quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Bob ik heb dat ook de hele tijd, dat er van die menu items op mijn fucking scherm blijven hangen. Staat nu weer "prullenbak leegmaken" midden op mijn scherm, de tering.
JA ok dan regel ik wel wat, had de beschrijving nog niet gelezenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:29 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
THEMA feest VERDAMMTE!!! Ik heb iig wel een lederhosen aan en nog wat mensen ook
CMD > tskill dwmquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Hoe fix jij dat dan? Dit is de 1e keer dat ik t heb
Ooeefff, dat is wel buitengewoon gay met tietenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdomme zeg. Krijg je een opdracht om even in 2 weken een essay van 6500 woorden te schrijven als eindopdracht. Altijd fijn sinds dat samenvalt met je tentamenweek. Krijg je vervolgens nog een zooi mails binnen dat roosters zijn omgegooid en je meer colleges hebt. Mafketels hadden dat wel even iets anders mogen aanpakken, nu kan ik de komende 2 weken elke avond gaan lopen tikken of een studieboek open slaan. Dat terwijl je de 6-8 weken ervoor alle tijd had om zo'n essay te schrijven.
Moet een regio kiezen waar dan ook ter wereld en dan op basis van oude kaarten en historische gegevens de veranderingen in het landschap schetsen en verklaren. Gelukkig al hoop kaarten van het web kunnen plukken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:39 schreef Ame_thyst het volgende:
We helpen wel tim waar moet het over gaan
Regio rond Nijkerk, interactie met zuiderzee is wel geinig. Dijkdoorbraakjes en ligt nog een oude polder. En gewoon alles, zover je terug kan. Oudere kaarten zijn meestal wat onduidelijker en ook niet op schaal en dergelijke dus daar kan je weinig mee. Staan stadsnamen op maar meer ook niet. Begin denk ik rond 1700 dus van toen tot nu.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke regio doe je? En welke periode dan, gewoon alles?
Ah met zo'n opleiding leek mij eerder continentale driften enzoquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Regio rond Nijkerk, interactie met zuiderzee is wel geinig. Dijkdoorbraakjes en ligt nog een oude polder. En gewoon alles, zover je terug kan. Oudere kaarten zijn meestal wat onduidelijker en ook niet op schaal en dergelijke dus daar kan je weinig mee. Staan stadsnamen op maar meer ook niet. Begin denk ik rond 1700 dus van toen tot nu.
Ja dat heb ik allemaal al gehad, dit is een keuze vak, historische geografie. Is van de landschapsarcheologie deel, vind het niet super spannend oid maar werd me aangeraden om te doen. Zou goed zijn voor je ruimtelijk inzicht.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah met zo'n opleiding leek mij eerder continentale driften enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |