nee dat niet. (de beugelsloten tenminste)quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:01 schreef Miniem het volgende:
Vraag me af of al die fietssloten ook dezelfde sleutels hebben
Ach, ik ga ook niet van het ergste uit hoor. stop verder geen waardevolle spullen in m`nquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:56 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
[..]
Waarvan alle sleuteltjes en slotjes hetzelfde zijn
Ja! :-( Ik gebruikte altijd Pantene. Hebben ze nu nog maar 1 shampoo maar wel 20382131 verschillende conditioners..quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Ligt het aan mij of gooien ze echt veel shampoos uit het assortiment?
De olive - en maxlijnen a 0,79 zijn er allebei uitgegooid. En er staat bijna alleen rotzooi nu.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:47 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja! :-( Ik gebruikte altijd Pantene. Hebben ze nu nog maar 1 shampoo maar wel 20382131 verschillende conditioners..
ja hoor, nog steeds die pakketjes voor een euroquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:53 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand toevallig of ze nog vilt verkopen bij de Action?
ja! Van die waterige meuk ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De olive - en maxlijnen a 0,79 zijn er allebei uitgegooid. En er staat bijna alleen rotzooi nu.
Ik heb getjekt....hier kan ik er gewoon opquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:22 schreef PureEvil het volgende:
Ik kan niet meer op de nederlandse action site
![]()
Ligt zeker aan mij? Of heeft iedereen er last van? Duitse site doet het prima..
Hier ook geen probleem.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:22 schreef PureEvil het volgende:
Ik kan niet meer op de nederlandse action site
![]()
Ligt zeker aan mij? Of heeft iedereen er last van? Duitse site doet het prima..
Momenteel bij de Lidl.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:10 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze nog wieldoppen hebben? Kan mij herinneren dat ik ze een tijdje geleden zag liggen.
Irritante bij Lidl is dat ze met regio's werken. I.i.g.: ik zag gisteren in Zuid-NL 14-15-16" wieldoppen liggen. Ik dacht 12,99 per 4.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:03 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Zie alleen wat auto schoonmaak spul op de site.
Oh naja ik heb 13 inch nodigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Irritante bij Lidl is dat ze met regio's werken. I.i.g.: ik zag gisteren in Zuid-NL 14-15-16" wieldoppen liggen. Ik dacht 12,99 per 4.
Is niet zo courant meer...quote:
oh, goed idee, voor in de gang.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben best tevreden met mijn oplaadbare theelichtjes.
Opladen is wat raar, zelfs na 24 uur (met tussenpozen, want na die verhalen durf ik ze niet goed alleen te laten) blijven de lampjes op de lader rood branden. Maar blijkbaar hebben ze dan energie genoeg en inmiddels hebben ze er zo'n 12 branduren op zitten en kunnen nog even door.
Het is niet te vergelijken met natuurlijk kaarslicht. Maar ideaal voor mijn donkere gang, waar ik het zonde vind het licht aan te laten, en voor in dat kastje wat te laag is voor echte kaarsjes. Met kerst zal ik vast nog wel meer plekjes vinden. Goed excuus om op zoek te gaan naar nieuwe theelichtjeshouders.
9,95 voor een doosje met acht lichtjes en een oplaadset (vier stuks tegelijk).quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, goed idee, voor in de gang.
wat kosten die dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |