht moeten zitten terwijl m'n moeder het had over 'als je straks zwanger bent' :X

Zit een programma te kijken over borstvoeding op TLC. Ik hoop echt dat het bij mij gaat lukken, het lijkt me zo speciaal O+

En nog veel gerommel Gotc?
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:08:07 #4
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132129961
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef DJMomo het volgende: Kleding zit niet lekker (mijn broek zakte gewoon tot op mijn enkels tijdens stofzuigen) Beha's zitten ruk (mis mijn VS's) Kan niet meer alles, maar moet wel, vent door zijn rug gegaan) Continu zorgen. Jaap is van de tamme en ik van de drukke. Nou, dan voel ik m dus niet genoeg naar mijn zin. Dat soort dingen.
:*! Even een dooddoener erin gooien, omdat het kan ;): Het is maar voor een paar maandjes.
Maar klote is het zeker, vooral het móeten doen van dingen (mannen mogen niet door hun rug gaan) en het continu zorgen maken. Knuf :*
pi_132129964
En ik lust ook al geen roosvicee. /mok mok

;)

Ben ook beetje grieperig, dus kort lontje, bekaf enz. Helpt ook niet.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:09:23 #6
52229 Chanty
pi_132129999
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:03 schreef Dot. het volgende:
Momo :*

Kun je wel snel langskomen Chanty? Ik heb ook een keer met een strak gezicht moeten zitten terwijl m'n moeder het had over 'als je straks zwanger bent' :X

Zit een programma te kijken over borstvoeding op TLC. Ik hoop echt dat het bij mij gaat lukken, het lijkt me zo speciaal O+

En nog veel gerommel Gotc?
Daar ben ik nog niet helemaal achter. Pap zei dat er op dit moment weinig te doen is dus hij hoeft niet veel naar het buitenland, alleen einde van de maand is ie weg. Maar deze maand wil ik sowieso nog niet zeggen want wil eerst de intake en weten wanneer de eerste echo wordt gedaan. Maar gezien onze eigen volle agenda wordt het al heel snel midden november vrees ik :{ Dus ik moet nog even mezelf beheersen :+
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:09:59 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132130012
Dot, nauwelijks helaas. Ach ja..heb me er bij neergelegd :)

Borstvoeding ben ik ook benieuwd naar..!
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:10:01 #8
52229 Chanty
pi_132130013
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:08 schreef DJMomo het volgende:
En ik lust ook al geen roosvicee. /mok mok

;)

Ben ook beetje grieperig, dus kort lontje, bekaf enz. Helpt ook niet.
Lekker kopje thee dan maar en een warme stroopwafel? :9
pi_132130050
Ze gaan Bob toch sowieso morgen vangen GotC?
pi_132130136
Oh en gisteren nog geHAPt met Sjaak. Was ook niet relaxed.

Stroopwafel. Nom. :9
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132130177
BV: was weinig succesvol bij Sjaak. Benieuwd hoe het nu gaat. Reminds me dat ik nog een info gesprek met een lactatie kundige krijg vanuit vk praktijk. Morgen even bellen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132130489
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:03 schreef Dot. het volgende:
Zit een programma te kijken over borstvoeding op TLC. Ik hoop echt dat het bij mij gaat lukken, het lijkt me zo speciaal

Dan zou ik sowieso echt een cursus nemen voor de bevalling.
De info bij het CB en de kraamhulp is vaak niet voldoende.
pi_132131046
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:26 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dan zou ik sowieso echt een cursus nemen voor de bevalling.
De info bij het CB en de kraamhulp is vaak niet voldoende.
Ja, was ik idd al van plan :)
pi_132131231
En ik weet niet waar je woont maar wij kunnen via de zorgwinkel/ledenvereniging gratis lactatiekundige krijgen en dergelijke. En alle andere voordelen die er dan zijn zoals korting op producten en huur van kolf etc etc.Kinder ehbo en babymassage is ook de helft van de prijs. Wel de moeite waard om even uit te zoeken.
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:42:11 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132132729
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:11 schreef Hilzillah het volgende:
Ze gaan Bob toch sowieso morgen vangen GotC?
Iig starten met klaarstaan om te vangen ;) Ga er vanuit dat het nog dagen duurt!
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:43:39 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132132784
Oke. Vandaag ging weer iets beter qua misselijkheid. Ook elk uur wat gegeten en zetpil genomen. Hoop dat het gewoon een stijging van het HCG is waar ik aan moet wennen.. Maar ga morgen sowieso wel ff de huisarts bellen of ik niet een receptje emesefane kan krijgen. Dan heb ik 't maar liggen. Moet ook nog voor dochter zorgen en werken, en dan nog het huishouden erbij lukt me echt niet. Gelukkig kan ik de dingen inmiddels wat makkelijker loslaten :+
En morgen zo'n 7 weken, nog maar 3 weekjes en we hebben de 1e echo! O+ Zo spannend.
Besloten met manlief om geen combitest te doen trouwens. Ik zie er voor ons het nut niet van.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_132132917
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:43 schreef Enfermera het volgende:
Oke. Vandaag ging weer iets beter qua misselijkheid. Ook elk uur wat gegeten en zetpil genomen. Hoop dat het gewoon een stijging van het HCG is waar ik aan moet wennen.. Maar ga morgen sowieso wel ff de huisarts bellen of ik niet een receptje emesefane kan krijgen. Dan heb ik 't maar liggen. Moet ook nog voor dochter zorgen en werken, en dan nog het huishouden erbij lukt me echt niet. Gelukkig kan ik de dingen inmiddels wat makkelijker loslaten :+
En morgen zo'n 7 weken, nog maar 3 weekjes en we hebben de 1e echo! O+ Zo spannend.
Besloten met manlief om geen combitest te doen trouwens. Ik zie er voor ons het nut niet van.
Heb je de vorige keer wel de combinatietest laten doen?

Wij doen het dit keer nu ook weer. En voor ons speelt Saar nu ook nog extra mee. En het is maar een kansberekening, en 100% zekerheid ga je toch niet hebben, maar toch willen we het graag zo goed mogelijk/zo zeker mogelijk weten, zeg maar :Y

Bij mij is het sinds een week trouwens steeds iets beter aan het gaan met de misselijkheid :Y Dat geeft misschien wat hoop :*
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:54:30 #18
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_132133140
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:45 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ja, was ik idd al van plan :)
Ik heb destijds die cursus niet gedaan, maar mij wel goed ingelezen op borstvoeding.nl Ging prima, zoonlief heeft een half jaar bij mij gedronken. Toen was ik het kolven zat, maar ik heb het nachtelijk voeden nog lang gemist. Dat gedoe met poeder, water, flesjes... Borstvoeding is écht minder gedoe s nachts.
Succes!
pi_132133615
Momo, hopelijk ben je snel weer in goede doen :*

Chanty, dat wordt nog even je mond houden voor je vader als je wilt wachten op de echo. Vindt je het niet lastig dat je schoonouders het dan wel al weten?

Enf, naar die misselijkheid! Hopelijk wordt het snel minder.

Coco, wij willen de combinatietest ook laten doen over 3 weken. Ben benieuwd hoe dat gaat. Wordt er bij dezelfde afspraak bloed afgenomen of gebeurt dat op een ander moment?

GotC, succes morgen! Hoop dat Bob zich nu snel meldt

Gisteren een bruiloft gehad, thank god dat het weer beter was dan vrijdag en vandaag!! De dag was super en 's avonds een paar alcohol vrije biertjes gehad. Volgens mij was het Grolsch, best te doen vond ik zo. Beetje jammer alleen dat de barjongens niet begrepen wat ik bedoelde met 'discreet' inschenken :')
  zondag 13 oktober 2013 @ 20:10:33 #20
52229 Chanty
pi_132133791
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:05 schreef Fazzoletti het volgende:
Momo, hopelijk ben je snel weer in goede doen :*

Chanty, dat wordt nog even je mond houden voor je vader als je wilt wachten op de echo. Vindt je het niet lastig dat je schoonouders het dan wel al weten?

Enf, naar die misselijkheid! Hopelijk wordt het snel minder.

Coco, wij willen de combinatietest ook laten doen over 3 weken. Ben benieuwd hoe dat gaat. Wordt er bij dezelfde afspraak bloed afgenomen of gebeurt dat op een ander moment?

GotC, succes morgen! Hoop dat Bob zich nu snel meldt

Gisteren een bruiloft gehad, thank god dat het weer beter was dan vrijdag en vandaag!! De dag was super en 's avonds een paar alcohol vrije biertjes gehad. Volgens mij was het Grolsch, best te doen vond ik zo. Beetje jammer alleen dat de barjongens niet begrepen wat ik bedoelde met 'discreet' inschenken :')
Lol :D Discreet... tsja ik denk dat ik het ook niet zou begrijpen :P

En nee dat vind ik niet erg. Ze wonen immers in Spanje dus dat was de enige gelegenheid om het persoonlijk te vertellen (zonder dat we daarheen moeten om dat te doen). De vorige keer wisten mijn ouders het eerder en was het idee om met 3 maanden dan naar Spanje af te reizen.

Verder spreek ik mijn ouders niet zo vaak dus verder is mijn mond houden tegen hen niet zo moeilijk :D
  zondag 13 oktober 2013 @ 20:12:14 #21
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132133868
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb je de vorige keer wel de combinatietest laten doen?

Wij doen het dit keer nu ook weer. En voor ons speelt Saar nu ook nog extra mee. En het is maar een kansberekening, en 100% zekerheid ga je toch niet hebben, maar toch willen we het graag zo goed mogelijk/zo zeker mogelijk weten, zeg maar :Y

Bij mij is het sinds een week trouwens steeds iets beter aan het gaan met de misselijkheid :Y Dat geeft misschien wat hoop :*
Nee, ook niet gedaan. Ik heb niks met kansberekeningen, dan wil ik het zeker weten. Dan zou ik wel voor de NIPT test gaan. Maar zoveel geld ga ik niet uitgeven. Ik wacht gewoon tot de 20w echo.. Ook al is dat een risico. Ik weet genoeg met mijn achtergrond helaas. Maar weet ook dat je nooit zekerheid kunt hebben. Ik snap idd dat je het doet :) maar voor mij zegt dat niet heel veel. Natuurlijk wel een verschil of je een kans van 1 op 2000 hebt of 1 op 10 :+ maar dan nog kan je in het eerste geval het ongelukkig treffen en in het 2e geval geluk hebben. Dus ja.

Fijn! :D Nou idd. Ik houd zeker hoop hoor. En lekker op tijd naar bed helpt ook XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_132135559
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:42 schreef GotC het volgende:

[..]

Iig starten met klaarstaan om te vangen ;) Ga er vanuit dat het nog dagen duurt!
Het blijft dus spannend :D
pi_132136713
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:10 schreef Chanty het volgende:

[..]

Lol :D Discreet... tsja ik denk dat ik het ook niet zou begrijpen :P

En nee dat vind ik niet erg. Ze wonen immers in Spanje dus dat was de enige gelegenheid om het persoonlijk te vertellen (zonder dat we daarheen moeten om dat te doen). De vorige keer wisten mijn ouders het eerder en was het idee om met 3 maanden dan naar Spanje af te reizen.

Verder spreek ik mijn ouders niet zo vaak dus verder is mijn mond houden tegen hen niet zo moeilijk :D
Ah oke, wist niet dat je ouders in het buitenland woonden. :)

Discreet bier in schenken betekend graag een ingeschonken glas brengen, als ware het vers van de tap, en niet het flesje bier en een glas komen brengen. Leek mij best te begrijpen, maar helaas :') gelukkig is het niemand opgevallen denk ik :P
pi_132137845
GotC ik hoop dat Bob vannacht zin krijgt om naar buiten te komen en dat de inleiding niet nodig is.

Momo sterkte met je baaldag.

Verder zag ik dat er een nieuwe zwangere kloon bij is. Lees toch al een tijdje mee, ben wel benieuwd wie het is.

Hier gaat alles goed, druk aan het aftellen, nog anderhalve week werken. Hopelijk dan meer tijd om mee te lezen en te reageren.
@Kwisted we weten niet wat het gaat worden.
  zondag 13 oktober 2013 @ 21:36:03 #25
52229 Chanty
pi_132138097
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:14 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Ah oke, wist niet dat je ouders in het buitenland woonden. :)

Discreet bier in schenken betekend graag een ingeschonken glas brengen, als ware het vers van de tap, en niet het flesje bier en een glas komen brengen. Leek mij best te begrijpen, maar helaas :') gelukkig is het niemand opgevallen denk ik :P
Schoonouders wonen in het buitenland :P Mijn ouders in Limburg, ook praktisch buitenland :')

Had je niet gewoon kunnen vragen of ze het ingeschonken in een glas willen brengen? :P

Net mijn moeder aan de lijn gehad (die was vanmiddag niet thuis namelijk). Vroeg natuurlijk ook hoe het staat met het babygebeuren want ze had een week geleden gedroomd dat ik zwanger ben... :X Wel apart dat zij dus dat gedroomd heeft rond de tijd dat ik positief testte. Ze komen in ieder geval 10 november op bezoek dus ik weet nu hoe lang ik nog mijn mond moet houden. Viel nog niet mee om een dag te vinden, volle agenda's }:| Echo zal ik dan nog wel niet gehad hebben maar soit, ik ga het echt niet trekken als ik nog tot december stil moet zijn :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')