quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Met groene harige plekjes... yummm
Ik heb een lekker stuk overjarige kaas.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:29 schreef Disana het volgende:
Ik krijg enorm zin in kaas. Eens even in de koelkast kijken.
Ik drink niet, dus ik doe wel een kopje thee. Heb hier alleen mosterdkaas en jong belegen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een lekker stuk overjarige kaas.
Wijntje erbij?
Ik heb ook nog een mooi stukje gerijpte kopkaas voor je...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een lekker stuk overjarige kaas.
Wijntje erbij?
Het is ze gegund.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:35 schreef Fingon het volgende:
Kaas importeren is volgens mij extreem duur in noorwegen, dus verbaast me niets dat het goed loopt.
Ga je wassenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een mooi stukje gerijpte kopkaas voor je...
Ja in heel Europa is de Goudse kaas ook altijd stik duur, en vaak nog nep ook (ook al mag dat niet van de EU).quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:35 schreef Fingon het volgende:
Kaas importeren is volgens mij extreem duur in noorwegen, dus verbaast me niets dat het goed loopt.
Serieus? Nep?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja in heel Europa is de Goudse kaas ook altijd stik duur, en vaak nog nep ook (ook al mag dat niet van de EU).
Ja, Budapest was het heel erg. Wel eens wat plakjes gekocht maar van belabberde kwaliteit en smaak. En de gaten zowaar nog groter dan hier. Was trouwens in Portugal en Spanje niet anders.quote:
En ze had ook geen idee. Vreselijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Best hard, je partner zo achterlaten.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien wel op verzoek. Want het is geen standaard TROS deuntje.
Ja, is zeker mooi.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:48 schreef alors het volgende:
Wel een leuke camping, mooi onder de bomen, niet van die keurige grasveldjes.
Ik heb mijn charisma. Daar kan geen ijzer tegenop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je daarmee goed ligt bij de Franse vrouwkes is dat een lichte compromis...
En misschien zag-ie geen uitweg meer nu hij er zo diep inzat. Shocking hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat hij z'n droom nagejaagd heeft en dat het toen toch niet bleek te zijn wat hij ervan hoopte, en dan heb je ineens geen droom meer om na te jagen...
Ik heb zelf een zelfmoord meegemaakt van dichtbij, en ik denk dat zelfmoord een beslissing is waar je zeer veel moed voor hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:15 schreef JaneDoe het volgende:
zag hier een paar keer voorbij komen dat mensen t egoļstisch vonden en pieter een lul vonden omdat hij zelfmoord heeft gepleegd en ook nog eens zonder verklaring achter te laten...ik zeg altijd mensen die suļcidaal zijn zijn geestesziek en niet in staat rationeel te denken, kun je zo iemand dan kwalijk nemen dat hij het dan doet? ik vind van niet
vond t wel heel sneu voor haar maar ze lijkt zich nu prima te redden, sterke vrouw
Ik vond het deze keer om de een of andere reden juist niet zo erg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:32 schreef waxmask het volgende:
Wel saai als alles goed gaat, leuk voor de mensen, maar wij willen wat te lachen en zeiken hebben...
Vind je? Meestal gebeurt zoiets in een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb zelf een zelfmoord meegemaakt van dichtbij, en ik denk dat zelfmoord een beslissing is waar je zeer veel moed voor hebben.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:00 schreef Sunri5e het volgende:
Vanavond weer een uitzending. Is dit een herhaling?
Het is een nieuwe aflevering. Zag het net op de Facebook pagina van Ik Vertrek. Is op het laatste moment besloten om een nieuwe aflevering uit te zenden, maar toen waren alle tvgidsen etc al gedrukt.quote:
Oké. Programmeer ik het toch maar even.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:05 schreef Reismeis het volgende:
Het is een nieuwe aflevering. Zag het net op de Facebook pagina van Ik Vertrek. Is op het laatste moment besloten om een nieuwe aflevering uit te zenden, maar toen waren alle tvgidsen etc al gedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |