Ze brouwen ook echt een pauperbierquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
erg he
was ook maar een random link wat ik net tegen kwam
Bakkes, prima bier.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
wacht maar eerst eens tot jullie hopfantasie bier klaar is, met je grote bek
lag er rond 5 in en stond om 10 uur alweer paraat hoorquote:
Ik lag er ook rond 5 in, moest pas 18:30 werkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
lag er rond 5 in en stond om 10 uur alweer paraat hoor
van 4 tot 10 ook nog eens gewerkt
kutleven
vind werken op zondagen dat ik niet naar feyenoord kan niet eens erg eigenlijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik lag er ook rond 5 in, moest pas 18:30 werken.,
Ik heb aan het woord 'hilarisch' net zo'n hekel als ik aan Family guy heb.quote:
Dat blijft gewoon leuk jaquote:
Super is wel kut ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb aan het woord 'hilarisch' net zo'n hekel als ik aan Family guy heb.
Net als 'super' nog zo'n nutteloos tering woord.
Dat kijk ik echt al jaren niet meer. Vroeger keken we nog wel eens die Halloween versies. Maar Southpark net en Family Guy blijven leuk. Southpark altijd met maatschappijkritisch enzo en Family Guy met de meest random bullshitquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat blijft gewoon leuk jaIn tegenstelling tot de Simpsons... heb een tijdje terug seizoen 23 binnengehaald en het is echt geen zak meer aan, terwijl seizoen 20 nog wel tof was.
Het was superkutweer om vandaag te moeten verhuizen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb aan het woord 'hilarisch' net zo'n hekel als ik aan Family guy heb.
Net als 'super' nog zo'n nutteloos tering woord.
Dit is feitelijk juist. Kutleven.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was superkutweer om vandaag te moeten verhuizen.
Geen zin om het te onderbouwen, mijn hersenen staan uit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zomaar negeer je mijn vraag klein konijntje
Wat een makkelijk excuus om er onderuit te komenquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zin om het te onderbouwen, mijn hersenen staan uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |