Het is FOK!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Op welke manier zo'n beetje dan? Als in, is het echt zwaar of licht ofzo, hoe moet ik het mij voorstellen? Je valt namelijk niet zo op vergeleken met andere posters
Ik weet niet hoe ik mij echt moet vergelijken, of ik zwaar- of licht autistisch ben. Geen idee.quote:Terwijl ik een zwaar autistische neef heb die later ook echt begeleid moet wonen maar die spoort voor geen meter
als ik om de 5/10 min een reboot heb..quote:
Hier naar curryquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:03 schreef MineraalWater het volgende:
het riecht hier naar zuurkool zeg jezus
Windows logboeken gekeken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
als ik om de 5/10 min een reboot heb..![]()
Dr bugt iets, weet alleen niet wat..
Wat is daar toch mee voortaan.. Is al de 3de ofzo die ik ken die dat heeft. Bij allemaal lag het aan het moederbord btw. Gewoon efkes kabel van de voeding opnieuw in laten pluggen en batterij er opnieuw ingestopt voor de biosquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
als ik om de 5/10 min een reboot heb..![]()
Dr bugt iets, weet alleen niet wat..
voor die 1200 euro die je aan een mac kwijt bent, koop je een beest van een pc.quote:
Krijg je een melding btw? BSOD of gewoon pats boem uit?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
voor die 1200 euro die je aan een mac kwijt bent, koop je een beest van een pc.
Of een prima macquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
voor die 1200 euro die je aan een mac kwijt bent, koop je een beest van een pc.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Of een prima mac
quote:
2e. Bsod heb ik niet meer sinds w8quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Krijg je een melding btw? BSOD of gewoon pats boem uit?
Lijkt meer iets hardware dan software dan. ik zou gewoon kast openmaken efkes schoomaken kijke of hij het dan doet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
2e. Bsod heb ik niet meer sinds w8
is al schoon. Ik denk dat het mobo begint te kutten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lijkt meer iets hardware dan software dan. ik zou gewoon kast openmaken efkes schoomaken kijke of hij het dan doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |