Neuh, irritante standaard PI'squote:Op zondag 13 oktober 2013 01:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er gaat gaat een lichtje bij je branden of zie je een lichtpuntje?
Dat is echt de meest domme feature op FOK! wmbquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... die had ik effe gemist
Ik ken er wel meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is echt de meest domme feature op FOK! wmb
Ja misschien moet ik die maar eens uit gaan zetten, soms is het topic al een stuk verder enquote:
Ik kijk altijd eerst hoe ver het topic al is gevorderd... Soms is reageren dan al geen optie meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik die maar eens uit gaan zetten, soms is het topic al een stuk verder en
dan reageer je op iets van uren geleden![]()
Maar soms is het wel weer handig, moet ik nog effe over nadenken
Wat is daar handig aan, je kunt toch gewoon op http://forum.fok.nl/user/active/328261 klikken en dan een beetje bijlezenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik die maar eens uit gaan zetten, soms is het topic al een stuk verder en
dan reageer je op iets van uren geleden![]()
Maar soms is het wel weer handig, moet ik nog effe over nadenken
Ja, maar dan had ik wel gemist wat Deissy zeiquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk altijd eerst hoe ver het topic al is gevorderd... Soms is reageren dan al geen optie meer
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is daar handig aan, je kunt toch gewoon op http://forum.fok.nl/user/active/328261 klikken en dan een beetje bijlezen
Dat is gewoon mijn startpagina hiero.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zou kunnen. ik zet dat pokke ding wel uit
Nee want je zou eerst hebben geklikt ... En bij Dees dr bericht beland zijn toch ...quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar dan had ik wel gemist wat Deissy zei![]()
had misschien ook geen ramp geweest eigenlijk
Werkt dat ook wederzijds dat ik niet meer van jouw krijg ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat een rust zal dat zijn eigenlijk
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want je zou eerst hebben geklikt ... En bij Dees dr bericht beland zijn toch ...
Nee, denk het niet, want jij hebt hem aan staan toch, maar dat weet ik niet helemaal zeker eigenlijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt dat ook wederzijds dat ik niet meer van jouw krijg ?
Ja wanneer ga je dat wetenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, want jij hebt hem aan staan toch, maar dat weet ik niet helemaal zeker eigenlijk
Lijkt mij idd te veel gedoe als je ook nog die andere accounts bij moet houdenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zo'n forum als dit leef ik met de dag, wanneer ik zin heb ga ik keer kijken in topic waar ik gepost heb maar meestal niet.
Dan moet ik je in een ander topic kwotenquote:
Sjoef, herhaling!quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus even voor de goede orde, ik heb geen stomme poepkleur kaplaarzen
maar hele toffe![]()
En ik heb er 8 km op gelopen
Dat is 2x net niet, Waterdicht zijn ze niet en met die veters moeten ze hoger.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar hele toffe![]()
[ afbeelding ]
Doe dan!quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en mezelf kwoten.... dat zal ik ook eens vaker moeten doen eigenlijk
veters zijn voor de sier, niet echt ze zijn zeker wel waterdichtquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is 2x net niet, Waterdicht zijn ze niet en met die veters moeten ze hoger.
krijg je dan ook een quote alarm van jezelf?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
okequote:Op zondag 13 oktober 2013 01:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
neh... dat dan weer nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:31 schreef sacha het volgende:
[..]
krijg je dan ook een quote alarm van jezelf?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
veters zijn voor de sier, niet echt ze zijn zeker wel waterdicht![]()
ik heb er vorig jaar mee door de sneeuw lopen baggeren
Lekker drugs gebruiken, liedjes schrijven en een vage clip opnemen.quote:
ja, zo noem ik hetquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:32 schreef APK het volgende:
Alleen al dat woord 'alarm'.
HELP, IEMAND HEEFT HET OVER MIJ!!1111!!!
Jezus man, dat lijkt wel iets dat door de Hubble naar de aarde is gestuurdquote:
Je snapt het principe van de waterdichtheid van die dingen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man, dat lijkt wel iets dat door de Hubble naar de aarde is gestuurd
Wat heeft dat met die pokdalige reet te maken?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je snapt het principe van de waterdichtheid van die dingen?
Die had voor mij nog wel wat voller gemogen inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die pokdalige reet te maken?
met wat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die had voor mij nog wel wat voller gemogen inderdaad.
En mooie benen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Met billen... Hij is een billen man .. Vandaar
Ik heb nu even deze:quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:00 schreef chufi het volgende:
Strand (Ipanema) met mooie billen... moet je er maar ff bij denken
Ik ga niet op alles klikken hoorquote:
Toen ik het over bruine, poepkleurige kaplaarzen had ging dat niet over de jouwe maar die van de youtube van Dingetje die ik had gepostquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar hele toffe![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou ook een keer niet van het negatueve uit kunnen gaan.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Copacabana of Ipanema?quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:10 schreef chufi het volgende:
De enige keer dat ik buiten Europa was, het eerste strand op dag van aankomst
quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik het over bruine, poepkleurige kaplaarzen had ging dat niet over de jouwe maar die van de youtube van Dingetje die ik had gepost
Ow.... dan is het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou ook een keer niet van het negatueve uit kunnen gaan.maar ik kon er dus wél op lopen
maar volgens
mij ligt dat aan mijn op maat gemaakte steunzolenwaar je die dingen ook
in doet, als er maar geen hak onder zit dan, maakt niet uit maar dan loop je als
een kievit![]()
En JA ik word best cynisch van FOK heb ik gemerkt![]()
quote:
Dus niet hopen op een witte. koude Kerst?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk ook best gaafzeker voor je Apie
![]()
[ afbeelding ]
Zal toch wel verwarmd water zijn hoop ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus niet hopen op een witte. koude Kerst?
Dat chloor is ook iets wat me tegen staat aan zwembaden, ben meer een strandgangerquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het zal alleen wel hartstikke druk zijn zodat je je kont niet kan keren daar![]()
Met veel chloor in het water tegen de urine
Het water misschien wel, maar om dan buiten, in je zwembroek, rond te moeten rennen, lijkt me geen pretjequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal toch wel verwarmd water zijn hoop ik
Ik ga wel weer een keer naar Spa zuiver met mijn zus, ook altijd alleen als het slecht weer isquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat chloor is ook iets wat me tegen staat aan zwembaden, ben meer een strandganger
Ik loop dan zelfs zónder zwembroekquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Het water misschien wel, maar om dan buiten, in je zwembroek, rond te moeten rennen, lijkt me geen pretje
Maar dan lig ik toch in het water, rondrennen doe ik dan ook weer nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik loop dan zelfs zónder zwembroekkan je nagaan
Gooi die ipad het raam uit en koop gewoon een laptopquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
iPod, iPad, iPanama, gek wordt je van die Apple indoctrinatie...
Maar dan wel met je bruine, rubberen veterlaarzen aan...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik loop dan zelfs zónder zwembroekkan je nagaan
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gooi die ipad het raam uit en koop gewoon een laptop
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dan wel met je bruine, rubberen veterlaarzen aan...
ow........quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was niet de essentie van mijn post...
Lees nog maar eens, ik ga sommige dingen hier niet meer uitleggen...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow........wat was de essentie dan?
En een nieuw slippertje is trouwens snel gemaakt...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nee met mijn slippertjes, maar die moeten dan ook uit
Gelezen... je bedoeld dat je bij alles was met IP begint aan iPod, iPad, of zulks moet denken?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
iPod, iPad, iPanama, gek wordt je van die Apple indoctrinatie...
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een nieuw slippertje is trouwens snel gemaakt...
das een foto van het buitenbadquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus niet hopen op een witte. koude Kerst?
dat is nou eenmaal zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het zal alleen wel hartstikke druk zijn zodat je je kont niet kan keren daar![]()
Met veel chloor in het water tegen de urine
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelezen... je bedoeld dat je bij alles was met IP begint aan iPod, iPad, of zulks moet denken?
Ja dat begreep ik dan weer wel, maar het was weer een gelegenheid voor mij om te zeggen'
dat ik het klotedingen vind
dat is ook gewoon weer waarquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Jouw wending was, euh, verrassend...
Ik, het hele jaar door van lichtjes voorzien in de tuin...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wie heeft er hier tegenwoordig trouwens nog een kerstboom?
http://www.duinrell.nl/tikibad/glijbanenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... doe er eens een van het binnenbad dan? Is wel verwarmd toch?
Dat is dan weer ''anders''quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik, het hele jaar door van lichtjes voorzien in de tuin...
Nah... wat ik al zei, beter dan bij de kerstboom zittenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:27 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.duinrell.nl/tikibad/glijbanen
verkoop dat kloteding dan aan mijquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelezen... je bedoeld dat je bij alles was met IP begint aan iPod, iPad, of zulks moet denken?
Ja dat begreep ik dan weer wel, maar het was weer een gelegenheid voor mij om te zeggen'
dat ik het klotedingen vind
All year round...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dan weer ''anders''ook in de zomer?
ik zei de gekquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wie heeft er hier tegenwoordig trouwens nog een kerstboom?
Is dat jouw tuin?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
All year round...
Ook ijspegels in de appelboom, ook het hele jaar.
[ afbeelding ]
Onze tuin, toen nog zonder denneboom, maar met ijspegellichtjes in de appelboom...
Dat zeg ik, onze tuin na een lading gevallen sneeuw...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat jouw tuin?Ziet er wel cool uit eigenlijk
Ah woon jij daarquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik, het hele jaar door van lichtjes voorzien in de tuin...
Ging opeens de deurbel....quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geen kadootjes, dat was met Sinterklaaswas hartstikke spannend
en voor mijzelf hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, voor Apie natuurlijk, dat is dan ook wel weer leuk, ook kadootjes enzo?
Ja dat dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging opeens de deurbel....
EN voila een zak/mand kadoos
kijk, daar komt het kind in Fann een beetje terugquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vond Kerst vroeger ook fantastisch, met zijn alle de Kerstboom optuigen en mijn'Pa
haalde altijd de grootste die hij kon vinden![]()
En het Kerststalletje was ik helemaal dol op
Npu, wordt vast leukquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:36 schreef sacha het volgende:
[..]
en voor mijzelf hoor![]()
wij skippen dit jaar de goedheiligman en liggen in het tikibad met wie er mee wil,
plus wat kadoosjes onder de boom
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:38 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk, daar komt het kind in Fann een beetje terug
Dat zat er toen dus al in, die obsessie voor groenvoer...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
want er MOEST een wortel in mijn schoen
Neh... was voor het paardquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zat er toen dus al in, die obsessie voor groenvoer...
so sweetquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jah...
en je schoen zetten en keihard zingen, wij hadden toen nog écht een kolenkachel
dus was hartstikke spannend, mijn moeder werd altijd gek van me, want er MOEST een wortel
in mijn schoen voor het paard en als ze geen wortel had dan maar een paar koekjes
Dat zat er toen dus al in, die obsessie voor dierenleed...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... was voor het paarddie moest in die kou het dak op
vond ik zielig
Dat wel ja, ben ik mee geboren denk ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zat er toen dus al in, die obsessie voor dierenleed...
Nee, maar je hebt wel gelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef MadMaster het volgende:
Had ik al gezegd dat het pleurisweer is?
Ja, dat denk ik ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet toch minimaal 1 iemand buiten staan lijkt me
Ik vrees van wel...quote:
Ikke niet in ieder geval...quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet toch minimaal 1 iemand buiten staan lijkt me
In Argentinië en ook Brazilië wel in barbecue "huisjes" gegeten die die mensen dan in de tuin hebben staan maar daar is barbecue ook een way of lifequote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet toch minimaal 1 ie man nd buiten staan lijkt me
Jij BBQ't toch nooit...quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja meestal is het de vent
hij liever dan ik
Vaak in die warme landen toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Argentinië en ook Brazilië wel in barbecue "huisjes" gegeten die die mensen dan in de tuin hebben staan maar daar is barbecue ook een way of life
Ik ken Griekenland niet zo goed, slechts eenmaal in Athene geweest, waren niet de meest vriendelijke mensen staat me bij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vaak in die warme landen toch?
In Griekenland ook hoor, maar niet in de winter of met zulk pokkeweer
Idem, alleen daar geweest in 1987 met Ajax voor de Europa Cup tegen Lokomotiv Leipzig...quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken Griekenland niet zo goed, slechts eenmaal in Athene geweest, waren niet de meest vriendelijke mensen staat me bij.
Nee, serieus nog nooit gedaanquote:
De taxichauffeurs zijn de grootste boevenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken Griekenland niet zo goed, slechts eenmaal in Athene geweest, waren niet de meest vriendelijke mensen staat me bij.
Een taxi moet je toch altijd ergens afzetten...quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De taxichauffeurs zijn de grootste boevendie zetten je af waar je bij zit
![]()
als je van niks weet natuurlijk
Hoe doe jij dat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een oud spreekwoord luidt dan ook.
Als je een Griek een hand geeft moet je je vingers natellen.
Veel plezier !quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn regenjas opzoeken en naar de BBQ...
Vergeet je paraplu niet MMquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn regenjas opzoeken en naar de BBQ...
kijk mama met losse handjes?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]weet ik effe geen antwoord op
![]()
gebeurd niet vaak
Morgenmiddag weer ? Ik ben momenteel 24/7 nutteloos...quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo dat was weer eens heerlijk een middagje volkomen nutteloos op FOK rondhangen
ik vond het zinvolquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo dat was weer eens heerlijk een middagje volkomen nutteloos op FOK rondhangen
Het gaat je goed, dus geen iPhone?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:18 schreef sacha het volgende:
[..]
en een nieuwe tablet waar ik lekker mee mag spelen
Daar wacht ik nog even mee, hoor een hoop slechte verhalen van collega's.quote:
De mijne is jan 2011 maar verder gewoon 99% nieuwstaatquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:17 schreef APK het volgende:
Ik heb mijn S3 laatst voor 250 verkocht, vond ik ook al een vriendenprijs
Was wel in nieuwstaat...
daar moet ik nog een list op verzinnenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Npu, wordt vast leuk![]()
Ga je daar een Kerstboom nemen dat? Of staan die al gewoon in die huisjes klaar?
Ga je een 5S kopen of heb je al iets anders?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:20 schreef chufi het volgende:
De mijne is jan 2011 maar verder gewoon 99% nieuwstaat
Maar (als) Aap gelooft toch nog alleen in Sinterklaas en niet in Santa Claus?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:21 schreef sacha het volgende:
[..]
daar moet ik nog een list op verzinnen
Wat anders inmiddels ...quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je een 5S kopen of heb je al iets anders?
Anders neem je zo'n klein hoerenboompje van huis meequote:Op zondag 13 oktober 2013 18:21 schreef sacha het volgende:
[..]
daar moet ik nog een list op verzinnen
volgens mij was ie 5 toen hij door kreeg dat er iets niet klopte met die oude manquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar (als) Aap gelooft toch nog alleen in Sinterklaas en niet in Santa Claus?
*googled op hoerenboompje*quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders neem je zo'n klein hoerenboompje van huis mee
Met dit weer? Held!quote:
Toen ik liep (tussen 12.15 en 13.15 )viel het weer reuze mee, Toen viel er nauwelijks regen. En van de kou heb je als je een maal in je ritme zit, totaal geen lastquote:
quote:
Gaat zeker lukken Boss .. Goed bezig man..quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:40 schreef Bos81 het volgende:
![]()
en nu doorblijven lopen en dan volgend jaar voor de halve marathon...
mijn zus gaat die van New York doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]![]()
en nu doorblijven lopen en dan volgend jaar voor de halve marathon...
Misschien is het gras groener aan je overkant ...quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die grasgrazert?42 km
dan ben ik dood
ja die!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die grasgrazert?42 km
dan ben ik dood
======quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik doe nu denk ik twee uur over 10 km vind ik ook al heel wat eigenlijk, voor een bejaarde....
Joah, een marathon staat ook niet in de planning hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
======
Standaard 5km/uur is volgens mij al jaren standaard wandel norm.. Je doet het gewoon goed FÁNN!
Daar is dit topic ook niet verder voor .. sluit ...quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Joah, een marathon staat ook niet in de planning hoor
okéeeeeeeequote:Op zondag 13 oktober 2013 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is dit topic ook niet verder voor .. sluit ...
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is dit topic ook niet verder voor .. sluit ...
Mew... Suffie vergeet wel eens dat je in een SC álles kwijt mag wat je kwijt wilquote:
aha! inspiratie opdoen voor een nieuw ADHD project?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb een leuk project gevonden om te volgen trouwens![]()
K&W / Saisai's jaren 60 kringloop kast renovatie
Ik had vandaag dus 10 km binnen het uur, maar goed ik ben nog maar een broekie en had van een aantal hier de zoon kunnen zijn volgens mij..quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik doe nu denk ik twee uur over 10 km vind ik ook al heel wat eigenlijk, voor een bejaarde....
Ik ga met dit weer niet eens naar buiten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had vandaag dus 10 km binnen het uur, maar goed ik ben nog maar een broekie en had van een aantal hier de zoon kunnen zijn volgens mij..
Ik liever ook niet, maar goed afspraak is afspraak..quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga met dit weer niet eens naar buiten.![]()
Iets meer, van de auto naar de BBQ-locatie en weer terug.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Schat dat ik vandaag nog geen 10 meter gelopen heb.
Nee, maar dat vind ik gewoon lolligquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]
aha! inspiratie opdoen voor een nieuw ADHD project?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had vandaag dus 10 km binnen het uur, maar goed ik ben nog maar een broekie en had van een aantal hier de zoon kunnen zijn volgens mij..
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets meer, van de auto naar de BBQ-locatie en weer terug.
BBQ buiten werd trouwens wegens welbekende redenen vervangen door een grill binnen...
Ik ga heel goed. Als het zo doorgaat zit er volgend jaar gewoon een halve marathon inquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zo bejaard zijn we nou ook weer niet
maar jij gaat goed dus
Een halve vind ik al veel hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga heel goed. Als het zo doorgaat zit er volgend jaar gewoon een halve marathon in![]()
![]()
![]()
En wie weet ooit nog een hele
Een halve is inderdaad al een heel eind. Maar dat gaat me zeer zeker wel lukken. De hele kan ik nog niet zeggen. Ik baalde vandaag zelfs al een beetje dat ik al bij het wisselpunt was, ik wilde nog wel een stukjequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een halve vind ik al veel hoormaar ik snap wel dat je dan méér wilt, dus dan komt die hele
waarschijnlijk ook wel
Dat bedoel ik dus, met verslavendquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een halve is inderdaad al een heel eind. Maar dat gaat me zeer zeker wel lukken. De hele kan ik nog niet zeggen. Ik baalde vandaag zelfs al een beetje dat ik al bij het wisselpunt was, ik wilde nog wel een stukje![]()
![]()
![]()
hebben ze die ook met tieten?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ook een manier....![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)espierd-t-shirt.html
Britten ontwerpen 'gespierd' T-shirt
[ afbeelding ]
http://funkybod.com/
Heb je een half uurtje?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat moet je nou met tieten?
Dat schijnt ook al jaren voor onderbroeken te bestaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ook een manier....![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)espierd-t-shirt.html
Britten ontwerpen 'gespierd' T-shirt
[ afbeelding ]
http://funkybod.com/
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat schijnt ook al jaren voor onderbroeken te bestaan.
Wat een afknapper zal dat zijn danquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat schijnt ook al jaren voor onderbroeken te bestaan.
Ow, ik dacht voor mannenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een anti-spank broekje...
Niet nodig...quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow, ik dacht voor mannen
Blijkbaar wel, want daar doelde ik opquote:
Ik wil het niet weten...quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want daar doelde ik op
Wordt wel gedragen door een homosuele vriend, dus voor 'ons' wordt het pas over een jaar of 5 normaal om dat soort spul te dragen
Binnen 5 jaar zijn wij allemaal gay,quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Wordt wel gedragen door een homosuele vriend, dus voor 'ons' wordt het pas over een jaar of 5 normaal om dat soort spul te dragen
Punt 1. Doe mij een lul... euh... lol...quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar zijn wij allemaal gay,
Homoseksualiteit is niet voor niets het grootste risico voor de mensheid.
Neuh, gays zijn vaak voorlopers mbt het oppikken van nieuwe dingenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar zijn wij allemaal gay,
Homoseksualiteit is niet voor niets het grootste risico voor de mensheid.
2 tellen, ik zal u verlichten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Punt 1. Doe mij een lul... euh... lol...
Punt 2.
zoiets?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
het lijkt op een feestneusquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zoiets?![]()
[ afbeelding ]
En dan allemaal stoer met ontbloot bovenlijf op de tribune springenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk als je fan bent van Vitesse of Roda JC...
Over gevaar voor de mensheid gesproken, wil je me nooit meer naar dat soort websites dirigeren?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://nieuws.marokko.nl/(...)evaar-voor-mensheid/
Nee, het is meer een soort billenlifterquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zoiets?![]()
[ afbeelding ]
Sorry, schuld van googlequote:Op maandag 14 oktober 2013 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over gevaar voor de mensheid gesproken, wil je me nooit meer naar dat soort websites dirigeren?
ow Top doe mij een lol die lopen daar eeuwen achterquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://nieuws.marokko.nl/(...)evaar-voor-mensheid/
Ah.. een soort push up BH maar dan andersquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, het is meer een soort billenlifter
Volgens jou kan je natuurlijk ook 2 kipfilets op je kont vastnieten...quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. een soort push up BH maar dan anders
quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow Top doe mij een lol die lopen daar eeuwen achter
Google heeft volledige macht over mij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plakken die hier nu ook al URL's in posts?
Eeuwen achter? Stelletje nageboortes...quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow Top doe mij een lol die lopen daar eeuwen achter
Komt dus nooit van de grond, want mannen geven geen neuk om hun uiterlijk zoals vrouwen dat doenquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Guess so...quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ben blij dat ik nooit een foto en mijn echte naam bij die paljassen bekend heb gemaakt...quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Google heeft volledige macht over mij.
Ik mag niks meer zeggen, ze houden mij in de gaten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nooit een foto en mijn echte naam bij die paljassen bekend heb gemaakt...
Terechtquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mag niks meer zeggen, ze houden mij in de gaten.
Eindelijk rust dan...quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mag niks meer zeggen, ze houden mij in de gaten.
dat bedoel ik met afknapperquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Guess so...
Samen met die T-shirts.
Lig je naast zo'n naakte gast in bed is hij helemaal leeggelopen en uitgeflodderd
Fann, val ons een niet lastig met halfnaakt mannenquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die website is écht geweldig![]()
http://www.aliexpress.com/cp/compare-n2n-underwear.html
Ze is nog meer in de macht van Google dan jij...quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fann, val ons een niet lastig met halfnaakt mannen
Nah... mag ik ook een keerquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fann, val ons een niet lastig met halfnaakt mannen
ik moest toch even kijken is leerzaam enzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is nog meer in de macht van Google dan jij...
OK groot is relatief inderdaadquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou eerder Kelvin Groot zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |