Ik lees op internet dat heel erg veel mensen bij dit model daar last van hebben, weet niet of die andere besturingssystemen hebben geprobeerd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Na mijn overstap 10 of 11 jaar geleden heb ik nog geen blaasje gehoord
Neequote:Op zondag 13 oktober 2013 01:50 schreef Moody het volgende:
All The Way Down is geen waardige afsluiter.
Ligt meer het het geheugenmanagement van het OS. Blazen betekent dat je processor draait op hoge toeren. Iets dat niet nodig is bij een simpele taak als het kopieren van data.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lees op internet dat heel erg veel mensen bij dit model daar last van hebben, weet niet of die andere besturingssystemen hebben geprobeerd.
Het irritante is niet dat 'ie blaast, daar kan ik mee leven. Het probleem is dat hij vijf seconden blaast en dan weer uit gaat, en dat heel vaakquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Ligt meer het het geheugenmanagement van het OS. Blazen betekent dat je processor draait op hoge toeren. Iets dat niet nodig is bij een simpele taak als het kopieren van data.
NEE JOH!quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee
Niet zoals Valley of The Silver Moon op het vorige album
Om een serieuze mening te geven: er zitten teveel filler nummers op het album om dit album van het jaar te maken. Maar een top 5 moet wel lukken
Mijn album van het jaar heeft niks lager dan 4* hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:54 schreef Moody het volgende:
[..]
NEE JOH!
Her Hair Is Growing Long is 3,5*, Future Vision is 3*, maar de rest is 4,5* of 5*.
Dit is gewoon een geniaal album.
En dat is?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mijn album van het jaar heeft niks lager dan 4* hoor.
Ik moet nog maar even kijken hoe dit album gaat beklijvenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:54 schreef Moody het volgende:
[..]
NEE JOH!
Her Hair Is Growing Long is 3,5*, Future Vision is 3*, maar de rest is 4,5* of 5*.
Dit is gewoon een geniaal album.
Like Clockwork ja, en nummer 2 heeft ook niks onder de 4 dat is dat tricot album waar ik het al de hele week over heb.quote:
Diarree?quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:03 schreef Kerftminister het volgende:
Kreeg bij dat Tricot album zelfs een apart gevoel van binnen toen ik het net luisterde. Dat gebeurt me alleen bij hele goede platen.
Ik 3 luisterbeurten en sommige nummers al 8x op repeatquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:01 schreef Moody het volgende:
[..]
2 volle luisterbeurten hier.
De 3e moet wachten tot morgen. Trusten
Beetje hetzelfde gevoel als je een echt leuke meid tegenkomt.quote:
Heb ik bij weinig andere albums. Curren$y - Pilot Talk heb ik het nog regelmatig bij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde gevoel als je een echt leuke meid tegenkomt.
Soort van spanning achtig iets.
Beetje saaie plaat imo. Ze maakt hele mooie liedjes, maar een beetje variatie zou niet misstaan...quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:01 schreef Agger het volgende:
Hier staat Agnes Obel nog bovenaan betreft albums uit 2013. Volkomen terecht natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |