Beperkt? ja. Maar niet dat ik het niet kan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar serieus, hoe is dat eigenlijk, David? Beperkt het je echt in het functioneren verder?
Op welke manier zo'n beetje dan? Als in, is het echt zwaar of licht ofzo, hoe moet ik het mij voorstellen? Je valt namelijk niet zo op vergeleken met andere postersquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beperkt? ja. Maar niet dat ik het niet kan.
Dus als ze aan het neuken is hoor je dat luid en duidelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kamer ernaast.
Kan t duidelijk horen.
Gewoon nadat je jarig bent geweest de datum veranderen naar een maandje verderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:59 schreef Ame_thyst het volgende:
Overigens wel komisch dat als je in facebook je geboortedatum niet instelt niemand je feliciteert
Ja af en toe nog inderdaad, maar het onderwerp is een beetje oud geworden. Al zal ik vanaf nu instagram-style pics gaan plaatsen danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Moge..
Doe jij nog wel eens pijp roken aldie?
Hoor je dr nooit meer over.
Precies daarom, dan weet je wie je echte vrienden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:59 schreef Ame_thyst het volgende:
Overigens wel komisch dat als je in facebook je geboortedatum niet instelt niemand je feliciteert
Ja daar dacht ik ook al aan, vooral omdat ik inderdaad sinds kort weer actief ben in de lokale jongerenafdelingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:38 schreef Ame_thyst het volgende:
Als aldie nog eens de politiek in gaat is deze reeks echt goud voor Privé en dergelijke kwaliteits bladen
voor meer tractors op de openbare weg zeker?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stem AlDie lijst 456 voor meer... voordelen enzo
Haha, die mogen vanaf nu op de snelweg met drie tegelijk naast elkaar rijden en krijgen voorrang als ze in binnensteden willen parkeren met hun oplegger op autoparkeerplaatsen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]
voor meer tractors op de openbare weg zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |