quote:
Die wilde vast rustquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom stopte de vorige eigenaar? Heb ik gemist
Of hij was gewoon binnen, kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:45 schreef arjan1112 het volgende:
zo oud was ie nog niet
misschien was ie de gasten zat ofzo
Dan moet je in de zomer sluiten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben het allemaal over "de vrijheid" die ze kennelijk hebben met een pension.
Volgens mij heb je niet alleen geen vrijheid meer, maar ook amper privacy met een pension.
iedereeen weet dat...behalve zijquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben het allemaal over "de vrijheid" die ze kennelijk hebben met een pension.
Volgens mij heb je niet alleen geen vrijheid meer, maar ook amper privacy met een pension.
Dat is de hele basis van dit programma. Als dit programma van succesverhalen aan elkaar zou hangen kijkt er geen hond.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Wat zijn we erg eigenlijkMaar hopen dat er iets fout gaat.
*tquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:48 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Dat is de hele basis van dit programma. Als dit programma van succesverhalen aan elkaar zou hangen kijkt er geen hond.
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:48 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Dat is de hele basis van dit programma. Als dit programma van succesverhalen aan elkaar zou hangen kijkt er geen hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |