Ja die komt net (voor de 4e keer) langs bij mij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:23 schreef Moody het volgende:
Wat is Illumination van Wilson geniaal zeg
Ja kan ik nummers ook onthouden, daardoor bepaal ik wat ik op mijn mobiel zet om te luisteren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daarvoor rate ik gewoon albums, maar jij hebt hele gemiddeldes en alle nummers apart gerate
Fazon en Lovestrong moet ik nog voor de 2e keer horen, komt zometeenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja die komt net (voor de 4e keer) langs bij mij.Maar Fazon vind ik het geniaalst. Die sax
Ook gewoon het nummer mee beginnen. En dan Lovestrong is ook geniaal, die solos en die piano
Vampire Weekend en The National op 3 en 2?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:24 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
Duurde ff voor mijn wallpaper
In deze wallpaper kan ik mij volledig vindenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne. Voor mijn gevoel meer nieuwe albums dan je zou verwachten; er staat vrijwel niets in van voor de jaren '90 terwijl ik dat toch zeer regelmatig luister.
Welke?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb daar maar 7 albums van op m'n PC staan
Ik denk het ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Fazon en Lovestrong moet ik nog voor de 2e keer horen, komt zometeen
Dit album gaat zeker in de top-3 van 2013 eindigen
Wat is tweede rij helemaal rechts ook alweer in jouw wallpaper?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In deze wallpaper kan ik mij volledig vinden
Ik heb Diane Young tig keer gespeeld voor mijn zoontje, wellicht helpt dat mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vampire Weekend en The National op 3 en 2?Hoe vaak heb je die wel niet geluisterd dit jaar
Wel raar dat er geen oudere albums tussen staan in je lastfm, dan. http://www.last.fm/user/mctijn/charts?subtype=albumsquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb Diane Young tig keer gespeeld voor mijn zoontje, wellicht helpt dat mee.
De nieuwe van The National heb ik zeker 15x integraal in de auto gedraaid. Ook niet vaak eerder gedaan met een album.
Maar die lijst is volgens mij niet ouder dan 2 jaar. Geniale albums staan er niet tussen.
Daar is de saxquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Maar ik weet het niet...ik luister het pas sinds 3 uur....het raakt meteen, is dat een goed teken of heb ik straks het album al kapot gedraaid? Nouja..ik denk het niet, Gentle Spirit is ook nog steeds fenomenaal
Ik scrobble pas sinds 2-3 jaar. Daarvoor heb ik jaaaarenlang een iPod Classic gehad en nooit gescrobbled blijkbaar. Wel jammer, omdat die data nu verloren is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel raar dat er geen oudere albums tussen staan in je lastfm, dan. http://www.last.fm/user/mctijn/charts?subtype=albums
QOTSA - SFTDquote:
Pearl Jam - Backspacerquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is tweede rij helemaal rechts ook alweer in jouw wallpaper?
Bij mij komt er dan the best of Blondie in te staanquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
Als ik mijn wallpaper trouwens heel groot maak komen alle kutplaten tevoorschijn. Skrillex, Paramore, Green Day en dergelijke
[ afbeelding ]
De opbouw in New Mexico en daarna in Lovestrong is echt.......song van het jaar waardigquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Fazon ook geniaal
New Mexico nu weer.
Gorillaz, waarom ik die nog nooit gedownload heb. Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 13 oktober 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
Als ik mijn wallpaper trouwens heel groot maak komen alle kutplaten tevoorschijn. Skrillex, Paramore, Green Day en dergelijke
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |