Beter je best doen danquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:47 schreef drheisenberg het volgende:
Anders duurt het echt WEKEN... !!!
heb al 800,000 !!!quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:52 schreef bobbernaut het volgende:
Ts heeft het filmpje op YT gekeken over de Bati..
Doe eens niet zo vervelendquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:18 schreef drheisenberg het volgende:
DOE HET NU HET NOG KAN MENSEN, STRAKS MOET JE KUT MISSIES VAN 10 MINUTEN DOEN OM MISSCHIEN 2K TE WINNEN, NU PAK JE GEWOON BATS 10 OF ZELFS 50K IN 30 SECONDEN, OF JE MOET STRAKS ANDERS ECHT GELD BETALEN
SLA NU JE SLAG, SLA GTA GELD IN EN WORDT EEN BAAS, KOOP DIE TANK
IK WIL DIE FUCKING TANK, DIE IS 1.5 MILJOEN, IK MAAK IEDEREEN KAPOT ALS IK DIE TANK HEB
MHMMHMHMHM AAAAH JEAAAAAAAA *SPUIT SPUIT*
quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:18 schreef drheisenberg het volgende:
DOE HET NU HET NOG KAN MENSEN, STRAKS MOET JE KUT MISSIES VAN 10 MINUTEN DOEN OM MISSCHIEN 2K TE WINNEN, NU PAK JE GEWOON BATS 10 OF ZELFS 50K IN 30 SECONDEN, OF JE MOET STRAKS ANDERS ECHT GELD BETALEN
SLA NU JE SLAG, SLA GTA GELD IN EN WORDT EEN BAAS, KOOP DIE TANK
IK WIL DIE FUCKING TANK, DIE IS 1.5 MILJOEN, IK MAAK IEDEREEN KAPOT ALS IK DIE TANK HEB
MHMMHMHMHM AAAAH JEAAAAAAAA *SPUIT SPUIT*
op xbox?quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:17 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ps3, maar het lijkt niet meer te werken![]()
Hier werkt het nog prima, heb nu 7 tonquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:17 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ps3, maar het lijkt niet meer te werken![]()
Gebruik je de PS3?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hier werkt het nog prima, heb nu 7 ton
Hoezo denk je dat t niet werkt?
ja ps3, je hebt de loop verpest, pauperquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:26 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Gebruik je de PS3?
Ik had net upgrades gekocht, en in diezelfde sessie (dus zonder eerst weer naar buiten te gaan), meteen verkocht. Ik stond toen meteen buiten zonder motor, ik had niet eens op rondje gedrukt, maar op start.
werkt het nog ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja ps3, je hebt de loop verpest, pauper
ben je toruwens nog bezig op de ps3 op dit moment en hoeveel krijg je per keer? misschien heb ik hem te veel geupgradequote:Op zondag 13 oktober 2013 14:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
plies repleiquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
16800 per keer, kan wel hoger maar geen zin, en ben inmiddels gestopt, heb 1 miljoen lolquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:42 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ben je toruwens nog bezig op de ps3 op dit moment en hoeveel krijg je per keer? misschien heb ik hem te veel geupgrade
nee ga door tot 1.5 miljoen of beste ca. 2 miljoen, kun je duurste huis kopen en tank + 100k cash voor vrije tijd enz.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
16800 per keer, kan wel hoger maar geen zin, en ben inmiddels gestopt, heb 1 miljoen lol
Tank is slecht, gaat snel kapot.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:45 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
nee ga door tot 1.5 miljoen of beste ca. 2 miljoen, kun je duurste huis kopen en tank + 100k cash voor vrije tijd enz.
en met tank gewoon alles kapot maken LOL JA TOCH
echt?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Tank is slecht, gaat snel kapot.
Heb op gta v offline 1.4 miljard, tank gaat snel kapot, kutding.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:33 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
echt?
Hoe weet jij dat meneertje?
En fuuu... werd net afgeleid door mijn ouders en druk op rondje ipv start >:(
Heb maar 1.4 miljoen, NU MOET IK GVD WEER HELEMAAL OPNIEUW BEGINNEN
Ach ja, ik moet nu dus 1 uur gta tijd wachten, ga ik wel meer upgrades scoren of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |