crossfaith is wel cool. John Coffey was op metropolis, dat is ook nog wel cool.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:46 schreef xepera9 het volgende:
...en Bring me the Horizon zijn de dag ervoor in 013. Vans Warped Tour komt dacht ik niet naar België.
Ik geloof dat je gelijk hebt, otaku-desu, helaas. Heb inmiddels wat geluisterd. Misschien dat deze bands nog een beetje interessant kunnen zijn: Crossfaith (+industrial), Like Moth To Flames, Hacktivist (+rap), No Turning Back - altijd goed.
Maar ik ben zelf inmiddels nieuwsgierig geworden naar The Charm The Fury uit Nederland.
Ja, nee sorry, valt niet onder metalcore, maar zoals gezegd heb ik een uitgebreide stijlquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:28 schreef xepera9 het volgende:
Ja, Morda! Die zijn écht goed.
Ik weet niet of Doncker onder hardcore/metalcore valt? Rest moet ik nog luisteren.
Klinkt vet agressiefquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef xepera9 het volgende:
Klinkt leuk, idd. Meer van die riffs van 2:33 graag.
Deze gitaren dan, scherp als messen zwaarden. Voor de liefhebbers van het zware werk:
Gratis downloads: http://www.fftcrecords.com/downloads.cfm
ze gaan echt super hard vorig jaar stonden ze nog in kleine op een lokaal festival en nu hebben ze al op een festival waar parkway drive en the ghost inside kwamen gespeeld en binnenkort doen ze in europa tour als het goed is met deze gasten:quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:39 schreef banaantjeEE het volgende:
Damn, As Prayers Fail klinkt echt wel top. Professionele sound, lijkt wel prima te kunnen meedraaien op internationaal niveau?
Damn, super! Wat een ontdekking. Doet me een beetje denken aan E. Town Concrete qua rapcore. Stem is zalig, zo ook de tekstenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:50 schreef otaku-desu het volgende:
dit vind ik echt een badass band. (post-hardcore)
2 LP's Somewhere At The Bottom Of The River Between Vega And Altair en dezequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Damn, super! Wat een ontdekking. Doet me een beetje denken aan E. Town Concrete qua rapcore. Stem is zalig, zo ook de teksten![]()
Hebben ze een LP of enkel een EP?
Ja, heb ze hier ook teruggevondenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
2 LP's Somewhere At The Bottom Of The River Between Vega And Altair en deze
dan ook nog 6 EP's en 2 split albums
Ze zijn nog best jong maar ze kunnen echt goede teksten schrijven. Net of je steeds een verhaal zit te luisteren. Komt denk doordat de zanger eerst een schrijver wilde worden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb ze trouwens gevonden:
http://alter-side.net/200(...)t-the-bottom-of.html
Man, welke leeftijd hebben die knullen?
Doe me ook wat denken aan Glassjaw en Snapcase. Misschien ken je die ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de groetjes (p.s. bullet for my valentine, trivum en al dat soort aids is kut)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2013 21:40:33 ]
klinkt cool, ik weet niet of je dit erg gaat vinden maar het doet me een beetje denken aan Three Days Grace oudere albumsquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat vind je hier van?
Band noemt Stutterfly (ondertussen gaan ze door het leven als Secret and Whisper). Dit omdat de zanger wegging. Sindsdien vind ik ze maar niets meer. Maar Broken Pieces heb ik in mijn puberjaren kapotgedraaid
nee hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb hier nog een cd van Trivium liggen
The Dillinger Escape Plan![]()
The World is a Beautiful Place and I'm no Longer Afraid to Die![]()
Maar lijkt me meer Post Rock?
FOR MY FINAL TRICKquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
klinkt cool, ik weet niet of je dit erg gaat vinden maar het doet me een beetje denken aan Three Days Grace oudere albums
Snapcase is awesome
dit vind ik ook een vet nummer
wildere versie van La Dispute
Vooral Exile Etiqette. Heb die cd nog gekocht op sneeuwvakantie in Andorra...quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
klinkt cool, ik weet niet of je dit erg gaat vinden maar het doet me een beetje denken aan Three Days Grace oudere albums
Snapcase is awesome
dit vind ik ook een vet nummer
wildere versie van La Dispute
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:17 schreef Trollscience het volgende:
subliem genre
een greep uit mijn favoriete albumszit goed spul tussen en veel dat ik niet kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de groetjes (p.s. bullet for my valentine, trivum en al dat soort aids is kut)
snowing klinkt erg vet, de rest ga ik ook nog luisteren![]()
KSEquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Killswitch Engage, Chimaira, Unearth,...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |