klinkt cool, ik weet niet of je dit erg gaat vinden maar het doet me een beetje denken aan Three Days Grace oudere albumsquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat vind je hier van?
Band noemt Stutterfly (ondertussen gaan ze door het leven als Secret and Whisper). Dit omdat de zanger wegging. Sindsdien vind ik ze maar niets meer. Maar Broken Pieces heb ik in mijn puberjaren kapotgedraaid
nee hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb hier nog een cd van Trivium liggen
The Dillinger Escape Plan![]()
The World is a Beautiful Place and I'm no Longer Afraid to Die![]()
Maar lijkt me meer Post Rock?
FOR MY FINAL TRICKquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
klinkt cool, ik weet niet of je dit erg gaat vinden maar het doet me een beetje denken aan Three Days Grace oudere albums
Snapcase is awesome
dit vind ik ook een vet nummer
wildere versie van La Dispute
Vooral Exile Etiqette. Heb die cd nog gekocht op sneeuwvakantie in Andorra...quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
klinkt cool, ik weet niet of je dit erg gaat vinden maar het doet me een beetje denken aan Three Days Grace oudere albums
Snapcase is awesome
dit vind ik ook een vet nummer
wildere versie van La Dispute
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:17 schreef Trollscience het volgende:
subliem genre
een greep uit mijn favoriete albumszit goed spul tussen en veel dat ik niet kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de groetjes (p.s. bullet for my valentine, trivum en al dat soort aids is kut)
snowing klinkt erg vet, de rest ga ik ook nog luisteren![]()
KSEquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Killswitch Engage, Chimaira, Unearth,...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Vancouver is een EP maar heeft toch nog een runtime van 35 minuten ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
2 LP's Somewhere At The Bottom Of The River Between Vega And Altair en deze
dan ook nog 6 EP's en 2 split albums
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
FugaziAt the Drive-In
We Are The Ocean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:25 schreef Trollscience het volgende:
oooh shieeet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Under the Running BoardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., beter hebben ze niet gemaakt
Vond Calculating Infinity beter eigenlijk, heb het idee dat ze op UTRB nog een beetje hun stijl waren uit aan het proberen en het op CU geperfectioneerd hadden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:54 schreef brooklyndodger het volgende:
Hoi
Ohja zei iemand metalcore?
[..]
Under the Running Board, beter hebben ze niet gemaakt
Helemaal, was ook behoorlijk pissed toen die kiss it goodbye tour van vorig jaar gecanceld werd. Je vergeet trouwens het beste wat de mensen van kiss it goodbye ooit hebben gedaan, roschach!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:29 schreef OMG het volgende:
Eigenlijk kan me het meeste van de nieuwerwetse dingen me niet boeien. Jaren '90 - vroege '00 metalcore was de shit.
Rorschach!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:45 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Helemaal, was ook behoorlijk pissed toen die kiss it goodbye tour van vorig jaar gecanceld werd. Je vergeet trouwens het beste wat de mensen van kiss it goodbye ooit hebben gedaan, roschach!
Prachtig frisky dingo av heb je trouwens ook. Ja Rorschach woprd nooit oud.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Rorschach!. Ik zet zo Autopsy eens op. Lang geleden dat ik dat geluisterd heb.
.
Minor ThreatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Dillinger Escape Plan
La Dispute (leren kennen nu)
Die anderen ken ik niet
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |