Tja dat is er ook een die hoog staat bij mij, terwijl ik hele albums van ze geen reet aan vind.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gorillaz, waarom ik die nog nooit gedownload heb. Ik heb werkelijk geen ideeLuister er graag naar
Tof man. Demon Days is een klassieker, debuut en Plastic Beach zijn gewoon leuk. Die vierde tel ik niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gorillaz, waarom ik die nog nooit gedownload heb. Ik heb werkelijk geen ideeLuister er graag naar
Ja godver. Fuck Darkside, Fuck Nick Cave...Fuck Bill Callahan...Gewoon hup Jonathan....quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Zullen we dit gewoon album van het jaar doen dan?
Fuck Peter Adams
Curtis.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:40 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij staan veel albums uit 2008 in de top van de charts. De laatste jaren luister ik veel meer verschillende albums, dus dat gaat ook niet meer veranderen.
Je nummer 1 is opvallend verassendquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:40 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij staan veel albums uit 2008 in de top van de charts. De laatste jaren luister ik veel meer verschillende albums, dus dat gaat ook niet meer veranderen.
Ik heb die hele film nog nooit gezien.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb die hele film nog nooit gezien.
Mayfield.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
Welke Curtis? Ian? Zo ja, ga eens heel rap Control kijken!
Smoesjes, scan kan prima 's nachtsquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:45 schreef Tchock het volgende:
Ik wil ook naar bed maar ik wacht op een scan van mijn pc die inmiddels al 11 uur, 16 minuten en 34 seconden bezig is
Je denkt daar, oh suf nummertje. En dan.quote:
Dat is irritant, dan staat mijn laptopventilator de hele nacht aan en uit te gaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Smoesjes, scan kan prima 's nachts
Doe nu maar Jonathan Wilson zetten
Simon:quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Zou 'm afzetten. Baggerfilm!
Welke is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |