Over je non-issue-discussie....het is gewoon een officieel woord he....dat jij het niet kent is een tweedequote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Klinkt nogal onlogisch :/ . Als ik mijn rug krab met een rugkrabber scalp ik het vel er toch ook niet af?
Maar ok, dit word een non-issue-discussie.Kusje op de Sunday Morning.
Mijn aktion update: (Filiaal Hardenberg)
Cockpit spray
Textiel schoonmaakspray
Anti-condensspray
twee sponsjes.
Een ramenkrabber voor wanneer het weer gaat vriezen
Schade: om en nabij de vijf euro

Waarvoor gebruikt men die?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Over je non-issue-discussie....het is gewoon een officieel woord he....dat jij het niet kent is een tweede
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krabbertje
terug

Om te scherenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Waarvoor gebruikt men die?
P.s. Nee, ik ben geen behaarde beer.

Oh het hipster retro scheren dusquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Om te scheren![]()
Klassiek scheren met enkele mesjes.

tja, ik heb het patroon niet gemaakt hoor. dr moeten eigenlijk nog kuiltjes in. daar ga ik eens over nadenken of en hoe ik dat ga doen. en hij moet nog blozende wangen krijgenquote:

Hoeveel kost zo'n doe het zelf pakket? Hier nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:10 schreef lady-wrb het volgende:
en (op een klein detail na) klaar!
[ afbeelding ]

Wel van die hangslotjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:33 schreef Miam het volgende:
Weet iemand of de Action bagageslotjes verkoopt?

ja, die bedoel ik. Waar een sleuteltje bijzitquote:

quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:40 schreef Miam het volgende:
[..]
ja, die bedoel ik. Waar een sleuteltje bijzit
Waarvan alle sleuteltjes en slotjes hetzelfde zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:40 schreef Miam het volgende:
[..]
ja, die bedoel ik. Waar een sleuteltje bijzit

en die je zonder sleutel ook makkelijk openkrijgtquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:56 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
[..]
Waarvan alle sleuteltjes en slotjes hetzelfde zijn

Rotterdam hequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfff nou weet ik wel dat de action een simpele toko is, maar hoef je daarvoor niet netjes behandeld te worden als klant zijnde?
Afgelopen vrijdagavond action zuidplein-Rotterdam. Ik moest wat afrekenen en de caissière zei niks nadat noppes. Geen hallo, het bedrag ging heel moeilijk en na het afgerekend te hebben (geen gedag uiteraard) pleurde ze zo een plastic zakje op de band

Mja, voor zoiets zou ik al zo'n zaak voortaan links laten liggen. Ze maakt maar zin achter die kassa. Ik ben tenslotte degene die meebetaald aan haar salaris.quote:

Komt ook voort van hogerop hequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mja, voor zoiets zou ik al zo'n zaak voortaan links laten liggen. Ze maakt maar zin achter die kassa. Ik ben tenslotte degene die meebetaald aan haar salaris.

Rotterdam Zuidplein, dan noem je ook wel een filiaal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfff nou weet ik wel dat de action een simpele toko is, maar hoef je daarvoor niet netjes behandeld te worden als klant zijnde?
Afgelopen vrijdagavond action zuidplein-Rotterdam. Ik moest wat afrekenen en de caissière zei niks nadat noppes. Geen hallo, het bedrag ging heel moeilijk en na het afgerekend te hebben (geen gedag uiteraard) pleurde ze zo een plastic zakje op de band

Zuidplein, dan noem je ook een filiaalquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ja inderdaad. Overal uitgepakte kleding op de grond, spullen die door elkaar staan e.d. Zelfs die op slinge is nog netter terwijl ik het daar al een zooi vindquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam Zuidplein, dan noem je ook wel een filiaal.Kom er overigens ook, omdat het dichtbij is. Maar elke andere Action waar ik ben geweest is echt zoveel netter, beter en vriendelijker.

nee dat niet. (de beugelsloten tenminste)quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:01 schreef Miniem het volgende:
Vraag me af of al die fietssloten ook dezelfde sleutels hebben

Ach, ik ga ook niet van het ergste uit hoor. stop verder geen waardevolle spullen in m`nquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:56 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
[..]
Waarvan alle sleuteltjes en slotjes hetzelfde zijn

Ja! :-( Ik gebruikte altijd Pantene. Hebben ze nu nog maar 1 shampoo maar wel 20382131 verschillende conditioners..quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Ligt het aan mij of gooien ze echt veel shampoos uit het assortiment?

De olive - en maxlijnen a 0,79 zijn er allebei uitgegooid. En er staat bijna alleen rotzooi nu.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:47 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja! :-( Ik gebruikte altijd Pantene. Hebben ze nu nog maar 1 shampoo maar wel 20382131 verschillende conditioners..

ja hoor, nog steeds die pakketjes voor een euroquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:53 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand toevallig of ze nog vilt verkopen bij de Action?

ja! Van die waterige meuk ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De olive - en maxlijnen a 0,79 zijn er allebei uitgegooid. En er staat bijna alleen rotzooi nu.

Ik heb getjekt....hier kan ik er gewoon opquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:22 schreef PureEvil het volgende:
Ik kan niet meer op de nederlandse action site
![]()
Ligt zeker aan mij? Of heeft iedereen er last van? Duitse site doet het prima..

Hier ook geen probleem.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:22 schreef PureEvil het volgende:
Ik kan niet meer op de nederlandse action site
![]()
Ligt zeker aan mij? Of heeft iedereen er last van? Duitse site doet het prima..

Momenteel bij de Lidl.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:10 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze nog wieldoppen hebben? Kan mij herinneren dat ik ze een tijdje geleden zag liggen.

Irritante bij Lidl is dat ze met regio's werken. I.i.g.: ik zag gisteren in Zuid-NL 14-15-16" wieldoppen liggen. Ik dacht 12,99 per 4.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:03 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Zie alleen wat auto schoonmaak spul op de site.

Oh naja ik heb 13 inch nodigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Irritante bij Lidl is dat ze met regio's werken. I.i.g.: ik zag gisteren in Zuid-NL 14-15-16" wieldoppen liggen. Ik dacht 12,99 per 4.

Is niet zo courant meer...quote:

oh, goed idee, voor in de gang.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben best tevreden met mijn oplaadbare theelichtjes.
Opladen is wat raar, zelfs na 24 uur (met tussenpozen, want na die verhalen durf ik ze niet goed alleen te laten) blijven de lampjes op de lader rood branden. Maar blijkbaar hebben ze dan energie genoeg en inmiddels hebben ze er zo'n 12 branduren op zitten en kunnen nog even door.
Het is niet te vergelijken met natuurlijk kaarslicht. Maar ideaal voor mijn donkere gang, waar ik het zonde vind het licht aan te laten, en voor in dat kastje wat te laag is voor echte kaarsjes. Met kerst zal ik vast nog wel meer plekjes vinden. Goed excuus om op zoek te gaan naar nieuwe theelichtjeshouders.

9,95 voor een doosje met acht lichtjes en een oplaadset (vier stuks tegelijk).quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, goed idee, voor in de gang.
wat kosten die dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |