FL Webberquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:40 schreef Sinister-D- het volgende:
goffer, ze doen het gewoon erom bij de regie met hun ''multi3'' en ''engine21'' bij Webber![]()
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 13-10-2013 om 08:36:25Hulk,"Fuck, he's quick on the brakes. Same shit as last year" Re:"Nico, keep calm, our position is not in danger" reageer retweet
twitter:MyCaterhamF1 twitterde op zondag 13-10-2013 om 08:42:25Giedo's back & reports that he was squeezed between BIA & CHI into T1 & had nowhere to go, losing his front wing in contact with BIA and off reageer retweet
JEVquote:
We ARE the danger.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:42 schreef Montov het volgende:
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 13-10-2013 om 08:36:25Hulk,"Fuck, he's quick on the brakes. Same shit as last year" Re:"Nico, keep calm, our position is not in danger" reageer retweet
twitter:GvanderGarde twitterde op zondag 13-10-2013 om 08:45:52I am ok guys, was a hard impact in T1 Unfortunately.. Nowhere to go, was stuck between the 2 marussias! On to India reageer retweet
gewoon een race ongeluk hoort bij racen ik vindt het weer zo dom dat ze dit gaan onderzoeken. we moeten weer terug naar racen en niet om elke ding straffen uitdelenquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:43 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MyCaterhamF1 twitterde op zondag 13-10-2013 om 08:42:25Giedo's back & reports that he was squeezed between BIA & CHI into T1 & had nowhere to go, losing his front wing in contact with BIA and off reageer retweet
Heb ik een herhaling gemist? Bovendien betekent een onderzoek niet dat er straffen uitgedeeld gaan worden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
gewoon een race ongeluk hoort bij racen ik vindt het weer zo dom dat ze dit gaan onderzoeken. we moeten weer terug naar racen en niet om elke ding straffen uitdelen
Ze moesten eerst Webber vakkundig ertussen uit helpen, anders waren ze natuurlijk bang dat Webber een beetje teveel zou tegen werkenquote:
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 13-10-2013 om 08:47:58GRO in fuel mix map 3 and informed, "Webber just pitted, he's converting to a 3 stop" GRO, "OK" reageer retweet
Computer says yes.quote:
slaat nergens op die straf.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:53 schreef Gramulanion het volgende:
Leaving the track and gaining an advantage
quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Massa krijgt het altijd wel voor elkaar om zichzelf in de voet te schieten he?
complot van Ferrari, die hebben zijn pitlimiter gewoon 1km te hard gezetquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Massa krijgt het altijd wel voor elkaar om zichzelf in de voet te schieten he?
Die kwam al bijna naar binnen.twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 13-10-2013 om 09:01:07To Kimi, "Massa has a drive through penalty"Kimi, "Why we have drive through penalty?"Re:"Massa, has penalty, Massa, Massa" reageer retweet
Reclame?quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gelukkig heb ik niets gemist in de reclame...
Ik kijk op de Duutser, nee ik heb geen andere keus.quote:
wait whuttwitter:F1PitRadio2 twitterde op zondag 13-10-2013 om 09:22:29Rosberg again told to conserve fuel with "Hoagie 25's" reageer retweet
Grosjeanquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Grosjean
Vettel
Red Bull
Webber had buiten moeten blijven...
Wat ''Grosjeanquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Grosjean
Vettel
Red Bull
Webber had buiten moeten blijven...
Als hij er niet was, hadden we een titanengevecht tussen Vettel en Webber gehad voor de eerste plaatsquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat ''Grosjean''
Hij heeft tenminste nog ervoor gezorgd dat er überhaupt 'n gevecht plaats vindt voor het podium
quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als hij er niet was, hadden we een titanengevecht tussen Vettel en Webber gehad voor de eerste plaats
Sowieso kom je daarvoor een titaan tekort.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
![]()
Vettel is een halve race opgehouden. Als die wéér vanaf het begin had weg kunnen rijden had je net niets gehad van je titanengevecht![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sowieso kom je daarvoor een titaan tekort.
Zelfs twee, want er doet geen Griek mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sowieso kom je daarvoor een titaan tekort.
Vettel is helemaal niet opgehouden. Hij reed grotendeels 3 seconde achter zijn voorganger.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
![]()
Vettel is een halve race opgehouden. Als die wéér vanaf het begin had weg kunnen rijden had je net niets gehad van je titanengevecht![]()
Omdat hem dat opgedragen werd door Rocky om zijn banden en peut te sparen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:31 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Vettel is helemaal niet opgehouden. Hij reed grotendeels 3 seconde achter zijn voorganger.
Leuke complottheorie, maar Webber stond volgens mij gewoon al de hele tijd op een 3stop-strategie. Waarom? Waarschijnlijk omdat hij zijn banden sneller opbrandt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:29 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Ongelofelijk weer hoe RBR erin slaagt Webber een zege door de neus te boren.. Waarom in vredesnaam nog een keer stoppen met Mark, waardoor je bijna zelfs nog een 1-2 verprutst?? Webber was gewoon ietsje beter vandaag, laat ze er dan op zijn minst om vechten.
Dan ben je toch niet opgehouden? Voldoende benzine is een keuze en banden sparen: waarom geven ze hem dan geen derde stop en Webber wel?quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat hem dat opgedragen werd door Rocky om zijn banden en peut te sparen.
Alsof ie wat fout deed?quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Na vandaag heb ik een nog grotere hekel aan Vettel
Omdat ze nu met twee verschillende strategien konden proberen om de race te winnen nu Grosjean aan de leiding reed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:33 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet opgehouden? Voldoende benzine is een keuze en banden sparen: waarom geven ze hem dan geen derde stop en Webber wel?
Wat deed ie verkeerd dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Na vandaag heb ik een nog grotere hekel aan Vettel
De stops van Webber waren in het begin hooguit 2 rondjes eerder dan Vettel. Alleen op het eind 'ging het blijkbaar niet meer'. Hij had toch gewoon die laatste stop kunnen overslaan en kijken wat er gebeurde? In het slechtste geval werd hij tweede. Wil het gezicht van Webber wel eens zien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Leuke complottheorie, maar Webber stond volgens mij gewoon al de hele tijd op een 3stop-strategie. Waarom? Waarschijnlijk omdat hij zijn banden sneller opbrandt.
Opgehouden in de vorm van: sneller kunnen gaan, maar je aanpassen aan de situatie.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:33 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet opgehouden?
Als ze vooraan kunnen rijden kan hij zijn eigen pace rijden, en dan kan die zijn eigen verbruik onder controlle houden. Bij gevechten is dat niet het geval. En die ene stop kunnen ze uitsparen omdat Vettel beter met zijn banden omgaat.quote:Voldoende benzine is een keuze en banden sparen: waarom geven ze hem dan geen derde stop en Webber wel?
Omdat hij dat niet nodig heeft en Webber wel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:33 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet opgehouden? Voldoende benzine is een keuze en banden sparen: waarom geven ze hem dan geen derde stop en Webber wel?
In het slechtste geval waren zijn banden op aan het eind van de race en had hij veel meer plekken verloren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:35 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
De stops van Webber waren in het begin hooguit 2 rondjes eerder dan Vettel. Alleen op het eind 'ging het blijkbaar niet meer'. Hij had toch gewoon die laatste stop kunnen overslaan en kijken wat er gebeurde? In het slechtste geval werd hij tweede. Wil het gezicht van Webber wel eens zien.
Ze lagen toch al 1 en 2 voor Webbers laatste stop?! Het tempo van Webber was top, beter dan Grosjean. Waarom dan nog stoppen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat ze nu met twee verschillende strategien konden proberen om de race te winnen nu Grosjean aan de leiding reed.
Kom op zeg, heb je wel gekeken? Alonso wordt vierde op veertig seconde.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In het slechtste geval waren zijn banden op aan het eind van de race en had hij veel meer plekken verloren.
Omdat Webber's banden veel ouder waren en hij met dat tempo zijn banden zou oprijden waardoor hij aan het eind veel meer plekken kon verliezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:37 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Ze lagen toch al 1 en 2 voor Webbers laatste stop?! Het tempo van Webber was top, beter dan Grosjean. Waarom dan nog stoppen?
Dat gejuich door de radio en doen alsof hij het helemaal alleen heeft gedaan. Normaal erger ik me er al aan, maar nu heeft het team Webber bewust daar weggehaald.quote:
Zie je het verband tussen een toptempo en hoge bandenslijtage?quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:37 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Ze lagen toch al 1 en 2 voor Webbers laatste stop?! Het tempo van Webber was top, beter dan Grosjean. Waarom dan nog stoppen?
40 seconden verlies je niet zomaar in 10 ronden, dan moet je van de baan af schieten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In het slechtste geval waren zijn banden op aan het eind van de race en had hij veel meer plekken verloren.
Zijn banden waren veel ouder dan die van Grosjean of Vettel, dus kon hij met versleten banden makkelijk twee seconden per ronde verliezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20 seconden verlies je niet zomaar in 10 ronden, dan moet je van de baan af schieten.
Zeker, maar ik zie ook verschil in afstand tussen verschillende auto's en ik kan ook rekenen. Dit leek me een Raikkonentje op de Nürburgring.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zie je het verband tussen een toptempo en hoge bandenslijtage?
Die van Grosjean waren maar drie ronden verser, hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn banden waren veel ouder dan die van Grosjean of Vettel, dus kon hij met versleten banden makkelijk twee seconde per ronde verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |